Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderVær så snill og hjelp meg!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
manager
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Jul 2005 01:42
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge

Vær så snill og hjelp meg!

Innlegg av manager »

Hei! Jeg er en fyr på 25år, som tror jeg holder på å bli gal. Jeg sanser ting som ikke er der, ser for meg bilder i hodet. Kjenner sengen gynger om natten, hører hvisking osv. Flere ganger vurdert å oppsøke hjelp... Jeg er livredd, og vet ikke mine arme råd. Jeg har prøvd å holde motet oppe, og bedt om å bli latt være i fred! Men til liten hjelp! Sinne og frustasjon har heller ikke hjelpt!
Har ingen aning om hvorfor dette skjer med meg! Er det noen der ute som kanskje kan hjelpe meg forstå ting? Event. bli kvitt alt som har med det paranormale å gjøre? Jeg er som sakt livredd? For det jeg sanser er ikke av godt sinn!

Holder til i Tromsø

[/b]
Sist redigert av manager på 20 Feb 2007 15:14, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
troende85
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Sep 2006 12:26
18

Innlegg av troende85 »

dette er vanskelig å besvare siden du sier du holder på å bli gal... jeg vil ikke antyde at du er gal, men av egen ærfaring så har jeg lært at jo reddere du blir, jo værre blir det. Men hvis du er sikker på at dette ikke er mentalt, burde du kanskje kontakte et medium. Har du venner eller kjente som også merker aktivitet i hjemmet ditt?
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
fru_luna
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Jan 2007 00:26
17

Innlegg av fru_luna »

At segen gynger og sånn har jeg selv opplevd. Det er ikke spesielt koselig. Men det blir jo som han over her sa, jo redere du blir. Jo verre blir det. Det er vel antagelig litt vanskelig å be deg om ikke å være redd. Men det er ikke ikkrt det er noe farlig i det hele tatt liksom. Men du burde ok kontakte et medium ja. Jeg tror ikke du holder på å bli gal, men heller kanskje har blitt mer åpen for åndelig greier nå, mer enn før, av en eller annen grunn.
Antall ord: 95
Steik vafler for samfunnet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
manager
Nybegynner
Nybegynner
19

Hvor?

Innlegg av manager »

Hvor får man tak i et "medium" ? Kan ikke påstå at jeg kjenner noen, eller omgås daglig med mediumer!? H
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Jeg tror ikke du er gal.. jeg tror du trenger å prate med noen som opplever det samme på litt mer personlig plan enn på et forum.

det du opplever er det mange som opplever, at sengen gynger er en følelse du har antar jeg og ikke sengen som faktisk gynger... og mange opplever lyder, skikkelser når de har lagt seg, men man er ofte avslappa og åpen for annet i en slik situasjon.

ofte kan det å kjenne ens egen energi eller annet sin energi, gi en følelse av bevegelse som ikke synes egentlig for andre.

på sikt vil du nok vite mer og mer hva som skjer og at det kan like gjerne være i fra deg selv som at du har noen i soverommet ditt, som ikke er synlig med det blott øyet.. jeg tror i og med du vet lite om hva som skjer at det virker skumlere, frykt spiller jo på det som er ukjent for oss om det så er paranormale ting eller mer dagligdagse ting.
Antall ord: 174
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
manager
Nybegynner
Nybegynner
19

Har opplevd noe tidligere!

Innlegg av manager »

Har opplevd noe tidligere, i en alder av 5-6 tror jeg det var! Men orker ikke komme noe særlig inn på det! Sammboern min har også opplevd noe her i leiligheten. TV'n har skrudd seg på av seg selv 2 ganger. Og ca 2uker etter at vi flyttet inn i leiligheten begynte en gammel vekkerklokke å ringe? Den lå nedpakket i en eske på boden!? Både jeg og sammboern har våknet flere ganger med pustevansker om natten! Why??
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Trøndergut
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2006 18:27
18
Lokalisering: Stavanger

Innlegg av Trøndergut »

Hvis du er sikker på at dette ikke kommer fra deg/ dere selv, foreslår jeg at dere tar kontakt med noen mediumer/ folk som har kunnskap om åndeverdenen, så fort dere får det til. Jeg har sett at det blir reklamert for slike personer på denne siden, du kan jo prøve å se deg litt rundt her. Ellers har du jo de "Åndenes makt", de må det jo gå an å sjekke ut med. Ellers tror jeg nok at det finnes noen i Tromsø eller nærområdet. Historien din høres ikke bra ut iallefall.
Antall ord: 97
MM

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Innlegg av TheTech »

Jeg kan dessverre ikke si hva jeg tror det er, da ville jeg brutt en av reglene her på forumet. Men en anne teori er at det er en port i ditt hus, eller at det er en port til den andre siden som følger deg... De kan ikke gjøre deg noe galt så det er igenn grunn til å være redd.
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gone
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Feb 2007 08:10
17
Lokalisering: N/A

Re: Vær så snill og hjelp meg!

Innlegg av gone »

manager skrev:Hei! Jeg er en fyr på 25år, som tror jeg holder på å bli gal. Jeg sanser ting som ikke er der, ser for meg bilder i hodet. Kjenner sengen gynger om natten, hører hvisking osv. Flere ganger vurdert å oppsøke hjelp... Jeg er livredd, og vet ikke mine arme råd. Jeg har prøvd å holde motet oppe, og bedt om å bli latt være i fred! Men til liten hjelp! Sinne og frustasjon har heller ikke hjelpt!
Har ingen aning om hvorfor dette skjer med meg! Er det noen der ute som kanskje kan hjelpe meg forstå ting? Event. bli kvitt alt som har med det paranormale å gjøre? Jeg er som sakt livredd? For det jeg sanser er ikke av godt sinn!

Holder til i Tromsø

[/b]
Hei Hei... håper du skriver hjemmenifra og at det er ett bevisst vesen du har med å gjøre! som vet hva du holder på med nå! her er en melding: Du er smart men ikke så smart! har du kanskje en sjef... spør etter adressen Min! jeg er i ett medium med masse plass til deg OG! er du redd? ingenting å frykte! LoL (Takk på forhånd!)
Sist redigert av gone på 20 Feb 2007 17:05, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 202

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
storms
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

Innlegg av storms »

Jeg synes det du beskriver høres ut som angst med paranoide trekk. Har du en stressende jobb? Eller føler du at du er mislykket at du ikke når opp til de mål du setter deg selv, eller mener verden har for deg?

90% av det du nevner kan tilegnes stress.

Jeg tror ikke du skal bekymre deg for at noe eller noen er ute etter deg, eller at åndeverden banker på døra di.

StormS;)
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gone
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av gone »

storms skrev:Jeg synes det du beskriver høres ut som angst med paranoide trekk. Har du en stressende jobb? Eller føler du at du er mislykket at du ikke når opp til de mål du setter deg selv, eller mener verden har for deg?

90% av det du nevner kan tilegnes stress.

Jeg tror ikke du skal bekymre deg for at noe eller noen er ute etter deg, eller at åndeverden banker på døra di.

StormS;)
Okay Okay! Men hvis han ikkje engang takker for hjelpen da hvis noen hjalp han med problemet sitt! alt jeg vil er å vite at han er hjelpt nå! men uansett så hva plager han uten samvitigheten nå da?? men det kan jo være en kjærlighets historie, og da er det ikke lett å takke for å kvitt plage hvis man og mister sin store kjærlighet.
så eg tar en sekundær rolle nå! Hei Ha Ho! reverse psykologi is good for selv analysts??

PEACE
Sist redigert av gone på 20 Feb 2007 19:36, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 166

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Jeg forstår ikke grunnlaget for å skrike etter Mediumer så fort noen sliter
med ett eller annet her inne.

Hva tror dere de er, Gud selv??

Uansett hva du plages med eller hva det er som skjer i deg så er det ikke farlig,
det er kun dine egne følelser som kan fremkalle det og følelser er ikke annet enn
fortettet energi som alt annet.

Jeg tror du som det er nevnt her kunne ha godt av å snakke med andre som har opplevd ligenende ting for å få satt det litt i perspektiv, les noen bøker om temaene og lær deg
selv å kjenne.
Meditere er også en god ting for å få kontakt med sin indre fred.
Jeg er sikker på at det finnes en god healer som kunne hjulpet deg med frykten
og hatt noen gode råd rundt det du sliter med.
Gode healere har kontakt med den andre siden og kan se på hva det er som plager deg.
Enten det er av åndelig, psykologisk eller paranormale art.
Antall ord: 173
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
takkformeg
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Okt 2006 00:12
18

Re: Vær så snill og hjelp meg!

Innlegg av takkformeg »

manager skrev:Hei! Jeg er en fyr på 25år, som tror jeg holder på å bli gal. Jeg sanser ting som ikke er der, ser for meg bilder i hodet. Kjenner sengen gynger om natten, hører hvisking osv. Flere ganger vurdert å oppsøke hjelp... Jeg er livredd, og vet ikke mine arme råd. Jeg har prøvd å holde motet oppe, og bedt om å bli latt være i fred! Men til liten hjelp! Sinne og frustasjon har heller ikke hjelpt!

Holder til i Tromsø

[/b]
Et spørsmål, skjer dette kun når du er hjemme eller over alt, skjer det når du er åleine eller spiller dt ingen rolle?
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Hm?
Vi er ikke leger her da men,

å høre stemmer er klassisk psykologisk forstyrrelser.
Ikke ånder.

At senger gynger høres og ut som det er noe du burde oppsøke en psykeriater for.
For en liten skjekk bare.
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gone
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av gone »

kaja43 skrev:Jeg forstår ikke grunnlaget for å skrike etter Mediumer så fort noen sliter
med ett eller annet her inne.

Hva tror dere de er, Gud selv??

Uansett hva du plages med eller hva det er som skjer i deg så er det ikke farlig,
det er kun dine egne følelser som kan fremkalle det og følelser er ikke annet enn
fortettet energi som alt annet.

heal? hvis det er en kjærlighetshistorie du sitter rett oppi. og det er fortettet energi du har med å gjøre så prøv å spre den ut over hele deg med å masere den på deg selv... kjærighet er sterkere énn alt...

Jeg tror du som det er nevnt her kunne ha godt av å snakke med andre som har opplevd ligenende ting for å få satt det litt i perspektiv, les noen bøker om temaene og lær deg
selv å kjenne.
" det bør du kanskje glemme! p.g.a du vill da kanskje søke etter én klar løsning på problem i verden for å gjøre den bedre. Men ønsker deg lykke til mer énn jeg har fått.

Meditere er også en god ting for å få kontakt med sin indre fred.
!også én bra måte å akseptere fortetete følelse på!

Hvis du har god tro! så tror jeg ikke rådene mine skader ivhertfall!??
feedback er velkommen??

Jeg er sikker på at det finnes en god healer som kunne hjulpet deg med frykten
og hatt noen gode råd rundt det du sliter med.
Gode healere har kontakt med den andre siden og kan se på hva det er som plager deg.
Enten det er av åndelig, psykologisk eller paranormale art.

Kode: Velg alle

Drit i psykologi! de forstår ikke "At vi er ett produkt av det miljøet vi er i" Fra andres munn enn deres egen!
Sist redigert av gone på 20 Feb 2007 20:13, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 311

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links