Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerMagiske krefter?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
fru_luna
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 64
Startet: 28 Jan 2007 00:26
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge

Re: Magiske krefter?

Innlegg av fru_luna »

kjersti9595 skrev:Det hele startet med at venninnene mine Connie og Anna merket noe rart.Anna falt ute og da kom det vann ut av ermet hennes :mozilla_undecided: Connie kan flytte på skyene og til slutt fant vi ut at jeg hadde noe jeg også.jeg kan lage en kule av elektrisitet! Vi har funnet ut at ABC forsvaret(de er imot magiske vesener) er ute etter oss!!Vi er jo bare 13!
Detter er litt spennende og creepy! Er vi magiske demoner? Vi har sett noen slags portaler som vi ikke tør å gå inn i ennå og..
Mhm. Ja. Hva enn dere sier. sikkert. Dere er så morsomme atte:)
Antall ord: 110
Steik vafler for samfunnet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Spiírit

Innlegg av Spiírit »

Treo skrev:
Spiírit skrev:
Black_Rose0606 skrev:Jeg har faktisk opplevd noe lignende selv. hvis jeg konsenterer meg noe fryktelig kan jeg få flammen på f.eks stearin lys, til å heve og senke seg. Dette er det flere som har sett å kan bekrefteXD men dette kan også ha noe med hvilket element du er..
Det er mulig, det kalles Psykoknise. Jeg har en bok som heter den sjette sans, der er det en øvelse om akkurat det du gjør..
Psykoknise? Psyko-knising? Hehe. Det heter psykokinese. :P Skriver under på at det er mulig. Avataren min viser et tilfelle hvor flammen på stearinlyset mitt oppførte seg litt spesielt.
Tss, jaja, alle kan skrive feil! ;)
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Oniloke
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 25 Feb 2007 20:28
17

Innlegg av Oniloke »

Til deg og dine venninner kan eg bare si at hvis dette faktisk e sant, bør dere trene dere bedre... de som er heldig nok til å få "magiske" krefter bør aldri glemme de eller la være å bruke de!

Og angående dette ABC-forsvaret... så har logikk litt med det å gjøre, hvis det finnes et forsvar mot magi... finnes det et forsvar for magi =P

OG hvis ikkje det finnes, har du alltid vennene dine. e de glad i deg så overser de det at du kan lage grille de litt =P
Antall ord: 96
Loyalitet over Lov

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sytråd-
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 26 Feb 2007 20:21
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Sytråd- »

Nja, det var, nokså interresant.
Pass på så dere ikke blir sinte eller noe da :mozilla_wink:
Antall ord: 17
Er ikke alt mellom himmel og jord som kan forklares. : )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links