Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Nord Etnedal kirke gård
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
men på en spøkelsesjakt, hvordan skiller man med følelser man får av forventninger og ting man faktisk føler av "spøkelser"?
Antall ord: 25
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Feb 2007 01:23
- 17
Det er jo derfor du trenger litt hjelpemidler og utstyr. Et menneske er ikke pålitelig i slike situasjoner. Om du fanger en EVP eller får en høy EMF måling et sted hvor du følte deg rar, så vil jo det styrke troen litt på at det ikke var innbilning.
Antall ord: 54
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
men da må du faktisk ta opp dette med et kamera for å bevise dette til andre, for det holder ikke med å si at "wow temeraturen falt og den steg.. wow..!!" men igjen slikte apparater kan også være defekte, man må passe på å ta med seg ihvertfall to slike..TheMan skrev:Det er jo derfor du trenger litt hjelpemidler og utstyr. Et menneske er ikke pålitelig i slike situasjoner. Om du fanger en EVP eller får en høy EMF måling et sted hvor du følte deg rar, så vil jo det styrke troen litt på at det ikke var innbilning.
Antall ord: 105
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Absolutt. Men når det gjelder kameraer så må man tenke på at det skal ekstremt mye til før man "ser et spøkelse" eller noe som faktisk ikke kan forklares i motsetning til mange/de fleste orber. Men om man filmer at ting faller ned, en tung dør slår igjen osv så selvfølgelig. Rent bortsett fra en figur eller noe på kamera/video, er vel en slik hendelse noe av det beste å fange opp.
Antall ord: 79
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
men igjen alt kan være manipulert. hvordan vet man at det ikke er en person som trekker i noen tråder for å få en dør til å smelle igjen?
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Det gjør man ikke. Men det er sånn det er med det og det jeg har nevnt før: Alt det beste beviset en spøkelsesjeger kan samle kan fort avfeies som fake. Men igjen, skeptikere vil alltid være skeptikere også. Eller bare nektere, og hvorfor de gidder å bruke tiden sin på å klage over ting som ikke finnes aner ikke jeg.
Antall ord: 64
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Feb 2007 11:17
- 17
- Har takket: 3 ganger
- Blitt takket: 51 ganger
Her er gutter av mitt kaliber som gjør et aktivt forsøk på å bevise noe, ikke bare mene noe... "buh hu...."
Jeg kunne ikke se noe spennende på bildene, men jeg har brukt noen photoshop teknikker for å filtrere litt med lys osv for å gi "hylekoret" noe å glede seg over...
Bare så det er sagt.. så tror jeg som er ringet inn er en del av en seksjon eller et et annet tremønster... så gutter ta et bilde på innsiden av vinduet er dere snill....
men her er det.. kos dere folkens...
Ansiktet i vinduet!
StormS
Jeg kunne ikke se noe spennende på bildene, men jeg har brukt noen photoshop teknikker for å filtrere litt med lys osv for å gi "hylekoret" noe å glede seg over...
Bare så det er sagt.. så tror jeg som er ringet inn er en del av en seksjon eller et et annet tremønster... så gutter ta et bilde på innsiden av vinduet er dere snill....
Ansiktet i vinduet!
StormS
Antall ord: 97
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Sep 2006 17:18
- 18
- Lokalisering: Smurfeland?
storms skrev:Her er gutter av mitt kaliber som gjør et aktivt forsøk på å bevise noe, ikke bare mene noe... "buh hu...."
Ansiktet i vinduet!
StormS
er dette et utklipp fra en av mine bilder?
Antall ord: 108
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Feb 2007 11:17
- 17
- Har takket: 3 ganger
- Blitt takket: 51 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Det tror jeg det er. Flotte bilder duFrodo skrev:storms skrev:Her er gutter av mitt kaliber som gjør et aktivt forsøk på å bevise noe, ikke bare mene noe... "buh hu...."
Ansiktet i vinduet!
StormS
Antall ord: 118
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
faen så bra så det faen ikke jeg heheheMysticool skrev:Det tror jeg det er. Flotte bilder duFrodo skrev:storms skrev:Her er gutter av mitt kaliber som gjør et aktivt forsøk på å bevise noe, ikke bare mene noe... "buh hu...."
Ansiktet i vinduet!
StormS
Antall ord: 129
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Frodo skrev:**BANNEORD!?** så bra så det **BANNEORD!?** ikke jeg heheheMysticool skrev:Det tror jeg det er. Flotte bilder duFrodo skrev:storms skrev:Her er gutter av mitt kaliber som gjør et aktivt forsøk på å bevise noe, ikke bare mene noe... "buh hu...."
Ansiktet i vinduet!
skulle gjerne ha gått inn men da må jeg bryte meg inn og det vil jeg ikke
men ska tilbake te sommern og da har vi større område også
StormS
Antall ord: 163
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
jeg så ikke denne tingen før en kar sa det, og jeg ble skremt for jeg hørte faktisk noe dunking inne etter bildet ble tatt
jeg har ringet rundt der den er men dere kan også se noe rart på det nederste punktet i vinduet i midten nedreste rute på midten der hehe
http://img79.imageshack.us/img79/2333/hpim0692pk1.jpg
jeg har ringet rundt der den er men dere kan også se noe rart på det nederste punktet i vinduet i midten nedreste rute på midten der hehe
http://img79.imageshack.us/img79/2333/hpim0692pk1.jpg
Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
-
- Nybegynner