Universet & dets hemmeligheterJordens rensning i 2007

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Feb 2007 23:12
17
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Dr. Doktor »

Det krever litt overtalelse for å få dette bildet på talefot. Prøv å se for deg en bølge som kommer fra vest, svinger 90 grader mot nord før den treffer svenskekysten og mister energi, for deretter å snirkle seg gjennom den trange Oslofjorden og tilslutt treffe Oslo by med voldsom energi. Dette vil nok gjøre bildet litt mer snakkesalig.
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Nov 2006 17:27
18

Innlegg av Globeline »

Dr. Doktor skrev:Det krever litt overtalelse for å få dette bildet på talefot. Prøv å se for deg en bølge som kommer fra vest, svinger 90 grader mot nord før den treffer svenskekysten og mister energi, for deretter å snirkle seg gjennom den trange Oslofjorden og tilslutt treffe Oslo by med voldsom energi. Dette vil nok gjøre bildet litt mer snakkesalig.
aha - men det tar bare halve oslo vet du.

Neida - det blir ikke noe av. Tilstanden, som den er i dag, vil fortsette en stund til. Det ligger ingen katastrofer for norge i nær fremtid. Kanskje en annen gang. vet ikke, men ikke i den syklusen vi er i nå. Så da holder vi nok til sommeren i hvert fall :)
Antall ord: 124

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Dr. Doktor »

Jeg føler meg lurt.
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Viking-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2006 01:58
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nes i Akershus

Innlegg av Viking-gutt »

Vi får se da...
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Globeline skrev:
Gaute skrev:
Globeline skrev:Hva med å senke skuldrene selv i stede for å lade opp til kamp. Det er ene og alene deg som står for alt. Først med anklager og så med flere anklager og barnslige utsagn ang hva jeg måtte tenke og nå legger du føringer som om jeg skulle være anspent - også helt uten grunnlag. Du viser stadig dårligere og dårligere intuisjon og innsikt. Du kommer med stadig flere forsvarsutsagn som resulterer i at du viser din manglende evne til å sette deg inn i andre mennesker. Noe som da speiler videre og videre for meg. Du er jo helt på jordet.

Hva er det du er redd for? Hvorfor er du så i forsvar? Jeg er ikke sint, ikke anspent, ikke redd du skal bli fornermet. Jeg sier det jeg mener og kommer til å fortsette gjøre det. Dersom du ikke klarer å fordholde deg rolig til det så er det kanskje bedre du ber meg la være å prate til deg.

Men skal du opptre som en åndelig guru, bør du gjøre det et par hakk bedre enn dette. For dette her blir bare pinlig

Nei, jeg svarer nok ikke på alt du skrev. Leste første linjen og det var så usaklig at jeg stoppet der. Du er velkommen tilå ikke lese mine innlegg også om du syns det er like tullete. Helt greit. Men ellers har du kanskje litt å lære av mine beklagelser som du tar så tungt. Det er nemlig sunn høflighet og være åpen for at andre kan bli litt lei seg over det man sier - normal folkeskikk. Du blir ikke dårligere kanal om du skaffer deg litt.
Ærlig talt.... snakk om å gjøre en fjær om til 20 høns :shock:
Og du sier at jeg er i forsvar...?

Du tar jo helt av jo. Prøv å puste dypt - inn nesen og ut munnen. Kom igjen, langt ned i magen. Sånn - nå blir alt bedre.

Livet er preget av at ikke alle er enige med deg. Sånn er det bare. Like greit du lærer det her inne som ute i virkelighetens verden.

Energien du sender ut er dessuten ikke særlig bra, og har ikke noe med det du later som om du står for ved din kanalisering. Energien du sender ut er at du ønsker å krabbe høyt opp på en pidestall og blir skikkelig - ja, jeg vil påstå du blir meget irritert og stresset nedi magen når slike som meg ikke er av den oppfatningen at du er et ikon. Grå energi er det. Hmm - stor avstand mellom det man gir inntrykk av at man er, til det handlinger viser at man faktisk her.
Du...Globeline.. :) Les innlegget ditt om igjen.
Hvem er det som gir størst inntrykk av å ta av og ikke forholde seg rolig her..?

Ja, livet er preget av at ikke alle er enige, helt enig. Og det er jeg blitt temmelig vant med. Og jeg har faktisk ingen problemer med det. Den pidestallen du nevner kjenner jeg meg ikke igjen i. Hadde det vært tilfelle, at jeg forsøker å booste egoet mitt, tror jeg faktisk jeg hadde valgt et litt mindre kontroversielt og mye mer troverdig tema. I så fall må jeg være ekstremt dum i mitt "hovmod og ego" at jeg velger et tema som 95 % av befolkningen har sterk motstand mot. Man får ikke mye klapp på skuldern av dette akkurat :lol:

Nei. Jeg videreformidler bare det jeg får beskjed om å formidle. Jeg hadde betenkeligheter med å legge ut denne informasjonen i noen dager etter jeg først kanaliserte dette, men jeg skjønte at dette var alvor og at det var viktig å få lagt ut, så da gjorde jeg det. Og jeg var faktisk forberedt på at jeg ville møte stor motstand, Globeline, tro det eller ei :D
Antall ord: 658

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Dr. Doktor skrev:Det krever litt overtalelse for å få dette bildet på talefot. Prøv å se for deg en bølge som kommer fra vest, svinger 90 grader mot nord før den treffer svenskekysten og mister energi, for deretter å snirkle seg gjennom den trange Oslofjorden og tilslutt treffe Oslo by med voldsom energi. Dette vil nok gjøre bildet litt mer snakkesalig.
Det er bare nedre deler av Oslo sentrum som blir rammet, sies det. Og der er det jo ikke særlig høyt over havet. En venn av meg fikk foresten et tydelig klarsyn av rådhuset under vann.
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Dr. Doktor »

Mao. vil det ikke være særlig stress å oppholde seg i Oslo?
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Dr. Doktor skrev:Mao. vil det ikke være særlig sress å oppholde seg i Oslo?
Jeg vil tro det... Blir vel mildt sagt kaotisk.

Her det jeg fikk vite ang. flytting.. :

19. januar

Nytt hus.

Du vil trenge å finne et som du vet er stort nok i forhold til din egen familie og evnt. nye familier. Det er mange i områdene langs kysten som vil trenge et sted å bo etter at flodbølgene har rammet kysten deres flere ganger. Det vil ikke være flere mennesker langs kysten, for det vil være umulig å bo her i tiden som kommer. Det vil være helt sikkert at det er usikkert å bo der iom. at flodbølgene vil treffe etter hverandre. Derfor vil folk flytte innover i landet. Flere vil måtte være igjen og hjelpe til med opprydningen og det vil ta tid før de fleste får jobbet seg gjennom det som er av gjenoppreisningsarbeid lang kysten. Likevel vil veldig mange velge å flytte innover i landet i denne tiden. Og det vil være mindre boliger å få tak i i innlandet. Dere må huske at det er i de store byene at det bor folk, og det er de største byene som blir rammet av denne bølgen. Det vil si at det vil bli temmelig lite utvalg av boliger, derfor vil dere måtte finne en nå mens det enda er bra utvalg. Og det som vi ellers kan si om penger er at det vil bli helt annerledes enn det er nå. Dere vil ikke trenge å ta opp lån for det dere skal kjøpe dere, fordi dere vil få et helt annet system på dette. Dere vil komme til å betale det dere kan og dere vil få de midlene dere trenger i fra landet deres. Dette er fordi det ikke vil være noe banksystem lenger.

21. januar
....Derfor har vi lagt til rette slik at du kan finne deg et hus nå mens det fortsatt er mulig fordi det vil ikke være mulig i fremtiden da flere vil komme til å velge å dra innover i landet. Det vil bli vanskeligere å få seg hus i denne tiden, og det vil ikke være mulig å komme seg noen vei uten at man har en del ekstra drivstoff. Drivstoff vil ikke være allmenns eie i fremtiden. Dette vil være forbeholdt de som holder dere med transport og livreddende midler. Derfor må dere vite at dere må være forberedt på å bli bensin-tomme, derfor vil dere måtte samle det dere kan nå mens det er mulig. Du kommer til å bestemme deg for et hus i Hedmark, og det vil bli et helt nytt og livlig åndelig samfunn der oppe hvor du vil bosette deg. Mange veier vil bli nedlagt pga diverse blokkeringer i veien, derfor vil det være vanskelig å flytte i tiden som kommer. Men dette kan dere gjøre nå mens det er veier og drivstoff. Derfor vil vi gjerne at du gjør deg ferdig med denne flyttingen og gir deg helt og fullt en mulighet til å legge vekk planene om å bli her til høsten. ....
Antall ord: 530

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Dr. Doktor »

Dette lukter det opprør av. Er du sikker på at du ikke vil bli overfalt av sinte vestlendinger som vil ta huset ditt?
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
TrappedSoul
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Okt 2006 10:12
18
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av TrappedSoul »

Flodbølge for svarte? Lever dere i en fantasiverden?
Antall ord: 9
Bilde
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Dr. Doktor »

Ja.
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Hmmm...hvor dype er egentlig havnebassengene i de store byene? Vanndybden har jo ganske mye å si for bølgefarten og hvordan amplituden forsterkes....Det er verst der det er grunt vann, strandlinjer f.eks.
Antall ord: 34
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Nov 2006 17:27
18

Innlegg av Globeline »

Gaute skrev:
Du...Globeline.. :) Les innlegget ditt om igjen.
Hvem er det som gir størst inntrykk av å ta av og ikke forholde seg rolig her..?

Ja, livet er preget av at ikke alle er enige, helt enig. Og det er jeg blitt temmelig vant med. Og jeg har faktisk ingen problemer med det. Den pidestallen du nevner kjenner jeg meg ikke igjen i. Hadde det vært tilfelle, at jeg forsøker å booste egoet mitt, tror jeg faktisk jeg hadde valgt et litt mindre kontroversielt og mye mer troverdig tema. I så fall må jeg være ekstremt dum i mitt "hovmod og ego" at jeg velger et tema som 95 % av befolkningen har sterk motstand mot. Man får ikke mye klapp på skuldern av dette akkurat :lol:

Nei. Jeg videreformidler bare det jeg får beskjed om å formidle. Jeg hadde betenkeligheter med å legge ut denne informasjonen i noen dager etter jeg først kanaliserte dette, men jeg skjønte at dette var alvor og at det var viktig å få lagt ut, så da gjorde jeg det. Og jeg var faktisk forberedt på at jeg ville møte stor motstand, Globeline, tro det eller ei :D
Du takler ikke dette, det er helt tydelig. Og du er ikke forberedt på å møte motstand. Du har fotsatt ikke kommet med tilbakemeldinger på det jeg faktisk sa - unntatt at du har kommet med en masse med teorier om mine føleleser eller hensikter.

Det som er, det er at jeg faktisk vet hva som er dine hensikter. Og om du syns min påstand om at du har dårlig energi er å ta av - vel så kanskje du skal se det i forhold til hva du prøver å fremstille deg selv som.

Når en person fremstiller seg selv som du gjør, da forventer jeg mange, mange ganger mer av den personen enn du utviser. Jeg forventer i hvertfall en ørliten dose selvinnsikt. Nå er du på nivå olav og kt diskusjoner. Og det tar bunnen ut av kanaliseringen din, og gjør at jeg ikke tror du har de evnene du sier du har. Sånn er det bare.

Denne såkalte videreformidlingen din, som jo ikke stemmer. Den er slikt som gjør at folk som BA er så plagsomme som de er. Fordi at tullinger som ønsker å ha evner tar seg et kurs og tror at tankene deres blir sannhet. Og ikke bare det men de blir så gira og roper så høyt at ingen klarer å unngå å høre. Så ender det med alskens spådommer som overhode ikke stemmer - og BA får bensin på bålet.

Hva med å sette deg ned og sjekke kanaliseringene dine. Hvor mange av dem har stemt. Flytte til ren tillit? ærlig talt. Og syns du flodbølge er kontroversielt? Vel, jeg syns det er akkurat hva jeg hadde forventet av en som vil gjøre seg selv interessant.

Og faktisk - i utgangspunktet brukte jeg litt energi for å være åpen til dette. Men svarene dine, holdningen som du utviser får meg til å gi deg opp. Du forventer ikke en gang at det skal skje, du sier ting som at du bare sier det du får beskjed om og at hvis det ikke skjer så var det en mening likevel. Det holder bare ikke, det er bortforklaringer og en skam for andre paranormale. Du definerer deg som del av en gruppe og da har du faktisk et visst ansvar for hva du gjør med troverdigheten til den gruppen
Antall ord: 590

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Amonika
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jan 2007 20:11
17

Innlegg av Amonika »

Du definerer deg som del av en gruppe og da har du faktisk et visst ansvar for hva du gjør med troverdigheten til den gruppen
Hm...Globeline. Dette smaker det ikke godt av. Hvilken gruppe er det du mener Gaute definerer seg som medlem i? Hva er en "paranormal" for deg?

Det å utvikle seg som menneske er vel nettopp det å lære ta ansvar for eget liv og lykke. Dersom man har det godt med seg selv, har man ikke lenger behov for å dra alle andre ned i søla. La dem som vil flytte ut i villmarken, gjøre det!

Slik jeg ser det er vi alle ansvarlige for oss selv, og ingen andre.
Antall ord: 115

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

trafik

Innlegg av trafik »

hei
jeg tviler ikke på Gaute sin kunskap og at han får dette ned via kanalisering.dette er ikke oppdikting fra gautes side.
jeg har lest mange kanaliseringer som inne holder samme budskap som Gaute sine kanaliseringer.ikke bare her i norge.jeg kjenner også noen som har fått budskap om jordendriger og det enda mer detaljer en det her.men det er uten dato og tid.men vil skje i nær fram tid.
om det er noe idet vet vi jo ikke enda.
kanaliseringene til gaute synes jeg ikke er for lange og inneholder for mange ord.
for hvis mann leser de store kanaliseringer på nettet ,så varer ofte kanliseringene over 1t.
da blir det mange ord.
og kalle Gaute en løgner for han skriver noe han tror på er vel og gå litt langt,for da er vi jo løgnere alle sammen inne imellom.
vi skall heller ikke skyte budbringern bare fordi han kommer med et dårelig budskap.
tror ikke alle kanliseringer føles like kjælighets fulle men det er formidlet i kjærlig.
jeg skulle likt og sett de største kritikere her hvis det hadde skjedd en katasrofe
og noen hadde fortalt dem etter på at "det viste jo jeg for 2månerer siden"
da hadde det nokk blitt månelys.
hvis det ikke stemmer så var det spennede lesning og fikk noen av oss til og tenke seg om litt.for norge har blitt ramet av stor flodbølge før, etter hva forskere har funnet ut
jeg personlig håper at det ikke skjer noen katasrofe.

stå på du Gaute :D

:D :D :D
Antall ord: 273

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links