Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHar du hatt erfaring med lekne planteånder,kraftdyr,guider?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Har du hatt erfaring med lekne planteånder,kraftdyr,guider?

Innlegg av David Skywalker »

Det er vanlig at en møter planteånder,kraftdyrånder,forfedreånder,guider,hjelpere mm som er veldig lekne og liker å tulle og tøyse mye - de lærer oss å ta vare på vårt indre barn - som er essensielt ang det åndelige.....å le hjertelig rett ifra hjerteroten - dypt med magen er noe de gjerne prøver å få oss til å gjøre som oftest når man møter dem

Kombinere det beste med å være barn og det voksne livet - så kan en si at en er et VELDIG LEVENDE menneske med en dyp og fin kommunikasjon med seg selv og Naturen. Det er egentlig hva alle streber etter ubevisst - noen klarer det fint - andre sliter med det eller ikke er særlig bevisst på det.

Spesielt planteåndene har jeg erfart har vært usedvanlig lekne spesielt i seremonier jeg har vært med i diverse plasser - og det å åpne opp for åndeverdenens sfærer så er det mye ekstase,healing og kraft som åpner opp for enorm livsglede,

Psilocybin mexicanske cubensis og Ayahuasca-planteåndene er veldig lekne - og spesielt førstnevnte så får man mye lattersalver på rekke og rad i møte med "Little Princes" - små prinser som de kalles for og er vanlig for dem som har dypere erfaringer med disse soppene. Mens når man har Ayahuascaen i seg noen timer så er dens ånd veldig leken og det erfarer man spesielt når man har danseseremonier...

Hardu hatt erfaringer med lekne ånder?Fortell gjerne om det. Å åpne seg opp for lekens ekstase som voksen er veldig sunt. Humor,latter,lekenhet...det viser flere ånder en når en virkelig åpner opp for åndeverdenen. Det er viktig å bevare dette som voksen. Og det er vanlig at åndene minner oss på dette - og noen ånder er spesielt flinke til det - spesielt planteåndene som jeg har erfart... :D En føler seg utrolig levende når en åpner seg opp for dem. Og det samme med kraftdyr - være ett med dem og en kan jo se på en liten kattunge som leker..det er utrolig fint å observere....men tenk å leve seg inn i en leken slange eller Ulv.. :D

May the joy and playful spirits be your guide in your daily life. Å integrere dette i hverdagen er ikke lett..men hva hadde livet vært uten utfordringer dere?

Los Ninos...lalalala...Los Ninos..trallalala..en kan jo lage hyllestchantinger til lekne ånder, som vekker lekne ekstasedimensjonsporter i oss - det unner jeg alle å erfare. Og observere latter og glede er også morsomt. Den mest hysteriske og morsomme latteren jeg har observert er Ailo Gaup, som er sjamanlærer. :D

Hvis det er vanskelig å åpne seg opp for slike porter så er det ting en må jobbe med fra ens fortid - og å åpne opp for slike lekne ekstase porter er jo tegn på at en går virkelig dypt i ens bevissthet.
Antall ord: 486
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pastiglie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 21
Startet: 13 Feb 2007 00:51
17

Innlegg av pastiglie »

Mna blir ihvertfall leken på mange vis av en liten joint eller av liten blanding med feinsopper og jointer, og jeg tenkte jeg ville gjøre slik du anbefalte, så, PM senere.
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
japanese
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 11 Mar 2007 00:07
17

Innlegg av japanese »

Hvafforno? Hva er dette da?

Hvordan kommer man i kontakt med slike ting da? Poppeplanter eller no sånt? var det det du skrev?

Det ville vært kult om man skrev hvordan man snakket med de... :D
Antall ord: 37
Jeg vil tro på det jeg vil tro på. Jeg tror på det jeg vil tro på. Derfor tror jeg på det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Alle disse tingene kan en snakke med og arbeide sammen med helt fint
uten disse hjelpemidlene.

Blir litt oppgitt over denne fokuseringen på plante stimuli.
Vær tolmodig, jobb med deg selv, lytt innover så får
du kontakt med det som inntresserer deg og ligger for deg.

Orker ikke gå inn i en stor diskusjon på dette med plantehjelpere, men blir litt bekymret om
unge søkende mennesker begynner å eksperimentere med dette og tror de
skal få en reell kontakt med ting ut fra det.
Antall ord: 86
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links