Jeg har en slepeånd,vet ikke noe om den bortsett fra at den liker å tukle med elektriske apperater,kjøre radiostyrte biler o.l.
Den tapper meg tidevis for mye energi,ofte trøtt,sliten,uopplagt selv etter en lang natts søvn.noen ganger kan jeg bare sitte i sofaen og sovne plutselig.
Noen ganger føler jeg en uforståelig irritasjon,uten at jeg selv er irritert egentlig..
Den berører meg iblandt,kjennes som støt,alt fra lett berøring,til skikkelig "stopp her" støt på en måte.
Den eller han,tror det er en han,følger etter meg ut av huset også,er med overalt,påvirker alt og alle som bor i huset,og lager en del bråk på nattetid.
Jeg skimter ham innimellom men ser han ikke tydlig,han påvirker følsene mine og iblandt er hans nærhver rett og slett kvelende,overveldende.
Jeg har kontakt med et medium som skal fjerne han for meg,for han blir bare mer og mer påtrengende.
Da jeg tok kontakt med mediumet ble jeg så svimmel at jeg nesten svimte av,måtte ut i verandadøra flere ganger for ikke å gå i gulvet.
Virker som den ikke vil forlate meg,og tror på en måte jeg vil savne den,den har fulgt meg lenge,og jeg har følt "noe" har vært der lenge før jeg "visste" hva det var.
Men skal bli deilig å få tilbake mer energi og føle meg mer opplagt,og å slippe å føle meg beglodd hele tiden.
Jeg har noen "evner" selv,men ikke noen erfaring i fjerning av ånder så derfor trenger jeg hjelp av mediumet.
Er det noen andre her som har erfaringer med slepeånder som har blitt fjernet,hvordan føltes det etterpå?
Eller bare erfaringer/kunnskap med slepeånder som har lyst å dele sine erfaringer.
PS:
Skeptikere,synsere o.l.kan spare seg for å svare,er kun ute etter info.fra andre med erfaring rundt dette.
På forhånd takk.
Sence
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Slepeånd
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Mar 2007 11:27
- 17
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Aug 2006 12:54
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har dere prøvd å få kontakt med det på noen måte?
Jeg tror ikke på kristendom, men i fleste tilfeller hjelper det og tilkalle en prest.
Jeg tror ikke på kristendom, men i fleste tilfeller hjelper det og tilkalle en prest.
Antall ord: 27
Ja, det er vell enten det ene eller det andre sa reven før han ble skutt.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Mar 2007 11:27
- 17
Tror ikke en prest passer i denne situasjonen..dette er ikke en "ond" ånd.
Men en sjel som sitter fast mellom to dimensjoner og trenger hjelp til å komme seg "hjem" .
Er sikkert forvirrende nok å være i hans situasjon om ikke en prest skulle komme å prøve å jage ham bort også,et medium passer nok best til denne jobben.
Men takk for forslaget.
Men en sjel som sitter fast mellom to dimensjoner og trenger hjelp til å komme seg "hjem" .
Er sikkert forvirrende nok å være i hans situasjon om ikke en prest skulle komme å prøve å jage ham bort også,et medium passer nok best til denne jobben.
Men takk for forslaget.
Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2005 22:43
- 19
He he, tilkall prest og få slepeånden til å slepe etter presten i stedenfor. Bryt ned statskirken innenfra
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Aug 2006 12:54
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Det synest jeg at var en god idee : D
Antall ord: 9
Ja, det er vell enten det ene eller det andre sa reven før han ble skutt.
Hide post links |