Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerGal?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
TonjeKid
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 21 Feb 2007 19:08
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av TonjeKid »

Åhh.. ikke begynn å krangle om dette.. Det er ikke ønsketenkning, det er ikke som om jeg vil se oldefar ved graven eller alle disse folka. Jeg prøver å starte samtaler men de ser liksom bare på meg som om jeg ikke burde blande meg! Jeg har faktisk sett bilder av noen av de døde i ettertid av at jeg har sett dem. Slik på nettet osv.. Det har skremt meg. På slike RIP sider osv..

Og foresten angående han gutten, han heter Bendik. Han så ganske oppbanket ut da jeg så han. jeg og emobitchwitch fikk kontakt med ahn gjennom spiritisme. Det er ikke tull. Han var blond og hadde brune øyne. rundt 1.70 lang eller no.. Jeg skvatt skikkelig da jeg så ahn og skjønte det var han under seansen.
Antall ord: 135
Live life for today!
Live it as you!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Oda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 115
Startet: 19 Feb 2007 18:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Oda »

Ja :mozilla_tongue:
Antall ord: 1
Det er min mening, du kan velge å høre på den eller drite i den...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
geibjio
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 23 Feb 2007 17:07
17

Innlegg av geibjio »

Hei.

Er ny i dette forumet. Den paranomale verda er spanandes, men dessverre uoppdaga for min del. Interesser har alltid vore der.

Var på seminar med ein som heiter Olav Modelstad. Det du fortel minner meg veldig om det som han sa om sine fyrste opplevingar. Han fekk kontakt med Margit Sandemoe, og ho hjalp han til å kontrolere gåva han hadde. Kanskje du kunne ha snakka med han, eller nokon som har erfaring. Kanskje dei han guide deg vidare.

Mvh Geir
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
TonjeKid
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 21 Feb 2007 19:08
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av TonjeKid »

geibjio skrev:Hei.

Er ny i dette forumet. Den paranomale verda er spanandes, men dessverre uoppdaga for min del. Interesser har alltid vore der.

Var på seminar med ein som heiter Olav Modelstad. Det du fortel minner meg veldig om det som han sa om sine fyrste opplevingar. Han fekk kontakt med Margit Sandemoe, og ho hjalp han til å kontrolere gåva han hadde. Kanskje du kunne ha snakka med han, eller nokon som har erfaring. Kanskje dei han guide deg vidare.

Mvh Geir
¨


TakkTakk... det skal jeg gjøre.
Antall ord: 90
Live life for today!
Live it as you!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

GhostEyes skrev:Åhh.. ikke begynn å krangle om dette.. Det er ikke ønsketenkning, det er ikke som om jeg vil se oldefar ved graven eller alle disse folka. Jeg prøver å starte samtaler men de ser liksom bare på meg som om jeg ikke burde blande meg! Jeg har faktisk sett bilder av noen av de døde i ettertid av at jeg har sett dem. Slik på nettet osv.. Det har skremt meg. På slike RIP sider osv..

Og foresten angående han gutten, han heter Bendik. Han så ganske oppbanket ut da jeg så han. jeg og emobitchwitch fikk kontakt med ahn gjennom spiritisme. Det er ikke tull. Han var blond og hadde brune øyne. rundt 1.70 lang eller no.. Jeg skvatt skikkelig da jeg så ahn og skjønte det var han under seansen.
heh, er ikke ute etter å starte en krangel jeg, er bare nyskjerrig. ser ikke døde folk selv, så.. men jeg vet selv at hvis jeg plutselig hadde begynt å se døde folk gå rundt som vanlige folk, så hadde jeg prøvd å sjekket ut bakgrunen deres, for å utelukke galskap.

det har skjedd at folk som mister sine kjære, begynner å se dem overalt. man klarer ikke å akseptere at de er døde. og man er i en type sjokk tilstand. så derfor lurte jeg på om dette med bestefaren din kanskje var en slik en "ønsketenkning".

hvorfor tror du han kom tilbake til deg under ouija brett seansen? hadde han noe han ville fortelle deg?
Antall ord: 253

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
TonjeKid
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 21 Feb 2007 19:08
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av TonjeKid »

livingdeaddoll skrev:
GhostEyes skrev:Åhh.. ikke begynn å krangle om dette.. Det er ikke ønsketenkning, det er ikke som om jeg vil se oldefar ved graven eller alle disse folka. Jeg prøver å starte samtaler men de ser liksom bare på meg som om jeg ikke burde blande meg! Jeg har faktisk sett bilder av noen av de døde i ettertid av at jeg har sett dem. Slik på nettet osv.. Det har skremt meg. På slike RIP sider osv..

Og foresten angående han gutten, han heter Bendik. Han så ganske oppbanket ut da jeg så han. jeg og emobitchwitch fikk kontakt med ahn gjennom spiritisme. Det er ikke tull. Han var blond og hadde brune øyne. rundt 1.70 lang eller no.. Jeg skvatt skikkelig da jeg så ahn og skjønte det var han under seansen.
heh, er ikke ute etter å starte en krangel jeg, er bare nyskjerrig. ser ikke døde folk selv, så.. men jeg vet selv at hvis jeg plutselig hadde begynt å se døde folk gå rundt som vanlige folk, så hadde jeg prøvd å sjekket ut bakgrunen deres, for å utelukke galskap.

det har skjedd at folk som mister sine kjære, begynner å se dem overalt. man klarer ikke å akseptere at de er døde. og man er i en type sjokk tilstand. så derfor lurte jeg på om dette med bestefaren din kanskje var en slik en "ønsketenkning".

hvorfor tror du han kom tilbake til deg under ouija brett seansen? hadde han noe han ville fortelle deg?
Det var Oldefar og kjente han ikke noe serlig.

Bendik som kom under seansen ville noe men fikk ikke pratet lange siden alle måtte dra hjem, det var så sent og torde ikke alene. Jeg må kontakte han senere.
Antall ord: 295
Live life for today!
Live it as you!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

GhostEyes skrev: Det var Oldefar og kjente han ikke noe serlig.

Bendik som kom under seansen ville noe men fikk ikke pratet lange siden alle måtte dra hjem, det var så sent og torde ikke alene. Jeg må kontakte han senere.
hvorfor turte du ikke alene, når du allerede hadde møtt på han før? ja, du må kontakte han senere. for den første gangen du møtte på han var ute?
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
TonjeKid
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 21 Feb 2007 19:08
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av TonjeKid »

livingdeaddoll skrev:
GhostEyes skrev: Det var Oldefar og kjente han ikke noe serlig.

Bendik som kom under seansen ville noe men fikk ikke pratet lange siden alle måtte dra hjem, det var så sent og torde ikke alene. Jeg må kontakte han senere.
hvorfor turte du ikke alene, når du allerede hadde møtt på han før? ja, du må kontakte han senere. for den første gangen du møtte på han var ute?
Ja, første gang jeg møtte han var han ute.. men jeg har sett hvordan det å drive med spiritisme alene kan ende opp.. søstera ttil ei venninne av meg gjorde det og hun ligger på sinnsykehus...
Antall ord: 116
Live life for today!
Live it as you!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !