Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerMerkelig drøm jeg nettop hadde...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
TrappedSoul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 361
Startet: 23 Okt 2006 10:12
17
Blitt takket: 3 ganger

Merkelig drøm jeg nettop hadde...

Innlegg av TrappedSoul »

Jeg drømte at jeg skulle ofre livet mitt for noen jeg var glad i for å virkelig bevise at jeg var glad i personen. For hvis jeg ikke klarte det så elsket jeg ikke personen nok.

I drømmen var jeg et merkelig sted, og der var det en gammel dame og noen andre folk. Men damen fortalte meg at jeg på en måte skulle gjennom en slags test, og den gikk ut på at for å bevise hvor glad jeg var i en annen person så måtte jeg være villig til å ofre livet mitt for å redde den personen eller noe sånt.

Og jeg husker at jeg av en eller annen grunn hang utenfor en kant/stup og under meg var det bare sjø i milevis. Men jeg var redd for å slippe taket, og jeg sa til henne at jeg var redd for å ofre livet mitt osv, jeg prøvde å få henne til å ombestemme seg. Og jeg var redd for at hun skulle forandre sjøen til "himmel" og bare la meg falle, hun kunne forandre alt nemmelig (og jeg var redd henne). Og så nettopp når jeg slapp taket og lot henne forandre ting så kom jeg tilbake her, jeg våknet.
(og med å forandre mener jeg at hun skulle forandre det rundt meg til å bli testen min)

Hehe, merkelig drøm eller hva?
Syns det er rart hva underbevisstheten min klarer å finne på, eller tror dere det kan være noe mere?
Antall ord: 248
Bilde
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Det hørtes ut som en dyp drøm som helt sikkert inneholder enkelte emner som du finner frem til om du leter litt i underbevisstheten din.

Gjerne du selv forbereder deg mer eller mindre på noen forandringer som skal skje i nærmeste framtid? Skal du begynne på ny skole, flytte, ny jobb, nytt forhold, et forhold som begynner å briste, er du forelsket, har du forandret syn på noe selv i det siste, etc?

Det kan jo være så mangt. Og kanskje drømmen er en pekepinn.
Jeg tror ihvertfall selv at de fleste drømmer betyr mer enn bare alene å være en drøm.
Antall ord: 108
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TrappedSoul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 361
Startet: 23 Okt 2006 10:12
17
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av TrappedSoul »

Tror drømmen er et resultat av mine filosofiske tanker pluss det at jeg såg en Lost episode for ikke så lenge siden hvor Desmond drømte om noe greier...
Syns drømmen var ganske kul jeg, kunne sikkert laget en film basert på den :P Men tenk seg om det viser seg at noe faktisk skjer da, det hadde vært skummelt!

Og nei, det er ikke mye som skjer i livet mitt hvis du lurte på det, det står ganske stille.
Antall ord: 84
Bilde
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Ingen liv står da stille.
Skjer det lite utenfor, skjer det ofte mye mer "inne",
hvis du skjønner hva jeg mener... ;P
Antall ord: 24
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 472
Startet: 18 Nov 2006 22:22
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

Innlegg av PearlDrop89 »

sånn en drøm har eg og hatt. oxo har jeg drømt den mange ganger... den samme drømmen...
men våkner alltid når jeg faller av stupet eller hvor jeg er
Antall ord: 35
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Oda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 115
Startet: 19 Feb 2007 18:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Re: Merkelig drøm jeg nettop hadde...

Innlegg av Oda »

jeg har også hatt en drøm der jeg skulle offre meg for en person som betyr jævli mye for meg.. Jeg drømte at jeg gjorde det bare får at hun skulle innse hvor mye hun betydde for meg... Jeg snakka med hun om det dagen etter.. kanskje du'å skal det??
Antall ord: 54
Det er min mening, du kan velge å høre på den eller drite i den...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kj1
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 26 Feb 2007 16:30
17

Innlegg av kj1 »

min tydning er= du så en gammal dame, gammle folk betyr posetive ting , kvinner betyr framgang alså posetiv framgang, du var redd henne alså du er redd får posetive framganger høres rart ut men det er folk som er det.

du slapp taket det betyr at du møtte frykten... alså min tydning blir= du må møte frykten din
eller så får du ingen framgang.
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links