Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderGjennferd i web kamera ??

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
fridabæret
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Jan 2006 15:38
18
Lokalisering: Stord

Gjennferd i web kamera ??

Innlegg av fridabæret »

Jeg har noe jeg har gått og lurt litt på..
Kan man se gjennferd/ånder gjennom web kamera?
Tror jeg skal fortelle historien.

Jeg og en vennine har i det siste snakka en del med en gutt vi egentlig ikke kjenner på msn (og før det kommer noen kommentarer på dette så vil jeg innformere om at han er en venn av fetteren min). En gang de snakket sammen hadde hun web kameraet på. Hun hadde den dagen på seg en slik lue som vi har fått på skolen, som det står "Fri" på. Det betyr altså røykfri. Han sa at alle som går med slike luer røyker. Han sier egentlig veldig mye tull som vert fall ikke jeg tror på, men jeg spurte han da hvorfor han hadde sakt det. Han svarte at det var fordi moren hennes hadde stått bak henne, så han ville "skremme" henne litt. Nå var det ikke det han sa som var det mest skremmende. Jeg spurte han om moren virkelig hadde stått bak henne og han svarte: "Tror det. Det stod iallefall noen der". Nå kan det jo hende at det bare var tull det også, men det stod iallefall ikke noen bak denne jenta, i følge henne selv. Det som da er litt rart er at en annen venninne av oss, som går i klassen vår en gang tideligere hadde spurt henne "Hvem er det som står bak deg?" Da hadde det heller ikke stått noen der..Disse to som har sakt dette har over hodet ingen kontakt med hverandre, visst du lurte på det.
Hun har fortalt meg, lenge før dette skjedde, at hun føler det er "noe" i huset hennes og hun har opplevd å bli tatt på skulderen selv om hun er alene i rommet når hun har sittet og sett på TV..

Så hva tror dere, tror dere man kan se ånder gjennom web kamera ??
Håper på svar, for nå er jeg ganske så nysjerrig her :mozilla_tongue:
Antall ord: 345

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1432 ganger
Blitt takket: 1725 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Når webcam bilder overføres mellom to PC'er er det informasjon om FORANRINGER i bildet som blir sendt mest.
Av og til - spesielt ved litt treg, eller hakkete forbindelse, kan det hende at ikke hele enkeltbilder kommer frem.

DA kan det intreffe et "dobbeltbilde-fenomen" - spesielt dersom man beveger seg litt i rommet.

Har selv sett at ett bilde hvor jeg først står, så sitter litt langt fra kamera, deretter nærmere kamera, og det ser ut som om det er 3 personer tilstede.
Se på dette :
Bilde

Dette bildet viser MEG, først når jeg kommer inn og setter meg, deretter at jeg sitter tilbakelent, og tilslutt at jeg sitter foroverbøyd.
Pågrunn av fdårlig forbindelse ( lav og periodisk forbindelse ) ble bildet seende slik ut.

Så kke alt som ser grøssende ut behøver å være noe mer spennende enn treg elektronikk / signalgang.

Men ; Ikke alt er det... hrmmm... ;-)

mvh Asbjørn
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
fridabæret
Standard bruker
Standard bruker