Karina...please.
Jeg skal ikke fortelle deg hva du skal tro, men jeg er politisk ukorrekt og råtten nok til å si fra hjertet att av alle Kristne sekter langt ute, er Jehova vitner de som er mest på villspor.
Måtte bare si det.
Fakta, teori & skepsis ⇒ Judas
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Jul 2006 00:59
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Nei, du viser med det bare tegn på kunnskapsløshet.Metodisten skrev: Jeg skal ikke fortelle deg hva du skal tro, men jeg er politisk ukorrekt og råtten nok til å si fra hjertet att av alle Kristne sekter langt ute, er Jehova vitner de som er mest på villspor.
Antall ord: 50
<^~--rutangis--~^>
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Ja. De er faktisk ikke så ille som man tror. Og jeg kjenner folk som beviser det.MikkelRev skrev:Nei, du viser med det bare tegn på kunnskapsløshet.Metodisten skrev: Jeg skal ikke fortelle deg hva du skal tro, men jeg er politisk ukorrekt og råtten nok til å si fra hjertet att av alle Kristne sekter langt ute, er Jehova vitner de som er mest på villspor.
Antall ord: 69
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Feb 2007 22:26
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: vangsvik
d eg meine om at judas gjorde, va et oppdrag han hadde fådd fra Jesus, utn at nån av di andre desiplan vesste om d at jesus sa tell judas at han måtte sei tell jødan kor han va og kem han va, sånn at han kunne fare opp til himmelen.
Antall ord: 56
Hide post links |