Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ tåker..
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Feb 2007 20:51
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: fredrikstad
tåker..
Hello!
jeg har noen spørsmål jeg gjerne vil ha svar på.
Tingen er at jeg ser ting ingen andre ser. på skolen, hjemme, på treninga osv. Noen ganger lurer jeg på om jeg er litt små-gal. det jeg ser er tåkete vesner. mennesklig form, men ikke.. ehm.. det er ikke som oss. hva er dette for noe? og hvorfor er det bare jeg som kan se det?? o.Ô
PS. dette er mitt første innlegg.. aner ikke hva dette er, men har lest noen innlegg som andre har skrevet, så jeg håper jeg kan få noen ordentlige svar.
Tingen er at jeg ser ting ingen andre ser. på skolen, hjemme, på treninga osv. Noen ganger lurer jeg på om jeg er litt små-gal. det jeg ser er tåkete vesner. mennesklig form, men ikke.. ehm.. det er ikke som oss. hva er dette for noe? og hvorfor er det bare jeg som kan se det?? o.Ô
PS. dette er mitt første innlegg.. aner ikke hva dette er, men har lest noen innlegg som andre har skrevet, så jeg håper jeg kan få noen ordentlige svar.
Antall ord: 103
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Okt 2005 20:04
- 19
- Lokalisering: Norge
- Blitt takket: 2 ganger
Først å fremst! velkommen hit
Så for det andre. Alle ser ånder på foskjellige måter.. dette kan være din måte å se på dem på
Så for det andre. Alle ser ånder på foskjellige måter.. dette kan være din måte å se på dem på
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2007 22:35
- 17
- Lokalisering: fosen
kan du gå bort til dem? svarer de på noen måte med bevegelser osv.?? Jeg er facinret!
Antall ord: 18
An eye for an eye will make the whole world blind!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Har du fått sjekket synet hos en øyelege
Antall ord: 9
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
Kom som en bombe..skeptikeren skrev:Har du fått sjekket synet hos en øyelege
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Beklager til trådstarter, du ser selvfølgelig spøkelser.
Greit nå spiirit
Greit nå spiirit
Antall ord: 13
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Feb 2007 22:25
- 17
- Lokalisering: Fredrikstad
Re: tåker..
[quote="crazyshit"]Hello!
PS. dette er mitt første innlegg.. aner ikke hva dette er, men har lest noen innlegg som andre har skrevet, så jeg håper jeg kan få noen ordentlige svar.[/quote]
Takk da!
Hvorfor sa du ikke noe til meg bestizz? Eller har du sagt det, men at jeg var i en av levende-drømmene mine? Ja ja, spøkelser tvers i gjennom er det sikker:P Hehe.
Hilsen BrokenAngel
PS. dette er mitt første innlegg.. aner ikke hva dette er, men har lest noen innlegg som andre har skrevet, så jeg håper jeg kan få noen ordentlige svar.[/quote]
Takk da!
Hvorfor sa du ikke noe til meg bestizz? Eller har du sagt det, men at jeg var i en av levende-drømmene mine? Ja ja, spøkelser tvers i gjennom er det sikker:P Hehe.
Hilsen BrokenAngel
Antall ord: 146
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Feb 2007 19:08
- 17
- Lokalisering: Trondheim
Du er ikke den eneste som ser ånder eller menneskelige skikkeliser. Jeg også.
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Hvor klart ser du at de har en menneskelig form? Hvor lenge ser du de om gangen? Beveger de seg fort?
Antall ord: 21
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Feb 2007 22:25
- 17
- Lokalisering: Fredrikstad
Ser dem jeg også, og noen ganger er jeg ikke sikker på om de er levende eller døde(men dette er bare tilfeller som i byen eller på kjøpesentere).GhostEyes skrev:Du er ikke den eneste som ser ånder eller menneskelige skikkeliser. Jeg også.
Antall ord: 46
Tell your dreams to the moon!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Feb 2007 19:08
- 17
- Lokalisering: Trondheim
Jeg ser dem mest utendørs osv. Ser forskjell jeg da... de er litt uklare.BrokenAngel skrev:Ser dem jeg også, og noen ganger er jeg ikke sikker på om de er levende eller døde(men dette er bare tilfeller som i byen eller på kjøpesentere).GhostEyes skrev:Du er ikke den eneste som ser ånder eller menneskelige skikkeliser. Jeg også.
Antall ord: 63
Live life for today!
Live it as you!
Live it as you!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
hehe. takk og lov at det ikke bare er hue mittXDGhostEyes skrev:Jeg ser dem mest utendørs osv. Ser forskjell jeg da... de er litt uklare.BrokenAngel skrev:Ser dem jeg også, og noen ganger er jeg ikke sikker på om de er levende eller døde(men dette er bare tilfeller som i byen eller på kjøpesentere).GhostEyes skrev:Du er ikke den eneste som ser ånder eller menneskelige skikkeliser. Jeg også.
Antall ord: 76
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Å?! har du noen gode råd eller noe? for jeg ser dem uklart. vil gjerne prøve å komme enda nærmere dem enn jeg har vært før.GhostEyes skrev:Du er ikke den eneste som ser ånder eller menneskelige skikkeliser. Jeg også.
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Hvorfor svarte du ikke på innlegget mitt Crazyshit?
La meg gjette, fordi de faktisk kun er en tåkete avlang klump som du ser veldig kort tid og som hvis i det hele tatt beveger seg, beveger seg veldig fort?
La meg gjette, fordi de faktisk kun er en tåkete avlang klump som du ser veldig kort tid og som hvis i det hele tatt beveger seg, beveger seg veldig fort?
Antall ord: 40
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Hide post links |