Healing og annen alternativ medisin ⇒ Hva er det??
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Nov 2006 22:22
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i mitt lille rike
Hva er det??
Hva er de å "stemme blod"??
jeg leste de i en tråd tidligere..
jeg håper jeg har lagt den i rett forum...
jeg leste de i en tråd tidligere..
jeg håper jeg har lagt den i rett forum...
Antall ord: 23
*****Love*****
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Okt 2005 20:04
- 19
- Lokalisering: Norge
- Blitt takket: 2 ganger
-
- Standard bruker
- 18
Men noen må vel ha hørt om det??
Kommer til å lure meg i hjel vis ikke
Kommer til å lure meg i hjel vis ikke
Antall ord: 17
*****Love*****
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Okt 2005 20:04
- 19
- Lokalisering: Norge
- Blitt takket: 2 ganger
Aha.. og hvordan gjør man det?Lilja skrev:Å stemme blod er det samme som å stoppe blod...
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
okei da vet jeg det;)Lilja skrev:Å stemme blod er det samme som å stoppe blod...
Takk;)
Antall ord: 16
*****Love*****
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Noen sier de kan stoppe blod ved besvergelser,
eller har evnen til å gjøre det omtrent som ved healing.
Jeg vet veldig lite om det, men det er en tråd om det her inne...
Let den fram den som gidder :mozilla_cool:
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
hehe jeg gidder ikke... jeg fikk vite de jeg ville vite jeg nå, så jeg er fornøydLilja skrev:Noen sier de kan stoppe blod ved besvergelser,
Antall ord: 63
*****Love*****
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Feb 2007 20:51
- 17
- Lokalisering: fredrikstad
du må legge hendene over der du blør. så konsentrerer du deg (letter hvis du lukker øynene) og kjenner etter hva som gir deg kraft til å puste, leve og føle. let etter noe gyllent, gjennomsiktig og halv flytende. det skjennes nesten ut som innvendig sollys. så skal du bare tenke at solyset skal gå ut gjennom hendene og inn i såret i en jevn strøm.line001 skrev:Aha.. og hvordan gjør man det?Lilja skrev:Å stemme blod er det samme som å stoppe blod...
det funker i hvert fall for meg. lykke til! (=
Antall ord: 97
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
hehe og jeg som trodde det var noe farlig. dette skal jeg prøve hvertfall;)crazyshit skrev:du må legge hendene over der du blør. så konsentrerer du deg (letter hvis du lukker øynene) og kjenner etter hva som gir deg kraft til å puste, leve og føle. let etter noe gyllent, gjennomsiktig og halv flytende. det skjennes nesten ut som innvendig sollys. så skal du bare tenke at solyset skal gå ut gjennom hendene og inn i såret i en jevn strøm.line001 skrev:Aha.. og hvordan gjør man det?Lilja skrev:Å stemme blod er det samme som å stoppe blod...
det funker i hvert fall for meg. lykke til! (=
Antall ord: 114
*****Love*****
Hide post links |
Hmm..
Vet ikke helt jeg, skal man liksom bare legge hendene på et sår som blør å konsentrere seg, så blir alt bra ?!?! Hmm..Skeptisk !
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
I all anstendighets navn vil jeg heller anbefale dere å rense såret godt, er det mye skitt i det; bruk grønnsåpe og neglebørste. Så legger man på plaster, bandasje eller kompress (hvis det blør mye). Små sår pleier å stoppe fint av seg selv når blodet koagulerer.
Skal dere først legge hender på sår, så vask i det minste henda først, så slipper man eventuelle runder med antibiotika senere.
Og uansett; det er ikke noe hokus pokus å stoppe blod, det gjelder bare å legge et press på såret som er kraftigere enn trykket i blodet.
Skal dere først legge hender på sår, så vask i det minste henda først, så slipper man eventuelle runder med antibiotika senere.
Og uansett; det er ikke noe hokus pokus å stoppe blod, det gjelder bare å legge et press på såret som er kraftigere enn trykket i blodet.
Antall ord: 103
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Kimbara skrev:I all anstendighets navn vil jeg heller anbefale dere å rense såret godt, er det mye skitt i det; bruk grønnsåpe og neglebørste. Så legger man på plaster, bandasje eller kompress (hvis det blør mye). Små sår pleier å stoppe fint av seg selv når blodet koagulerer.
Sånn kan det også gjøres :mozilla_cool:
Og du beskriver her den måten vi alle stort sett gjør det på!
Det var heller ingen her som påstod at håndspåleggelse var den beste måten å stoppe en blødning på, det var bare svar spørsmålet om hva det er å stemme blod.
Dessuten, bare til informasjon, man trenger ikke putte hendene inni såret for å heale, man må jo tenke litt på smittefaren også :mozilla_wink:
Mvh Lilja
Antall ord: 190
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Hehe, ja, men best å være på den sikre siden vettu :mozilla_wink:
Antall ord: 13
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2006 12:59
- 18
Fikk et kjerringråd om å ta hvit-pepper på for å stoppe blod. Jeg prøvde det og det virket?! Det var helt rart, men nå hvis jeg skader meg (og det hender jo titt og ofte) så heller jeg på litt hvitpepper og vips er alt så bra igjen
Men om blod-stemma som den kalles så sies det at den som har den (altså den som kan stoppe/stemme blod) må gi den videre til en person som ikke gir/sier hemmeligheten med blodstemma, og det skal bare brukes i ytterste nødsfall. Ikke til småe skrubbsår e.l.
Men om blod-stemma som den kalles så sies det at den som har den (altså den som kan stoppe/stemme blod) må gi den videre til en person som ikke gir/sier hemmeligheten med blodstemma, og det skal bare brukes i ytterste nødsfall. Ikke til småe skrubbsår e.l.
Antall ord: 102
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam
Terron sin Madam
Hide post links |