Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Lilja skrev:Det er en ting som stadig forundrer meg når det gjelder hjemsøkte steder...
Enten man ser på Åndenes makt, eller hører om hus med åndelig aktivitet
så er det en skikkelse som stadig går igjen
(i dobbel betydning, hehe...)
Det er den lille jenta med langt hår og nattkjole!
Har inntrykk av at "alle" hjemsøkte steder med respekt for seg selv har denne lille jenta.
Hva kommer dette av? Hvorfor får ikke disse små jentene fred?
Eller for å vinkle det på en annen måte: Hvorfor velger en ånd å vise seg i den skikkelsen?
Noen som har noen teorier?
Og jeg stiller spørsmålet i fullt alvor!
Har nemlig ei her i huset og...
Lilja
Jeg vet om ei jente på 15 som er overallt.. hun har mørkt hår og hvit nattkjole..
Hun heter Rosa... Uhhh.... Åndene sier hun er ond, men jeg er litt skeptisk på den, hun ville ha hjepl av meg og mine to venner, en av disse vennene er faktisk en slektning sa hun... Uhhh... kanskje disse jentene ofte har mye ugjort, kansje jenter oftere en gutter dør på ikke så veldig snille måter, at kanskje jenter dør mer en gutter dør i ung alder..
ikke vet jeg...
Jeg mener folk skal prøve hjelpe små jentene med og komme seg over, de er jo her fordi de ikke finner lyset sitt... ikkesant??
Antall ord: 243
Det er min mening, du kan velge å høre på den eller drite i den...
Frokost skrev:Utrolig godt spørsmål i grunn, hvorfor alltid i nattkjole og langt hår? Har ikke tenkt på det før.. Begynner å bli litt klisje. Nesten litt (ne)klisje spøkelse :mozilla_cool: Tok du han? Ha ha! Veldig dårlig spøk. Kommer sikkert til å være rene neglisje festen hjemme hos meg i natt for den..
Sier vel litt om min sans for humor,
men jeg lo... Faktisk