Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerKan hjelpere se ut som skygger i mørket?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

BrokenAngel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 149
Startet: 21 Feb 2007 22:25
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Kan hjelpere se ut som skygger i mørket?

Innlegg av BrokenAngel »

Det siste året nå (2006-2007) har jeg opplevd veldig mye som skremmer meg, og det skjer hver gang jeg enten er alene hjemme eller når jeg går opp i andre etasje og det er mørkt. Hver gang jeg går opp om kvelden står døren til rommet til broren min åpen, først legger jeg ikke merke til det egentlig, men så sier noen navnet mitt, og når jeg kikker inn står det en høy mørk skikkelse der som jeg ikke ser ansiktet på. Jeg blir skremt og slår på lyset samtidig mens jeg går fort videre, men på garderobeskapet er det et speil som jeg ser uansett, og der ser jeg bare skyggen som står i døra til broren min, eller så ser jeg den stå bak meg. Når jeg skal inn på rommet mitt så er lyset i den andre enden, og det første jeg gjør da er å skru det på. Akkurat i det lyset slår seg på ser jeg skyggen stå ved verandadøren min, og etter noen millisekunder forsvinner den.
Er dette en hjelper eller noe? Skal ikke hjelpere gi en god følelse, så hvorfor blir jeg redd da? Kan jeg gjøre noe får å stenge det ute?
Det funker ikke med at noen går opp før meg, for jeg ser den uansett.
PS: Det er ikke min egen skygge.
Værsåsnill å svar meg.
Antall ord: 251
Tell your dreams to the moon!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
crazyshit
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 54
Startet: 14 Feb 2007 20:51
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fredrikstad

Re: Kan hjelpere se ut som skygger i mørket?

Innlegg av crazyshit »

BrokenAngel skrev:Det siste året nå (2006-2007) har jeg opplevd veldig mye som skremmer meg, og det skjer hver gang jeg enten er alene hjemme eller når jeg går opp i andre etasje og det er mørkt. Hver gang jeg går opp om kvelden står døren til rommet til broren min åpen, først legger jeg ikke merke til det egentlig, men så sier noen navnet mitt, og når jeg kikker inn står det en høy mørk skikkelse der som jeg ikke ser ansiktet på. Jeg blir skremt og slår på lyset samtidig mens jeg går fort videre, men på garderobeskapet er det et speil som jeg ser uansett, og der ser jeg bare skyggen som står i døra til broren min, eller så ser jeg den stå bak meg. Når jeg skal inn på rommet mitt så er lyset i den andre enden, og det første jeg gjør da er å skru det på. Akkurat i det lyset slår seg på ser jeg skyggen stå ved verandadøren min, og etter noen millisekunder forsvinner den.
Er dette en hjelper eller noe? Skal ikke hjelpere gi en god følelse, så hvorfor blir jeg redd da? Kan jeg gjøre noe får å stenge det ute?
Det funker ikke med at noen går opp før meg, for jeg ser den uansett.
PS: Det er ikke min egen skygge.
Værsåsnill å svar meg.
hello!
nei hjelpere er ikke skygger. de kan du se like godt over alt. det du ser er nok ånder eller noe i den duren.

mVh *bestiss
Antall ord: 280

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 385
Startet: 10 Des 2006 17:39
17
Kjønn (valgfri): Mr.man
Lokalisering: Akershus

Innlegg av chupacabra18 »

hvis denne skikkelsen oppsøker deg ofte, kan du prøve å ikke la den skremme deg (vet det er veldig vanskelig å beherske) og gjennom telepati eller snakke med skyggen, finne ut hva den vil med deg, kanskje du får et svar som kan hjelpe deg videre. kan jo hende den er der for gode årsaker:)
eller er det kanskje lurt å spørre noen du kjenner som har god erfaring med slike ting, eller et meium som kan fjerne dette for deg.
prøv å se litt her om du trenger medium...:)
www.utdrivelse.no

lykke til:)
Antall ord: 96
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
BrokenAngel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 149
Startet: 21 Feb 2007 22:25
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Innlegg av BrokenAngel »

chupacabra18 skrev:hvis denne skikkelsen oppsøker deg ofte, kan du prøve å ikke la den skremme deg (vet det er veldig vanskelig å beherske) og gjennom telepati eller snakke med skyggen, finne ut hva den vil med deg, kanskje du får et svar som kan hjelpe deg videre. kan jo hende den er der for gode årsaker:)
eller er det kanskje lurt å spørre noen du kjenner som har god erfaring med slike ting, eller et meium som kan fjerne dette for deg.
prøv å se litt her om du trenger medium...:)
www.utdrivelse.no

lykke til:)
Hehe, har prøvd å ikke la meg skremmer, og har prøvd å snakke med han, men han svarer ikke.
Antall ord: 117
Tell your dreams to the moon!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Re: Kan hjelpere se ut som skygger i mørket?

Innlegg av Eireen »

BrokenAngel skrev:Det siste året nå (2006-2007) har jeg opplevd veldig mye som skremmer meg, og det skjer hver gang jeg enten er alene hjemme eller når jeg går opp i andre etasje og det er mørkt. Hver gang jeg går opp om kvelden står døren til rommet til broren min åpen, først legger jeg ikke merke til det egentlig, men så sier noen navnet mitt, og når jeg kikker inn står det en høy mørk skikkelse der som jeg ikke ser ansiktet på. Jeg blir skremt og slår på lyset samtidig mens jeg går fort videre, men på garderobeskapet er det et speil som jeg ser uansett, og der ser jeg bare skyggen som står i døra til broren min, eller så ser jeg den stå bak meg. Når jeg skal inn på rommet mitt så er lyset i den andre enden, og det første jeg gjør da er å skru det på. Akkurat i det lyset slår seg på ser jeg skyggen stå ved verandadøren min, og etter noen millisekunder forsvinner den.
Er dette en hjelper eller noe? Skal ikke hjelpere gi en god følelse, så hvorfor blir jeg redd da? Kan jeg gjøre noe får å stenge det ute?
Det funker ikke med at noen går opp før meg, for jeg ser den uansett.
PS: Det er ikke min egen skygge.
Værsåsnill å svar meg.
Jeg er riktignok enig i at man ikke skal være redd sine hjelpere og Guider, men nå har alle mennesker et innebygd forsvar - frykt - og dette forsvaret aktiveres ofte når vi ikke vet hva vi står ovenfor og føler oss truet på en eller annen måte.

Å bli redd sine hjelper og Guider er ikke så uvanlig som man skulle tro, faktisk ville det være unormalt om man ikke reagerte på at en usynlig hånd strøk over ditt eller på at ånd plutselig materialiserte seg i rommet.

Dersom dette var din hjelper eller Guide, så vil frykten avta etterhvert som du blir kjent med energien.
Antall ord: 365
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !