Universet & dets hemmeligheterJordens rensning i 2007

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Jeg startet med å lese disse kanaliseringene med innteresse og ett åpent
sinn. Det ga en viss gjenklang i meg og var noe av det samme som både
jeg selv og mange andre i min krets hadde fått.

Men jo mer tråden har utviklet seg jo mer fjernt har det blitt fra hva jeg
føler klinger.

Ja vi er i en bevissthentendring som er veldig sterk her i Norden, jorden
trenger hjelp i sin utvikling og vi er mange som jobber med dette.

Dette skjer hele tiden. Det ER stadig ekstremvær, det skjer store ulykker
og overgrep som får fler til å våkne. Dette som Gaute skriver skjer hele
tiden, det er bare ikke så store ting.

Og jeg må si meg litt enig med Globlenie i en del ting her.
Det skurrer og er farget av en masse ego og personlighet.
Ikke noe feil i det. Sånn vil det være med de fleste kanalieringer.
Det er veldig få som er kommet så langt som de selv tror og føler
Det henger sammen med at vi alle lever blendet av illusjoner om vår
egen fortreffelighet.

Slipp frykten og stå i det som skjer sies det fra den som kommer med
disse kjærlighetsbudskapene, og lenger ut sier han at han blir
ledet til å flytte fra kaoset.
Sorry Gaute, mener ikke å ta deg på noen måte, men du ser paradokset?
Dette henger ikke sammen med en ren energi og det vet du om du har satt
deg inn i hva det innebærer.
Antall ord: 262
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Nov 2006 17:27
18

Innlegg av Globeline »

Amonika skrev:
Du definerer deg som del av en gruppe og da har du faktisk et visst ansvar for hva du gjør med troverdigheten til den gruppen
Hm...Globeline. Dette smaker det ikke godt av. Hvilken gruppe er det du mener Gaute definerer seg som medlem i? Hva er en "paranormal" for deg?

Det å utvikle seg som menneske er vel nettopp det å lære ta ansvar for eget liv og lykke. Dersom man har det godt med seg selv, har man ikke lenger behov for å dra alle andre ned i søla. La dem som vil flytte ut i villmarken, gjøre det!

Slik jeg ser det er vi alle ansvarlige for oss selv, og ingen andre.
Gruppe var muligens feil ord, jeg er enige med deg i det. Men han definerer seg i "gruppen" av mennesker som driver med kanaliseringer og lignende. Og de som gjør det er med på å definere seriøsiteten bland alle som driver med den typen aktiviteter.

Jeg forventer at folk er seiøse og har hjertet i det de gjør. Enten de driver med kanalisering, spiritisme, spåing eller healing. Sånn er det bare.
Antall ord: 193

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Akkurat dette har vi diskutert på Iluna også.
Gaute har vel egentlig sagt før at den informasjonen som er tilgjenglig avhenger av bevissthetsnivået. Derfor virker det som kanalen "farger" budskapet fordi kanal og kilde befinner seg på samme frekvens på en måte. Jo høyere en ligger selv, jo høyere kommer en og jo større del av hele bildet får en oversikt over. Jeg tror ikke nødvendigvis Pleiadere har høyere bevissthet enn selve erkeenglene, da disse "sitter på" selve kontaktpunktet mellom lysbyene og dermed har større oversikt.
Så er det så underlig at ikke alt dette henger helt på greip? Gaute får nok ned mye sannhet, men det er ikke det fullstendige bildet.

Tenk på det vi tar ned som kun brikker av et dynamisk puslespill (eller at vi er energibrikker). Noen ganger kobles to brikker sammen og utveksler informasjon. I samme øyeblikk er brikkene forandret og dermed hele puslespillet. Vi skaper virkeligheten og Universet hele tiden...
Antall ord: 167
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Globeline »

Hecate skrev:Akkurat dette har vi diskutert på Iluna også.
Gaute har vel egentlig sagt før at den informasjonen som er tilgjenglig avhenger av bevissthetsnivået. Derfor virker det som kanalen "farger" budskapet fordi kanal og kilde befinner seg på samme frekvens på en måte. Jo høyere en ligger selv, jo høyere kommer en og jo større del av hele bildet får en oversikt over. Jeg tror ikke nødvendigvis Pleiadere har høyere bevissthet enn selve erkeenglene, da disse "sitter på" selve kontaktpunktet mellom lysbyene og dermed har større oversikt.
Så er det så underlig at ikke alt dette henger helt på greip? Gaute får nok ned mye sannhet, men det er ikke det fullstendige bildet.

Tenk på det vi tar ned som kun brikker av et dynamisk puslespill (eller at vi er energibrikker). Noen ganger kobles to brikker sammen og utveksler informasjon. I samme øyeblikk er brikkene forandret og dermed hele puslespillet. Vi skaper virkeligheten og Universet hele tiden...
Veldig enig med deg. Og jeg syns det er viktig å ha et fokus på dette. Informasjon man får, enten det er via kanaliseringer eller annet, er veldig nyttig. Men vi vil ikke få noe nytte av det dersom vi glemmer vår egen funksjon. Energien og essensen i budskapet vil være det samme, men konkretiseringen kan ofte bli gal. Derfor er det så vanvittig viktig å huske dette. Huske at det er et budskap om trøst og kjærlighet, og forholde seg til det. Den delen av budskapet vi tilfører selv er preget av egne oppfatninger og meninger. Det er vel og greit - problemet er bare at som mennesker er vi ikke i stand til å forstå helhete, og vi klarer ikke sette riktige ord på det. Men energien klarer vi. Omsorg kan vi definere, kjærlighet kan vi definere - men det konkrete forstår vi ikke.

Noen ganger sier folk ting som " jeg har ingen hjelpere" eller "hvorfor motarbeider min hjelper meg" osv. Dette blir noe av det samme. Vi tenker at i og med ting ikke går på skinner så må vi bli motarbeidet eller være alene. Det er ikke slik. Dersom livet hadde vært på skinner hadde vi kjedet oss ihjel. Hjelperne våre fikser ikke alt for oss, og det er umulig for oss å egentlig kunne forstå hvorfor vi ikke kan få det lettere. Den eneste måten å forstå en del av det, er vår visshet om at dersom det ikke var motbakker så ville toppene ikke vært særlig fine. Dersom vi lever i luksus hver dag, så er ikke luksusen noe å strekke seg etter. Tvert om hender det at folk som har alt reiser til trange kår for å slappe av. Det er sammensatt og vi har ikke evner til å sette det i jordisk perspektiv. Føle kan vi likevel, og det er det vi har å forhodle oss til.

Så har vi noen få, ekstremt oppegående mennesker, som klarer mer. La de stå for definisjonene. Oss vanlige jordiske - vi kan ta fokus i 3 øyet og derfra strekke oss mot det vi lurer på. Da vil vi kunne kjenne om det er åpent og lyst, eller om det er tomt - evt trist. Mer enn det er det sjelden vi kan gå god for, Jovisst er det mange som sier de kan det - men ...... alle fluktforsøkene til fjelltopper i tidligere år viser på en måte at det er sannsynlig det ikke stemmer. For meg er våren fri for massedød i norge. Jeg kan ikke si hva som skjer i resten av verden, ei heller om det kommer en oversvømmelse et sted. Men jeg kan med stor selvsikkerhet si at det skjer ingen ekstrem katastrofe her med det første - og mer enn det trenger vi strengt tatt ikke vite.

Når vi forsøker å vite mer enn vi egentlig er i stand til å vite. Da skaper vi engstelse for oss selv. Så går en masse med folk rundt og er redd for å dø om to uker, kanskje noen går så langt som til å flytte. Ligger våkne om nettene med angst og redsel - for hva? Ingenting.

De rene energiene vet bedre. De vet at mennesker reagerer med frykt. Og de vet at dersom de sier, ikke vær redd, ta rolig imot lidelsen - det er til ditt eget beste. Så vil de som tro på det få massiv panikk. Det er ikke måten informasjonen ville blitt formidlet på.

Og kanskje jeg er vanskelig som ødelegger tråden med dette her. Men på den annen side. Hva om ingen kom med motmeninger. Hva om den ene tar den andre og folk begynner å tro på dette her?
Antall ord: 795

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Globeline »

Jeg er ikke noe særlig på kanalisering, men vil forsøke å sette ord på det jeg har som presser på. Og det er veldig annerledes enn dommedag.

"Det er gress og grønne skoger. "

Ikke frykt, frykt er svart. Lys, send lys og lev i glede. Jorden og menneskene samarbeider, det som er i tiden er å sende lys for oppstigning. Vi kan fortsatt få det til, tiden er ikke over enda. Vi har alle muligether til å få det paradiset som jorden er ment å være. Men det krever samarbeid, energi er lys. Lyeet er i alt. Spre lys, spre glede, spre tillit. Sammen er vi sterke og tro kan flytte fjell.

"Jeg ser bare bilder uten ord, og det er grønn mark, sol og skog - vet ikke hva det betyr. Men det er mye sol, funklende sol og grønn eng - og skog. Vakkert."

Mennesket har fri vilje, vilje til å tro, vilje til å frykte, vilje til å velge. Menneskenes utfordring i dag er å velge viljen til å tro. Kjenn i hjertet, kjenn etter lyset som bor der, det er løsningen. Lev i lyset og la det vokse seg stort og sterkt, det er løsningen.

La gode tanker vinne, la gode tanker bli sterke. La svarte og grå tanker bli små, send lys inn i de mørke rommene. Gå veien som er lys, gå veien som frister. Gå veien som gir mer energi, ikke gå veien som føls tung og som gir klumt i solar plexus,, det er feil vei. Brukt tanken gi, gi og gi av deg selv og ditt overskudd. Vær ærlig, jobb for å slippe stolthet - den er ikke av det lyse. Forstå, ivareta og bry deg om. Verden er ikke en kamp om å ha rett, det er en kamp om samarbeid. Ved å gi vil dere få.

"jeg tenker mitt eget nå, den største gleden man kan ha det er å gjøre andre glad, vet ikke om det er mine egne preferanser eller om det rett og slett var det som kom."

"jeg får også mer personlige greier her om at argumenter ikke virker, forklaringer ikke virker. Det eneste som skaper endring for mennesker er når de tenker tanken selv. Man kan ikke fortelle andre hva de skal tenke, de må tenke tanken selv for å kjenne følelsen"

Si flyt, si at det skal være flyt. ikke stakkato som du kaller det. Stakkato er som dumper i veien, det er som komikeren som spenner til hattten når han skal ta den opp. det blir latterlig og det blir tungt. Gi slipp. Du sier murvegg, murvegg er når du stanger og ikke kommer frem. Gå da rundt, finn en rolig vei, selv om den er lengre. Si at den rolige veien er den virksomme veien, den fører hjem. Den tunge veien er vanskelig, den tar mer tid og du vet ikke hva som møter deg når du kommer frem. Gå i lyset, i skogen, la dine følelser lede deg. Velg lykke og dere blir lykkelige. Velg glede og dere blir glade. Velg lyset og dere blir lys. Det er veien til oppstigning. Slik skal det gjøres. Og slik vil det bli gjort. Det er ikke for sent, det er rett tid og det vil skje. Forvent ikke dalende engler, forvent ikke store begivenheter. Forvent fred og lykke og endring, som menneske på jorden, i harmoni med universet. På den måten blir profetiene oppfylt, på den måten blir enhet til fred, på den måten blir jorden til paradis. Lykke, glede, harmoni og velvilje. Ønsk glede for alle mennesker, ønsk lys i alle hjerter, la det skje.

Dere tar fra jorden, gi så tilbake. Ulykker skjer, har alltid skjedd. Dere er redde, dere frykter for jordens harme. Jorden er ikke harm, jorden er lys, den er deres hjem, den elsker dere. Jorden lever og er urolig, den er en levende organisme. Jorden er som mennesket, den trenger kjærlighet. Jorden er sliten, den trenger lys. Lys og kjærlighet er jordens føde. Gi lys, gi ro, gi tillit, og dere vil få tifold tilbake

(den med tifold var litt rar igjen, vet ikke helt... men, mulig det var min egen tanke.)

Dere kjenner sinne, aggressjon, frustrasjon inni hjertene deres. Dere kjemper mot hverandre i frykt for hvem som skal ødelegge verden dere lever i. Dere krangler og frykter og leter - men dere må forstå. Dere må forstå hverandre og dere selv. Dere må se likheter ikke forskjeller. Dette vil dere gjøre, det gjøres ved kjærlighet, ved omsorg ved å lyse opp hverandres hjerte og sinn.

ja - nå blir det for stakkato her - stopper- Som sagt så er ikke dette noe jeg driver med. Men jeg er likevel temmelig selvsikker på det lille som kommer. Og selv om jeg ikke har gått på noe kurs så gjennkjenner jeg lys når jeg ser det. Og ... vel, dette er hva jeg tror er veien. Så godt jeg kan. Har sittet med øynene igjen og prøvd å blande meg selv inn minst mulig. Om jeg får det til vet jeg ikke. Men uansett er budskapet lys, og grønne enger - hva nå det betyr. :)
Antall ord: 873

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Takk for at du deler, Globeline.
Jeg tror også at vi har planlagt en flott fremtid for planeten og våre barn. At vi har kommet så langt som vi har de siste hundre årene er ikke en forbannelse, men en velsignelse. Vi har lært av våre feil nå, vi ser at verden lider og vi er i ferd med å ta tak i det. Et tungt maskineri er i ferd med å snu og jeg vet at fokus er alfa og omega her. Forestiller vi oss den verdnen vi vil leve i, så er vi med på å manifestere den.
Vi må la oss inspirere av det positive fremfor å fråtse i det negative.
Antall ord: 114
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Feb 2007 23:12
17
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Dr. Doktor »

Jeg har fått noen utrolige kanaliseringer her. Nei ok, jeg lyver, men likevel:

Det er så mange vakre mennesker i verden. Mennesker som på så mange måter viser deg hvordan du ikke vil være. Du har aldri takket dem for det.
Se ikke etter fravær av mørket. Vær ikke den mannen som ved å stå ansikt mot lyset trodde han hadde funnet sannheten, uvitende om at hans skygge var bak han.
Se ikke etter fravær av mørket. Vit at mørket er fravær av lys. Vær den mannen som ikke hindrer lyset, men snur seg og lar det skinne gjennom.

Kyss og klem fra dine magisk vesen.
©

Hva tror dere om det?
Sist redigert av Dr. Doktor på 04 Mar 2007 18:26, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 121

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Limme
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Des 2006 10:30
17
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Limme »

Dr. Doktor skrev:Jeg har fått noen utrolige kanaliseringer her. Nei ok, jeg lyver, men likevel:

Det er så mange vakre mennesker i verden. Mennesker som på så mange måter viser deg hvordan du ikke vil være. Du har aldri takket dem for det.
Se ikke etter fravær av mørket. Vær ikke den mannen som ved å stå ansikt mot lyset trodde han hadde funnet sannheten, uvitende om at hans skygge var bak han.
Se ikke etter fravær av mørket. Vit at mørket er fravær av lys. Vær den mannen som ikke hindrer lyset, men snur seg og lar det skinne gjennom.

Hva tror dere om det?
Jeg tror du er en morroklump.. :lol:

Men det var en fin del her:
Se ikke etter fravær av mørket. Vit at mørket er fravær av lys.
Har jeg ikke sett det før?
Antall ord: 193
<¨""">< ||| ><""¨>
Rejoice not at thine enemy's fall - but don't rush to pick him up either..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Feb 2007 23:12
17
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Dr. Doktor »

Mulig, men hvis du ikke kan bevise noe så copyrighter jeg det.
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Limme
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Des 2006 10:30
17
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Limme »

Dr. Doktor skrev:Mulig, men hvis du ikke kan bevise noe så copyrighter jeg det.
Den er grei :) Skal ikke ta fra deg den gleden.. ;)
Antall ord: 25
<¨""">< ||| ><""¨>
Rejoice not at thine enemy's fall - but don't rush to pick him up either..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Globeline skrev: Du takler ikke dette, det er helt tydelig. Og du er ikke forberedt på å møte motstand. Du har fotsatt ikke kommet med tilbakemeldinger på det jeg faktisk sa - unntatt at du har kommet med en masse med teorier om mine føleleser eller hensikter.
Jeg skal si deg hvorfor jeg ikke kom med tilbakemeldinger... Du prøvde å dytte på meg en hel masse som jeg ikke kjenner meg igjen i, at jeg kommer med barnslige utsagn, "mangler evner til å sette meg inn i andre mennesker", viser stadig dårligere innsikt, at jeg ønske å stå på pidestall, at jeg er helt på jordet, at jeg er irritert, stresset og redd, at jeg opptrer som en åndelig guru (?), mangler høflighet og folkeskikk. Når det eneste jeg gjorde var å erte deg litt da du først skrev at du irriterte deg over at kanaliseringene var så laaaange :)

Innlegget ditt talte for seg selv. Du beskev rett og slett deg selv og dine egne følelser, slik jeg ser det. Og jeg følte ikke for å forsvare meg, fordi jeg ikke følte meg truet.
Det som er, det er at jeg faktisk vet hva som er dine hensikter. Og om du syns min påstand om at du har dårlig energi er å ta av - vel så kanskje du skal se det i forhold til hva du prøver å fremstille deg selv som.
Jeg påstår ikke at du tar av, jeg. Det var du som påsto dette om meg.
Hva er mine hensikter da? Og hvem prøver jeg å fremstille meg selv som?
Prøver ikke på noe som helst jeg. Jeg er bare den jeg er, og legger ut informasjon som jeg får beskjed om å legge ut. Og det gjør jeg faktisk på min egen bekostning.
Når en person fremstiller seg selv som du gjør, da forventer jeg mange, mange ganger mer av den personen enn du utviser. Jeg forventer i hvertfall en ørliten dose selvinnsikt. Nå er du på nivå olav og kt diskusjoner. Og det tar bunnen ut av kanaliseringen din, og gjør at jeg ikke tror du har de evnene du sier du har. Sånn er det bare.
Det er du som prøver å ta diskusjonen ned på "olav og kt"-nivå, og det tar nok ikke bunnen av kanaliseringene mine. Hva er det egentlig du forventer av meg? Hva gjør jeg galt?
Denne såkalte videreformidlingen din, som jo ikke stemmer. Den er slikt som gjør at folk som BA er så plagsomme som de er. Fordi at tullinger som ønsker å ha evner tar seg et kurs og tror at tankene deres blir sannhet. Og ikke bare det men de blir så gira og roper så høyt at ingen klarer å unngå å høre. Så ender det med alskens spådommer som overhode ikke stemmer - og BA får bensin på bålet.
BA er en viktig motpol, og er nødvendig for at hver enkelt skal få sjansen til å kjenne etter selv hva som er riktig. Hun skaper tvil, og tvil er viktig. Slik erfarer vi etterhvert å heller stole på oss selv og vår indre visshet, fremfor å la oss lede i den ene eller andre retningen fordi vi er usikker på hva vi selv vet.

OG, som jeg har sagt tidligere i denne tråden; min intensjon er ikke å overbevise noen til å tro. Det er heller ikke intensjonen med kanaliseringene, det kommer også frem i kanaliseringen "Hvordan lese kanalieringer". Kanaliseringer handler om å kjenne etter hva man føler man trenger å ta til seg, så enkelt er det å forholde seg til dette. Jeg forsøker ikke å prakke på noen en tro. Og det har jeg poengtert før her inne.
Hva med å sette deg ned og sjekke kanaliseringene dine. Hvor mange av dem har stemt. Flytte til ren tillit? ærlig talt. Og syns du flodbølge er kontroversielt? Vel, jeg syns det er akkurat hva jeg hadde forventet av en som vil gjøre seg selv interessant.
Jeg hadde aldri lagt ut dette om jeg ikke hadde velbegrunnet tillit til kanaliseringene mine, og det har jeg. Flytte i ren tillit ja, jeg gjør det. Jeg blir rørt bare jeg tenker på stedet der oppe, naturen og fjellene, og er evig takknemlig for at hjelperne mine ledet meg dette stedet. Ja at kanaliseringer om flodbølger er kontroversielle er jo denne tråden et bevis på. Og dette kommer av frykt. Frykt for døden og for å miste det vi verdsetter. Enten dette er mennesker eller materielle verdier. Og denne frykten er en illusjon. Alle dør når tiden er inne for det, og selv om det er vondt å miste de man er glade i så er ikke døden tilfeldig eller meningsløs. Sjelene som forlater oss i denne tiden har valgt dette selv. Er dette valget feil? Er det negativt? Er døden negativ? Er ikke døden en del av livet? Hvorfor skyver vi unna tanken på døden? Når vi gjør det, så skyver vi unna en del av livet. Godtar vi at døden er en del av livet, så forsvinner også illusjonen om at døden er negativ. Da forsvinner frykten, og vi erkjenner at vi dør når vi skal uansett - og da blir ikke dette lenger noe vi går og gruer oss til.

Dette er intensjonen med kanaliseringene, å få frem dette ubestridelige faktumet.
Og dette er også en av mine intensjoner å få frem, ikke for å gjøre meg interessant, men fordi jeg ser nødvendigheten av å bryte denne inngrodde myten om at døden er noe tilfeldig og fryktelig. Hadde man ikke vært overskygget av denne illusjonen, så hadde man heller sett nødvendigheten av naturkatastrofene som er på vei. At disse er med på å rydde vei for den nye tiden vi går inn i, hvor mennesker heller verdsetter hverandre fremfor det materielle og egoistiske holdninger som er med på å distansere oss fra hverandre. Og dette er kjærlighet, sett fra et høyere perspektiv.
Og faktisk - i utgangspunktet brukte jeg litt energi for å være åpen til dette. Men svarene dine, holdningen som du utviser får meg til å gi deg opp. Du forventer ikke en gang at det skal skje, du sier ting som at du bare sier det du får beskjed om og at hvis det ikke skjer så var det en mening likevel. Det holder bare ikke, det er bortforklaringer og en skam for andre paranormale. Du definerer deg som del av en gruppe og da har du faktisk et visst ansvar for hva du gjør med troverdigheten til den gruppen.
Da har du nok engang misforstått meg. Jeg forventer at dette vil skje. Og jeg antar at vi vil se begynnelsen av dette i mars. Flodbølgen i Geiranger vet jeg vil skje, fordi energien for dette er lagt. Det har skjedd i energien, og da er det bare et spørsmål om tid før dette manifisteres i det fysiske.

Jeg har null ansvar.
Som sagt så er ikke min intensjon å overbevise noen til å tro på dette. Intensjonen er å gi folk muligheten til å kjenne etter om de selv trenger å ta til seg dette. Informasjonen ligger åpent, så får hver enkelt ta til seg eller forkaste det de vil.
Jeg har ikke definert meg selv som noe som helst. Ihvertfall ikke som en "paranormal". Den gruppen du nevner er en vennegjeng av meg som har kanalisert mye av det samme ang. flodbølger, og det er ganske mange..rundt 10 stk. Alle vi har tillit til hverandre, Universet, og ikke minst til oss selv. Den mistilliten du prøver å dytte på meg, er ikke min.
De rene energiene vet bedre. De vet at mennesker reagerer med frykt. Og de vet at dersom de sier, ikke vær redd, ta rolig imot lidelsen - det er til ditt eget beste. Så vil de som tro på det få massiv panikk. Det er ikke måten informasjonen ville blitt formidlet på
.
Rene energier vet å ikke holde tilbake eller pakke inn sannheten.

Mennesker reagerer med frykt ja. Og nettopp derfor handler 90% av kanaliseringene i denne tråden om hvordan vi overvinner denne frykten - som jo er en illusjon.
Og kanskje jeg er vanskelig som ødelegger tråden med dette her. Men på den annen side. Hva om ingen kom med motmeninger. Hva om den ene tar den andre og folk begynner å tro på dette her?
Om ingen kom med motargument så hadde det vært lett for at enkelte hadde begynt å tro på dette ja, og det vil jo ingen.

Det handler om å la informasjon passere fritt gjennom en, uten henge seg opp i den, uten å la den henge seg fast i motstridende tankemønstre. Slik lar man inntrykkene farge bevisstheten, og da åpner man opp for å føle om dette samsvarer med sjelen.

En tro er verdiløs i denne sammenheng, siden tro er vaklende og ustø. Tro er noe vi har inntil vi står støtt i vår egen indre visshet. Og nå gjelder det å få kontakt med vårt indre...det er kun slik vi kan vite hva som er best for oss.

Og hva som er best for hver enkelt, i forhold til kanaliseringene her eller hva som helst, er det kun den enkelte som vet best.
Antall ord: 1575

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Globeline »

Dr. Doktor skrev:Jeg har fått noen utrolige kanaliseringer her. Nei ok, jeg lyver, men likevel:

©

Hva tror dere om det?
Hehe. Jeg liker når du er morsom. Du har så utrolig fin humor, herlig.
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Globeline »

Sletter dette jeg Gaute - ser ikke poenget med å forstette en poengløs diskusjon. Du får høre hva du vil høre, samme for meg.
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Reflekterte rundt din egen speilrefleks?

Les hele innlegget mitt du, hvis du ikke allerede har gjort det.
Sist redigert av Gaute på 04 Mar 2007 23:20, redigert 3 ganger totalt. Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Globeline »

Gaute skrev:
Globeline skrev:Nei, jeg prøvde ikke å dytte på deg noe som helst. Jeg sa hva jeg så og reflekterte rundt det.
Reflekterte rundt din egen speilrefleks?

Les hele innlegget mitt du, hvis du ikke allerede har gjort det.
Du fortsetter med samme tone du. og hvis jeg sier noe om din tone, da skal du vel fortsette med beskyldningene også. Jeg lar det bare stå så får det tale for seg selv.

Til informasjon kan jeg legge til at det er slike usaklige forkasteligheter som viser at hjertet ditt er langtfra rent og du ikek holder den standard som du prøver å late som du gjør. Forsvar ligger laaangt fremme i sinnet ditt. Lykke til med flytting.

Ønsker du ellers å kommunisere noe jeg virkelig skal gidde å lese så får du sørge for å kommunisere leselig. Jeg gidder ikke tråle gjennom to mil tekst. Det er misbruk av min tid, og jeg lar meg ikke misbruke.
Antall ord: 162

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links