Har vært der en tur selv, og var en del røkelse i luften. Sikkert den du reagerte påSol@ngelica skrev:Så fint de har en nettside, går ikke inn der en gang til fikk problemer med astmaen.
Så jeg fikk ikke sett så mye.
Fakta, teori & skepsis ⇒ Drømmefangere, På veggen eller i taket?
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 01:58
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Nes i Akershus
Sist redigert av Viking-gutt på 28 Feb 2007 01:53, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 48
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Ja det var den ja.
Skjønner ikke at de orker å jobbe der en gang jeg, men de er vel herda tenker jeg
Skjønner ikke at de orker å jobbe der en gang jeg, men de er vel herda tenker jeg
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 01:58
- 18
- Lokalisering: Nes i Akershus
Sikkert he he.Sol@ngelica skrev:Ja det var den ja.
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Jul 2006 00:59
- 18
- Lokalisering: Bergen
Da antar jeg at du frafør hadde ofte skumle drømmer, og at du faktisk tror at de har en funksjon.Svartepus skrev:Min henger på veggen, og jeg har merkelig nok unngått skumle drømmer etter at jeg hang den opp.
Det er nemlig snakk om placebo.
Antall ord: 50
<^~--rutangis--~^>
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Da antar du nok litt feil. Jeg var faktisk i utgangspunktet svært skeptisk til at en dings på veggen skulle ha en sånn funksjon, men har opplevd i ettertid å aldri ha hatt mareritt.MikkelRev skrev:Da antar jeg at du frafør hadde ofte skumle drømmer, og at du faktisk tror at de har en funksjon.Svartepus skrev:Min henger på veggen, og jeg har merkelig nok unngått skumle drømmer etter at jeg hang den opp.
Det er nemlig snakk om placebo.
Det kan godt være tilfeldigheter (mindre traumer i hverdagen som må ryddes opp i iløpet av natten e.l.), men neppe placebo. For å oppnå en placebo-effekt bør man nok ha sterkere tro enn det jeg hadde (og fremdeles egentlig har)...
Antall ord: 131
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |