sorry daa.. på en måte, ja. det er forskjellig fra gang til gang. noen vil bli sett og andre ikke. ja, de beveger seg fort (om de vil).BMFLEX skrev:Hvor klart ser du at de har en menneskelig form? Hvor lenge ser du de om gangen? Beveger de seg fort?
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ tåker..
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Feb 2007 20:51
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: fredrikstad
Antall ord: 52
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Hvordan forskjellig er det ifra gang til gang?crazyshit skrev:sorry daa.. på en måte, ja. det er forskjellig fra gang til gang. noen vil bli sett og andre ikke. ja, de beveger seg fort (om de vil).BMFLEX skrev:Hvor klart ser du at de har en menneskelig form? Hvor lenge ser du de om gangen? Beveger de seg fort?
hva ser du?
Antall ord: 65
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Er det noe forskjell om du er ute eller inne?
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
noen ganger er dem bare tåker som beveger seg rundt, andre er dem i mennesklig form, men bare uklare.BMFLEX skrev:Hvordan forskjellig er det ifra gang til gang?crazyshit skrev:sorry daa.. på en måte, ja. det er forskjellig fra gang til gang. noen vil bli sett og andre ikke. ja, de beveger seg fort (om de vil).BMFLEX skrev:Hvor klart ser du at de har en menneskelig form? Hvor lenge ser du de om gangen? Beveger de seg fort?
hva ser du?
Antall ord: 87
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
ja. jeg ser dem tydligere når jeg er inne. jeg vet ikke helt hvorfor. har kanskje noe med lyse å gjøre eller noe?BMFLEX skrev:Er det noe forskjell om du er ute eller inne?
Antall ord: 36
Hide post links |
Jada, alt i orden! :mozilla_smile:skeptikeren skrev:Beklager til trådstarter, du ser selvfølgelig spøkelser.
Greit nå spiirit
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Det som er, er at flere alvorlige øyesykdommer har dette som ett symptom. Så det kan jo være en idè å stikke til en øyelege for å forsikre seg om at dette ikke er en øyesykdom "in the making". Behandler du det med en gang så er det større sjanse for at du ikke får store plager senere.
Til eksempel så er ett av symptomene på grå stær at det man fokuserer på dimmes av en grå tåke. Det er typisk at man ser dårligere ute enn inne, særlig når det er solskinn.
http://www.helsenytt.no/artikler/vanligste_oyesyk.htm
Der står det litt om de forskjellige. Jeg har ikke lest linken selv, men vil tro det står noe om "tåke" der.
Så kan du jo sjekke det med en spesialist før du fokuserer på det paranormale.
Just a tip!
Til eksempel så er ett av symptomene på grå stær at det man fokuserer på dimmes av en grå tåke. Det er typisk at man ser dårligere ute enn inne, særlig når det er solskinn.
Der står det litt om de forskjellige. Jeg har ikke lest linken selv, men vil tro det står noe om "tåke" der.
Just a tip!
Antall ord: 151
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
right..>_>BMFLEX skrev:Det som er, er at flere alvorlige øyesykdommer har dette som ett symptom. Så det kan jo være en idè å stikke til en øyelege for å forsikre seg om at dette ikke er en øyesykdom "in the making". Behandler du det med en gang så er det større sjanse for at du ikke får store plager senere.
Just a tip!
Antall ord: 154
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
right?
Hva mener du med det?
Hva mener du med det?
Antall ord: 6
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
glem det du... men "takk" for tipset..-.-BMFLEX skrev:right?
Hva mener du med det?
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
crazyshit skrev:glem det du... men "takk" for tipset..-.-BMFLEX skrev:right?
Hva mener du med det?
Du spør ett spørsmål og du får ett ordentlig svar. Hvis det ikke var det du var ute etter så vil jeg anbefalle deg i å gi fa*n i å spørre. Her ofrer jeg tid til å svare, siden jeg tror du oppriktig lurer på dette. Men det er tydelig at du bare er en uforskammet fjortiss som gjerne vil ha en bekreftelse på at den livlige fantasien din er spøkelser.
Greit, du ser spøkelser. Da kan dere diskutere det i frikvarteret i morgen. UUUUUUUuuuuu
Antall ord: 107
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
sorry meg da.. o.ÔBMFLEX skrev:crazyshit skrev:glem det du... men "takk" for tipset..-.-BMFLEX skrev:right?
Hva mener du med det?
Du spør ett spørsmål og du får ett ordentlig svar. Hvis det ikke var det du var ute etter så vil jeg anbefalle deg i å gi **BANNEORD!?** i å spørre. Her ofrer jeg tid til å svare, siden jeg tror du oppriktig lurer på dette. Men det er tydelig at du bare er en uforskammet fjortiss som gjerne vil ha en bekreftelse på at den livlige fantasien din er spøkelser.
Greit, du ser spøkelser. Da kan dere diskutere det i frikvarteret i morgen. UUUUUUUuuuuu
det er ikke så j*v*i kult å få slengt opp i tryne at man skal oppsøke en øyelege seh. så bare gå å spør om noen kan fikse personligheten din! det må svi å være deg ass.. P.S. når du skriver sånn tebake beviser det bare hvor lite du har å gjøre på fritia di. skaff deg et liv!!
Antall ord: 176
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Med det innlegget der bekrefter du vel egentlig alt jeg skrev i forrige innlegg.crazyshit skrev:sorry meg da.. o.ÔBMFLEX skrev:crazyshit skrev:glem det du... men "takk" for tipset..-.-BMFLEX skrev:right?
Hva mener du med det?
Du spør ett spørsmål og du får ett ordentlig svar. Hvis det ikke var det du var ute etter så vil jeg anbefalle deg i å gi **BANNEORD!?** i å spørre. Her ofrer jeg tid til å svare, siden jeg tror du oppriktig lurer på dette. Men det er tydelig at du bare er en uforskammet fjortiss som gjerne vil ha en bekreftelse på at den livlige fantasien din er spøkelser.
det er ikke så j*v*i kult å få slengt opp i tryne at man skal oppsøke en øyelege seh. så bare gå å spør om noen kan fikse personligheten din! det må svi å være deg ass.. P.S. når du skriver sånn tebake beviser det bare hvor lite du har å gjøre på fritia di. skaff deg et liv!!
Antall ord: 192
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
BMFLEX skrev:Med det innlegget der bekrefter du vel egentlig alt jeg skrev i forrige innlegg.crazyshit skrev:sorry meg da.. o.ÔBMFLEX skrev:crazyshit skrev:glem det du... men "takk" for tipset..-.-BMFLEX skrev:right?
Hva mener du med det?
eeeeh.. egentlig ikke..? o.Ô
Antall ord: 198
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Apr 2006 13:54
- 18
Jeg også ser tåker, ute inne lavt og høyt. =P
Det kan nok være lurt å dra til øyelege og få det sjekka, Crazy. Jeg har et svakt tilfelle av vertigo som jeg antar forårsaker skyggene jeg ser.
Det kan nok være lurt å dra til øyelege og få det sjekka, Crazy. Jeg har et svakt tilfelle av vertigo som jeg antar forårsaker skyggene jeg ser.
Antall ord: 41
Hide post links |