Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHusredd i mitt eget hus!

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

BrokenAngel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 149
Startet: 21 Feb 2007 22:25
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Re: Husredd i mitt eget hus!

Innlegg av BrokenAngel »

Stakkar deg, men ikke fortvil.
Før du går mot trappen er du redd ikke sant? Kontroler frykten og ikke få panikk. Når du når det nederste trinnet tenker du på de lykkeligste ting du kan komme på, og la de fylle deg tvers igjennom. Hvis du føler frykten nærme seg uansett, så forestill deg at du kaster ut gode følelser i et sett.
Dette virker kanskje ganske dumt, men det er effektivt :mozilla_laughing:
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
GhostBoy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 31 Okt 2006 20:15
17

Re: Husredd i mitt eget hus!

Innlegg av GhostBoy »

BrokenAngel skrev:Stakkar deg, men ikke fortvil.
Før du går mot trappen er du redd ikke sant? Kontroler frykten og ikke få panikk. Når du når det nederste trinnet tenker du på de lykkeligste ting du kan komme på, og la de fylle deg tvers igjennom. Hvis du føler frykten nærme seg uansett, så forestill deg at du kaster ut gode følelser i et sett.
Dette virker kanskje ganske dumt, men det er effektivt :mozilla_laughing:
Nei, jeg blir ikke redd..men jeg kjenner kroppen min blir slapp, altså nesten tom for energi..og at noen stirrer på meg ;)..
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BrokenAngel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 149
Startet: 21 Feb 2007 22:25
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Re: Husredd i mitt eget hus!

Innlegg av BrokenAngel »

Jaja, merkelig er det i alle fall.
Men hvis du ikke vil oppleve dette, så prøv det jeg skrev over her :)
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links