Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhusredd!! -men - bare noen steder..

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 426
Startet: 23 Nov 2005 03:14
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Re: husredd!! -men - bare noen steder..

Innlegg av BMFLEX »

vetke! skrev:Jeg har alltid - helt siden jeg var liten - vært utrolig redd for å være alene i en etasje.. f.eks. annen etasje i huset vårt.. hadde hyppige panikkanfall som liten, og kjenner igjen den samme følelsen i dag, bortsett fra at anfallet ikke kommer da :mozilla_smile:

får følelsen i ganske mange hus, men ikke i alle.. i noen hus føler jeg en utrolig ro, jeg kan være over alt i hele huset uten å bli redd. det er helt uavhengig av hvor gammelt huset er..

er dette vanlig? jeg føler ubehag de fleste steder jeg kommer.. kan det være at jeg er veldig mottakelig for energier?

har aldri sett, hørt eller kjent noen som har tatt på meg før, men jeg har hatt rare drømmer som skjer neste dag - sanndrømt?
pluss at jeg veldig ofte får kuldegysninger og kald trekk på meg selv om det er kjempevarmt og ingen vinduer er åpne..
Jeg tror alle mennesker har det slik i større eller mindre grad. Jeg personlig tror det kan ha noe med arkitektur, farger, temperatur, fukt og naturlige elektromagnetiske felt å gjøre
Antall ord: 199
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
naej
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 05 Apr 2007 17:27
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av naej »

Sånn har jeg også.. Er jeg åpen for energier da?
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
CoLLecToR
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 19 Okt 2006 23:54
17

Innlegg av CoLLecToR »

Jeg har egentlig aldri følt noe sånt, bortsett fra noen ganger i kjelleren.
Men det er sikkert bare min egen fantasi.
Antall ord: 23
h4xx0r

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Du

Innlegg av Lille Du »

Minah;
Hvordan snakker du med de i tankene dine?
er det da du som først har tatt kontakt?
Jeg har aldri tatt kontakt slik, men kan plutselig danne meg bilde av dem, hva sinnstemning de er i osv...

Lille Du
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
freespirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 370
Startet: 14 Apr 2007 20:05
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fantasia;)
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av freespirit »

Kanskje alle er redde, helt til det man blir redd, blir en vane..
Jeg var redd før. HERREGUD jeg var redd før. Men i dag, er jeg bare blitt vant til det. Og føler ikke frykt. :S
Antall ord: 40
Æ e ækte finnmarking!!:D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
LittleGirl
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 12 Jul 2007 23:37
17

Innlegg av LittleGirl »

Hei vetke!
Guri, som jeg kjenner meg igjen i problemet ditt. Har det på nøyaktig samme måte.
Det er sånn i gangen, trappa og rommet jeg hadde som liten hos pappa. Og når man går ned trappa, så er det som om noen går bak deg og presser deg til å gå fortere, også er det akkurat som om det går en sterk, sterk energi igjennom deg. Nå skal jeg innrømme at jeg litt frykt for det huset, men det er ikke bare der.

Har du hørt om "trappemannen"? Hehe- han er ikke farlig, men han morer seg litt over det at du er redd, også tuller han med deg. Da kan det være en "gangmann" også tenker jeg. Jeg trives nemlig ikke i lange ganger.

Prøv å se humoren dems, at de morer seg. Kanskje du kan se humoren over det selv også? Hvis du blir mer avslappet, så avtar det. Følelsen er der enda, men det er IKKE farlig :mozilla_innocent:
Antall ord: 171
Enkelte ting bare VET man..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links