Hei.
Er det nokon som har boka "Vi er ikke alene" av Margit Sandemo som dere kunne ha tenkt dere å selle? Helst innbundet.
Geir
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ "Vi er ikke alene" av Margit Sandemo
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Feb 2007 17:07
- 17
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Okt 2006 15:07
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Hei, jeg har boka selv, veldig bra! Vil ikke selge min, men jeg samler på bøker som ikke er i salg lenger. I den forbindelse så har jeg en bekjent som finner bøker for meg, så jeg kan sikkert høre med han hvor han eventuelt leter så kan maile deg. Kan ikke garantere noe, men han er veldig flink til å "snuse" opp bøker.
Antall ord: 67
Mer mellom himmel å jord enn vi vet
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hei, har hørt med han jeg kjenner, å han anbefalte rett å slett qxl.no. Håper du finner den.
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Kjempebra. Har hatt lyst til å lese denne lengje. Mailadressa mi er geir19@hotmail.com.
På førehand takk.
Geir
På førehand takk.
Geir
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Takk for at du forsøkte. Skal ta meg ein tur inn på qxl for å sjå.
Dersom det er nokon der ute som har den, og som vil selge den, ja så er eg interessert.
Geir
Dersom det er nokon der ute som har den, og som vil selge den, ja så er eg interessert.
Geir
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Det kan også være en god ide å kikke i brukthandlerbutikker. Der har jeg kommet over flere bøker som har vært vanskelig å oppdrive. Jeg skulle også få flere tips om mulig plasser til mandag, så hvis det er noe av ineresse så mailer jeg deg internett adresser, steder osv til uka. Ha en fortsatt god helg, å lykke til videre i letingen.
Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Flott. Tusen takk for hjelpa.
Ha ei god helg.