Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.
Moderatorer:Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
line001 skrev:Noen som har fødselsmerker??
...
Moren min har et fødselsmerke i baknakken, det er et merke som viser hvordan hun døde i sitt siste liv.
...
Damen jeg vet om fortalte også om en dame som kom til henne for lenge siden og hadde fødselsmerker rundt begge håndleddene sine.. de gikk rundt håndleddene hennes som en strikk..
...
Men det som var så utrolig med dette var at før hun ble brendt på bålet ble hendene hennes kapet av! Noe som førte til at hun døde av blodmangel før hun kunne ha blitt drept av flammene..
Kristus... jeg vil ikke tenke på hvordan jeg døde i mitt forrige liv da.
Burde ikke tenke så mye mer over hva det kan ha vært... :\
Antall ord: 134
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Det er mange forskere som har prøvd å finne ut hva de merkene egentlig kommer fra men de finner det ikke ut.
Moren min har et fødselsmerke i baknakken, det er et merke som viser hvordan hun døde i sitt siste liv. Veldig spennede. Dette har jeg fått vite av En dame som er klarsyndt og har snakket med sin åndeligveileder om det.
Damen jeg vet om fortalte også om en dame som kom til henne for lenge siden og hadde fødselsmerker rundt begge håndleddene sine.. de gikk rundt håndleddene hennes som en strikk.. Dette tenkte de ikke over fordi damen som kom til henne ville at de skulle se om hun hadde levd en gng før. da hun var i transe fortalte hun om at hun hadde levd da folk trodde på hekser. Men det som var så utrolig med dette var at før hun ble brendt på bålet ble hendene hennes kapet av! Noe som førte til at hun døde av blodmangel før hun kunne ha blitt drept av flammene..
hmmm interesant, jeg har spesielle merker på ryggen. kan minne om knivriss med hud over. har altid hatt disse
H. skrev:døde du under svartedauen, er det det du sier ludo ?
En ting sier meg at det hadde mer med affærer av det helt ikke akseptable slaget å gjøre, eventuelt at jeg kanskje hadde et harem... noe som igjen var kult... men at jeg ihvertfall hadde en kone eller noe som ville ha en stopp på det, det virker ihvertfall sikkert og visst... skal jeg tro denne uhyggelige teorien om død og fødselsmerker
Antall ord: 78
Jeg forbeholder meg retten til å ikke svare på dette spørsmålet.
Men jeg trosser den retten og svarer at så ille er det ikke.
Så trosser jeg den enda en gang og svarer at tampen brenner.
Så trosser jeg ikke den retten mer.
Antall ord: 51
Jeg forbeholder meg retten til å ikke svare på dette spørsmålet.
Oioioioioioioioi!!!! LITT nyskjerrig nå!
Antall ord: 57
<¨""">< ||| ><""¨>
Rejoice not at thine enemy's fall - but don't rush to pick him up either..
Oioioioioioioioi!!!! LITT nyskjerrig nå!
Fordi jeg skaper meg?
Sånn sett er det bare et fødselsmerke veldig nært noe kjært.
That's it.
Antall ord: 81
Det er mange forskere som har prøvd å finne ut hva de merkene egentlig kommer fra men de finner det ikke ut.
Moren min har et fødselsmerke i baknakken, det er et merke som viser hvordan hun døde i sitt siste liv. Veldig spennede. Dette har jeg fått vite av En dame som er klarsyndt og har snakket med sin åndeligveileder om det.
Damen jeg vet om fortalte også om en dame som kom til henne for lenge siden og hadde fødselsmerker rundt begge håndleddene sine.. de gikk rundt håndleddene hennes som en strikk.. Dette tenkte de ikke over fordi damen som kom til henne ville at de skulle se om hun hadde levd en gng før. da hun var i transe fortalte hun om at hun hadde levd da folk trodde på hekser. Men det som var så utrolig med dette var at før hun ble brendt på bålet ble hendene hennes kapet av! Noe som førte til at hun døde av blodmangel før hun kunne ha blitt drept av flammene..
har et fødselsmerke som strekker seg over pulsåra på høyre arm:S:S ikke morro.. mange har spurt om jeg er emoXD
Jeg har et "stjerneskudd"- fødselsmerke på overarmen. Og pappa`n min har et helt likt på samme sted.. litt tøft! Og så har jeg en diiiger en på rumpa.. sikkert skutt i baken av fiendtlige ett- eller- annet.
Antall ord: 40
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
Hmm..Jeg har ett på baksiden av leggen...
Men på innsiden av foten..altså den delen av foten man har inne i skoen, under kulen der..
så har jeg faktisk et arr, som jeg har hatt hele livet, foreldrene mine sier ivertfall det,
det ser ut som jeg har sydd på to cm. men det har jeg aldri. det forsvinner ikke heller..ikke litt engang..er som om det vokser med meg..