Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerNoen klarsynte her? Trenger svar på ett spørsmål.

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Zaha: dette er litt sært, men da jeg så innlegget ditt tenkte jeg "sykkel"... :lol:
Antall ord: 15
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Aron

Innlegg av Aron »

Svartepus skrev:Zaha: dette er litt sært, men da jeg så innlegget ditt tenkte jeg "sykkel"... :lol:
Det første som falt meg inn var "trikken". :mozilla_wink: Men kanskje det gjalt å sykle til trikken? Spørsmålet er litt dumt, fordi det er mange ting man vil gjøre i slutten av uken. Det er bedre å komme med en problemstilling, eller å ønske en anbefaling av et valg. Nei, dette sspørsmålet inneholder ingen seriøsitet, men er heller en "test" for å se hvor mange det er som kan svare. Men for å svare på ditt spørsmål måtte man jo være synsk! :mozilla_tongue:
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Frokost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 192
Startet: 26 Apr 2005 22:43
19

Innlegg av Frokost »

nesco skrev:Tror det er mange som ønsker at de var klarsynte og er fascinert av slike evner.
Hadde de visst hva det innebærer hadde de kanskje ikke vært like misunnelige på de som er det. Ofte medfører det å være synsk at man ser ting som er helt forferdelige slik som andre og egens død. Voldsomme ulykker og ikke alltid like hyggelige ånds vesener fra den andre siden. Det er nemlig ikke alle som kontrollerer denne "gaven" like godt. Det er velkjent at mange synske har endt opp med store alkohol problemer og med misbruk av andre dempende midler for å takle intrykkene som kommer. Halvparten av de som sier de er synske, spes. de som tar seg godt betalt er ikke ekte synske, men har finslipt og "utviklet" sine intuisjons evner og evnen til logisk tenkning lang utover det vanlige. Disse bruker samme teknikk som de som spår i tarot. Kaster man ut mange påstander om et hus eller person vil alltid en viss prosent stemme. Dette er ren statistikk.

Nesco
Kan lett settes i den båsen selv. Klarer vel knapt å sove uten å ha drukket, røyker tyve om dagen, har ingen som helst kontroll over evnene mine, utenom healingen, men til og med det gjør jeg ukontrollert. Er mer enn nok ganger at jeg har tenkt å bare stoppe opp, for å si det sånn, man blir igrunn mest sliten av det, er veldig sliten nå allerede og orker egentlig ikke tanken på å leve den normale levealderen slik hodet mitt er.
Antall ord: 260

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links