Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerånder som lurer deg...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Oda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 115
Startet: 19 Feb 2007 18:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

ånder som lurer deg...

Innlegg av Oda »

Jeg og noen venner bestemte oss en kveld for og prøve spiritisme hjemme hos meg, det var 5 av oss. Da vi begynte var allt normalt eller ikke normalt da, vi fikk kontakt med en ånd. Men dette var første gang vi prøvde dette og sa ingenting først. Men vi spurte om det var noen der, det var det.
Senere spurte vi spørsmål og mange viste seg til og være riktige, men de var bare til meg og min venninne Tonje det allti var sant.
Det ble bare rarere og rarere etterhvert, ånden snakket om hvor mye han kjente meg og Tonje og begynte fortelle smått om Tonjes største hemligehter (ikke avsløring, men mer hinting) Så etter hvert fikk vi vite at hun var min og tonjes engel, at hun kom til oss når vi trengte hennes. Hun var der når vi gråt og hadde det fælt. Hun sa "Alle barn har en engel, dere har meg" hu sa også at det var ikke mange som fikk kontakt med sine engler, hun sa også at hun ikke var en skyts engel, men en engel som var der for deg.
Etterhvert fortalte hun at hun var kobblet til meg på en måte og hun fikk beskjed av tonje at hun skulle smått snakke gjennom meg, det var vanskelig sa hun, det var ikke noe hun kunne men ok. Jeg startet meg og slutte setningene for henne, jeg sa ting bare uten grunn... Det var skummelt... Så stoppet vi etterhvert hele diskusjonen, jeg ble kjempe trøtt og sovnet nesten ved brettet vi brukte....Jeg fikk enormt vondt i hodet...
Vi har fått kontakt med MALIN som hun ville bli kalt to en gang etter denne hendelsen, da fortalte hun om seg selv... om musikk smaken og hvordan hun var som menneske, hun døde i 2005, og det Tonje og jeg ble litt skremt av var at hun var skremmende lik oss... Vi har aldri fått kontakt med henne etter vi sa hadet til henne, hun sa hun var glad i oss...Det var det sisste vi har hørt fra henne...

Gir dette en eneste mening??? Ønsker mange svar<333 :mozilla_laughing:



FANT UT AT EN ÅND LURTE MEGHAR EN ÅND LURT DEG FØR????
Sist redigert av Oda på 22 Feb 2007 21:35, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 393
Det er min mening, du kan velge å høre på den eller drite i den...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Oda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 115
Startet: 19 Feb 2007 18:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Oda »

Kan det være at en ånd bare tulla med meg, fordi den viste at jeg og vennene mine ville komme til og tro på det?
Antall ord: 26
Det er min mening, du kan velge å høre på den eller drite i den...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BrokenAngel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 149
Startet: 21 Feb 2007 22:25
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Innlegg av BrokenAngel »

For det første, engler liker ikke spiritisme.
For å kontakte dem må det være en utrolig vakker aura rundt dere, og med blomster, lys, fine ting og alt det der. Så den ånden var nok en skøyer, dessuten så er de ikke tankelesere.
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Oda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 115
Startet: 19 Feb 2007 18:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Oda »

BrokenAngel skrev:For det første, engler liker ikke spiritisme.
For å kontakte dem må det være en utrolig vakker aura rundt dere, og med blomster, lys, fine ting og alt det der. Så den ånden var nok en skøyer, dessuten så er de ikke tankelesere.
da var det en skøyer, faen... det var virkelig sån... ekte... men ja ok... det var egentli det jeg trodde... men hvordan får jeg da kontakt med min hjelper??
Antall ord: 79
Det er min mening, du kan velge å høre på den eller drite i den...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

BrokenAngel skrev:For det første, engler liker ikke spiritisme.
For å kontakte dem må det være en utrolig vakker aura rundt dere, og med blomster, lys, fine ting og alt det der. Så den ånden var nok en skøyer, dessuten så er de ikke tankelesere.
Hvorfor liker ikke engler spiritisme?
Antall ord: 52
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Magikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 313
Startet: 18 Jul 2006 19:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bodø

Innlegg av Magikeren »

emobitchwitch skrev:
BrokenAngel skrev:For det første, engler liker ikke spiritisme.
For å kontakte dem må det være en utrolig vakker aura rundt dere, og med blomster, lys, fine ting og alt det der. Så den ånden var nok en skøyer, dessuten så er de ikke tankelesere.
da var det en skøyer, **BANNEORD!?**... det var virkelig sån... ekte... men ja ok... det var egentli det jeg trodde... men hvordan får jeg da kontakt med min hjelper??
Meditasjon er en flott måte å møte iallefall sin åndelige guide på.

www.transfigurasjon.no - for hodet og hjertet
Antall ord: 101

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Oda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 115
Startet: 19 Feb 2007 18:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Oda »

Ok, da skal jeg prøve det...
Men jeg er allti urolig inni meg, kjenner meg ikke helt ennå egentlig, FORVIRRA
da er det veldig vannskelig og få ordentlig ro i seg...
Hvordan kan jeg klare å roe meg helt ned?
Jeg har en grønn aventurin eller noe, men hjelper den egentlig??

Jeg har lite peiling på dette, vil bli bedre i dette...
Har mange spørsmål...
Antall ord: 68
Det er min mening, du kan velge å høre på den eller drite i den...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Limme
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 55
Startet: 12 Des 2006 10:30
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Limme »

Spør løs. Før eller siden får du de svarene du trenger. Selv om det kanskje ikke er svarene du vil ha..
Kan ikke så mye om Oija og ånder enda, men jeg kan gi deg ett lite råd på generelt grunnlag :)
Senk skuldrene, pust gjennom nesa og tenk en god tanke. Gjerne flere. Det hjelper alltid meg når jeg står fast ett sted, samme hvor og med hva.

Lykke til! :mozilla_cool:
Antall ord: 79
<¨""">< ||| ><""¨>
Rejoice not at thine enemy's fall - but don't rush to pick him up either..
__________________
Life is a grave.. Dig it!
^^^^^^^^^^^^^^

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Oda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 115
Startet: 19 Feb 2007 18:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Oda »

ok, takker.. I'll do that
Det e ganske koselie folk her...
Kult, e gla i dokk æ :D
SNAKKES<333
Antall ord: 19
Det er min mening, du kan velge å høre på den eller drite i den...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tom_34
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 424
Startet: 09 Nov 2006 18:06
17

Innlegg av Tom_34 »

Eireen skrev:
BrokenAngel skrev:For det første, engler liker ikke spiritisme.
For å kontakte dem må det være en utrolig vakker aura rundt dere, og med blomster, lys, fine ting og alt det der. Så den ånden var nok en skøyer, dessuten så er de ikke tankelesere.
Hvorfor liker ikke engler spiritisme?
Vet ikke, men 9 av 10 enler er imot spiritisme. (Kilde: MMI's englerundspørring)
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Tom_34 skrev:
Eireen skrev:
BrokenAngel skrev:For det første, engler liker ikke spiritisme.
For å kontakte dem må det være en utrolig vakker aura rundt dere, og med blomster, lys, fine ting og alt det der. Så den ånden var nok en skøyer, dessuten så er de ikke tankelesere.
Hvorfor liker ikke engler spiritisme?
Vet ikke, men 9 av 10 enler er imot spiritisme. (Kilde: MMI's englerundspørring)
Jeg visste ikke det var gjort en spørreundersøkelse på dette. Når MMI konkluderer med dette er det helt sikkert sant :lol:
Antall ord: 95
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tom_34
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 424
Startet: 09 Nov 2006 18:06
17

Innlegg av Tom_34 »

Eireen skrev:
Tom_34 skrev:
Eireen skrev:
BrokenAngel skrev:For det første, engler liker ikke spiritisme.
For å kontakte dem må det være en utrolig vakker aura rundt dere, og med blomster, lys, fine ting og alt det der. Så den ånden var nok en skøyer, dessuten så er de ikke tankelesere.
Hvorfor liker ikke engler spiritisme?
Vet ikke, men 9 av 10 enler er imot spiritisme. (Kilde: MMI's englerundspørring)
Jeg visste ikke det var gjort en spørreundersøkelse på dette. Når MMI konkluderer med dette er det helt sikkert sant :lol:
MMI og SSB er jo de siste sikre kilder til den uomtvistelige sannhet!!
Antall ord: 110

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BrokenAngel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 149
Startet: 21 Feb 2007 22:25
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Innlegg av BrokenAngel »

Eireen skrev:
BrokenAngel skrev:For det første, engler liker ikke spiritisme.
For å kontakte dem må det være en utrolig vakker aura rundt dere, og med blomster, lys, fine ting og alt det der. Så den ånden var nok en skøyer, dessuten så er de ikke tankelesere.
Hvorfor liker ikke engler spiritisme?
For det er forskjell på åndekontakt og spiritisme. Spiritisme er farligere, og det kan hende åndene følger deg resten av livet og skremmer deg. Englene tenker at spiritisme er ondt, og de vil ikke at andre ånder skal tulle med sinnet vårt i forsøk på å snakke med dem.
Antall ord: 105
Tell your dreams to the moon!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BrokenAngel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 149
Startet: 21 Feb 2007 22:25
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Innlegg av BrokenAngel »

emobitchwitch skrev:
BrokenAngel skrev:For det første, engler liker ikke spiritisme.
For å kontakte dem må det være en utrolig vakker aura rundt dere, og med blomster, lys, fine ting og alt det der. Så den ånden var nok en skøyer, dessuten så er de ikke tankelesere.
da var det en skøyer, **BANNEORD!?**... det var virkelig sån... ekte... men ja ok... det var egentli det jeg trodde... men hvordan får jeg da kontakt med min hjelper??
Det er ikke alltid hjelperne vil bli sett, men du kan jo prøve å åpne det tredje øyet.
Antall ord: 99
Tell your dreams to the moon!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Re: ånder som lurer deg...

Innlegg av Lilja »

emobitchwitch skrev:
FANT UT AT EN ÅND LURTE MEGHAR EN ÅND LURT DEG FØR????

Ikke glem å ta med i betraktningen at det faktisk er en bitteliten mulighet for at du har lurt deg selv, da :mozilla_wink:

Du forteller at du aldri har hatt snev av kontakt med din egen hjelper, men at du sporenstreks får kontakt med noen når du setter deg ned ved et ouija-brett.

Det syns jeg er veldig rart!

For det er faktisk ikke sånn at et ouija-brett i seg selv er magisk, eller at det fungerer som en walkie-talkie inn til åndeverdenen. Det er et redskap, et hjelpemiddel, på lik linje med pendler, krystaller, og diverse andre hjelpemidler og ritualer folk liker å bruke i sitt "åndelige arbeide".


BrokenAngel:
Hva får deg til å si at engler tenker at spiritisme er ondt?
Jeg trodde det var bare mennesker som ikke engang har satt seg inn i spiritismen som livssyn som hadde misforstått dette så til de grader :mozilla_undecided:

Mvh Lilja
Antall ord: 171

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links