Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Opp pussning og protest fra ånder
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Opp pussning og protest fra ånder
Har et hus fra 1951, som er delvis modernisert.
Har skrevet om dette i tidligere tråder.
Da jeg flyttet inn i 2003, og begynnte å pusse opp badet oppe, begynnte det å skje en del ting.
Både jeg og flere andre kan bevitne dette.
Fottrinn i trappen, kalde områder i huset, kraftige dunk i gulvet fra 2 etasje, ting som blir spredd utover gulvet osv.
Det er tydligvis noe/noen som ikke liker dette.
Etter dette, så tok jeg en pause med å pusse opp.
Jeg ble redd.
Nå skal jeg starte opp igjen med opp pussningen, og er spent på hva som skjer nå.
Jeg skal innformere dere om hva som eventuellt skjer.
Har skrevet om dette i tidligere tråder.
Da jeg flyttet inn i 2003, og begynnte å pusse opp badet oppe, begynnte det å skje en del ting.
Både jeg og flere andre kan bevitne dette.
Fottrinn i trappen, kalde områder i huset, kraftige dunk i gulvet fra 2 etasje, ting som blir spredd utover gulvet osv.
Det er tydligvis noe/noen som ikke liker dette.
Etter dette, så tok jeg en pause med å pusse opp.
Jeg ble redd.
Nå skal jeg starte opp igjen med opp pussningen, og er spent på hva som skjer nå.
Jeg skal innformere dere om hva som eventuellt skjer.
Antall ord: 114
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Feb 2007 01:23
- 17
Legg igjen noen opptagere og kanskje et videokamera der det er aktivitet, så kan du dokumentere det.
En person som ikke innser at han/hun er dødvil protestere når noen kommer inn i hjemmet deres og begynner å gjøre ting med det. Filmen The Others ga egentlig et utrolig godt bilde av dette.
En person som ikke innser at han/hun er dødvil protestere når noen kommer inn i hjemmet deres og begynner å gjøre ting med det. Filmen The Others ga egentlig et utrolig godt bilde av dette.
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Okt 2006 01:14
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hedmark
Jeg har faktisk vært borti det samme, men bare på jobben min!
så jeg vet hva du prater om
der butikken står nå var det en gammel gård før, tror ikke de likte at det ble en ny butikk der, hehe
så jeg vet hva du prater om
der butikken står nå var det en gammel gård før, tror ikke de likte at det ble en ny butikk der, hehe
Antall ord: 45
- Overbevist -
Hide post links |
Jeg er glad for responsen på dette innlegget.TheMan skrev:Legg igjen noen opptagere og kanskje et videokamera der det er aktivitet, så kan du dokumentere det.
Skal prøve å rigge til noe utstyr når jeg begynner på nytt.
Det hadde jo vært idielt for meg å få fanget opp noe.
Antall ord: 90
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Sep 2006 12:26
- 18
jeg hadde det samme problemet her hvor jeg bor, og jeg skal innrømme jeg var vettskremt til tider. følte meg ikke velkommen i mitt eget hjem. vi hadde et medium på besøk to ganger, men det virket som alt ble værre da. Mediumet mente dette var en ånd som hadde hengt seg fast i meg, og da ble jeg bare enda mer redd. men etterhvert bestemte jeg meg for å ta ledelsen, at vedkommene ikke skulle få skremme meg. så jeg sluttet å reagere med frykt, når noe skjedde gikk jeg rolig ut av leiligheten og latet som ingenting. det er fortsatt noen her, og enkelte ganger merker både jeg og dyrene det ganske sterkt. men dette er mitt hjem nå, og jeg flytter ikke.
jeg anbefaler deg å bare overse problemene, ikke reager med frykt, da kan det bli værre.
jeg er ingen mester, men har lært litt av min egen situasjon. bare husk: ditt hjem, dine regler!!! lykke til :mozilla_smile:
jeg anbefaler deg å bare overse problemene, ikke reager med frykt, da kan det bli værre.
jeg er ingen mester, men har lært litt av min egen situasjon. bare husk: ditt hjem, dine regler!!! lykke til :mozilla_smile:
Antall ord: 168
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
troende85 skrev:jeg hadde det samme problemet her hvor jeg bor, og jeg skal innrømme jeg var vettskremt til tider. følte meg ikke velkommen i mitt eget hjem. vi hadde et medium på besøk to ganger, men det virket som alt ble værre da. Mediumet mente dette var en ånd som hadde hengt seg fast i meg, og da ble jeg bare enda mer redd. men etterhvert bestemte jeg meg for å ta ledelsen, at vedkommene ikke skulle få skremme meg. så jeg sluttet å reagere med frykt, når noe skjedde gikk jeg rolig ut av leiligheten og latet som ingenting. det er fortsatt noen her, og enkelte ganger merker både jeg og dyrene det ganske sterkt. men dette er mitt hjem nå, og jeg flytter ikke.
den eller de åndene du har hjemme hos deg, eller etter deg -----> kan bruke / ta din energi! også ved frykt! så det er riktig det du sier, bare overse den og vis at det er du som bestemmer!
skal ikke si det er 100% sant, men det er det jeg har hørt!
Antall ord: 223
- Overbevist -
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Vi gleder oss å følge saken,
Antall ord: 6
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Aug 2006 12:54
- 18
Virker interesant og gleder meg til å se hva det er, men må kommentere skrive feil...
Du er gammel nokk til å eige ett hus men skriver feil like vell?
Skjerp dere folkens!
Jeg er 15 år og er bedre på rett skriving enn de fleste på forumet?
Skjerp dere folkens!
Antall ord: 46
Ja, det er vell enten det ene eller det andre sa reven før han ble skutt.
Hide post links |
Ser noen feil på skrivingen din også!Schnugaf skrev:Virker interesant og gleder meg til å se hva det er, men må kommentere skrive feil...
Skjerp dere folkens!
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Aug 2006 12:54
- 18
Det er godt muligt det, men jeg er i det minste ikke over 18 år...Sol@ngelica skrev:Ser noen feil på skrivingen din også!Schnugaf skrev:Virker interesant og gleder meg til å se hva det er, men må kommentere skrive feil...
Skjerp dere folkens!
Blant annet spyr jeg av forkortelser som "oxo,d" også videre.
Det er mangen her på dette forumet som skriver veeeeldigt dårlig, men jeg skal innrømme at Krull langt i fra hadde det verste.
Antall ord: 109
Ja, det er vell enten det ene eller det andre sa reven før han ble skutt.
Hide post links |
Skrive feil i ett ord tror jeg. (Skrivefeil)Schnugaf skrev:Virker interesant og gleder meg til å se hva det er, men må kommentere skrive feil...
Skjerp dere folkens!
Antall ord: 56
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
fra protest av ånder til skrive feil på forum, ehh?
den røde tråden har strekt seg langt nå gitt
Antall ord: 21
- Overbevist -
Hide post links |
HypeTraXx skrev:fra protest av ånder til skrive feil på forum, ehh?
Ja og det verste er jo at den som klager på skrivefeil her, har skrivefeil i hver eneste av sine egne setninger nesten. He he
Antall ord: 48
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Feb 2007 18:00
- 17
- Lokalisering: sandefjord
Skal man bry seg om skrivefeil, blir det ikke så mange andre innlegg enn kommentarer om det. Ser ut som om de fleste sliter litt der, men det er heller ikke vitsen å være flinkest i rettskrivning. Det som er viktig er at man skriver det man føler for, og helst uten å analysere hvert ord og setning, på den måten blir det mer spontant og ærlig. Temaet som Krull tar opp, er veldig basert på at man ikke bruker analystiske emner, men derimot bruker sine sanser til å oppfatte hva som skjer. Derfor håper jeg at det ikke blir så mye oppmerksomhet på hvordan man skriver, men på hva man skriver om.
Antall ord: 114
Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot dem.
hilsen Mason (I am free)
hilsen Mason (I am free)
Hide post links |