Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerFarfar

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Limme
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 55
Startet: 12 Des 2006 10:30
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Farfar

Innlegg av Limme »

Min farfar døde for noen år siden.
Han betydde veldig mye for meg, var blant annet en støtte i en tid jeg ikke hadde noen andre. Etter at han døde hadde jeg endel drømmer om at han kom tilbake og snakket med meg, ganske virkelige drømmer som alltid gjorde at jeg ble veldig rolig etterpå. Og enkelte ganger er det som om jeg kan kjenne at han klemmer meg eller er veldig nær.
Har ofte tenkt at han passer på meg på ett vis. Også på resten av familien på pappas side, som på en måte falt litt fra hverandre når han døde. Det har også hendt at jeg i vanskelige familie-situasjoner plutselig har visst hva jeg måtte si for å løse flokene.
Kan farfar være i nærheten, eller kan jeg bare ha blitt mer oppmerksom på hjelperne mine?
Det er ett ærlig spørsmål, og jeg håper på seriøse svar.

Mvh
Limme
Antall ord: 169
<¨""">< ||| ><""¨>
Rejoice not at thine enemy's fall - but don't rush to pick him up either..
__________________
Life is a grave.. Dig it!
^^^^^^^^^^^^^^

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
CandyMilla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 194
Startet: 14 Des 2004 21:29
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av CandyMilla »

Ditt spørsmål om farfaren din er i nærheten eller om du har blitt mer oppmerksom på hjelperne dine- har du tenkt over at det kan jo hende farfaren din er en av hjelperne dine.
Slektninger viser seg ofte som hjelpere, og du skal ikke se bort ifra at han fortsatt er med deg og noen ganger vil gi deg beskjed om at han er der.
Jeg syns det høres veldig fint ut det du sier. Det virker som du klarer å oppfatte det han vil deg, som f.eks det du sier med å løse opp i problemer.
Begynn å prate med han. Spør spørsmål, be om et lite tegn eller bevis på at han er der.

:)
Antall ord: 122
Ain't that the way it goes ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Limme
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 55
Startet: 12 Des 2006 10:30
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Limme »

Tusen takk for det, CandyMilla! :D

Skal prøve det du sier, angående å be om ett bevis, prate til ham gjør jeg stadig vekk.
Har vel av og til tenkt at det er fordi jeg savner ham så veldig, men alikevel, når jeg savner ham som verst kan jeg plutselig bli veldig rolig og føle at han er der..
Antall ord: 62
<¨""">< ||| ><""¨>
Rejoice not at thine enemy's fall - but don't rush to pick him up either..
__________________
Life is a grave.. Dig it!
^^^^^^^^^^^^^^

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BrokenAngel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 149
Startet: 21 Feb 2007 22:25
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Innlegg av BrokenAngel »

Det du skriver høres skikkelig koselig ut. Ja, han er nok en av hjelperne dine. Det er koselig når du kan snakke med ham selv etter at han er død, jeg snakker med den døde morfaren min hele tiden.
Lykke til videre :mozilla_smile:
Antall ord: 48
Tell your dreams to the moon!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links