Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerengler på besøk?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
vamp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 10 Jan 2005 20:49
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

engler på besøk?

Innlegg av vamp »

dette skjedde for noen dager siden. Jeg lå og sov og drømte, og plutselig dukket det opp en person i drømmen som sa at jeg skulle våkne, og tror jeg skulle se etter noen også. Jeg våknet, og hørte en blafring over sengen(nei, det var ikke trekk i rommet, ingen dør eller vinduer var åpen).Det første jeg tenkte på var at det var en englevinge som lagde blafrelyden :mozilla_laughing: Har aldri hørt en så spesiell lyd før.Jeg så instinktivt flere ganger på et spesielt sted i rommet, hvor jeg forventet at det skulle stå noen. Jeg så dessverre ingen, men følte at det var noe godt i rommet likevel. Ble ikke redd, heller beroliget. Har hatt mye å tenke på i det siste, så kanskje noen kom for å støtte og hjelpe meg?

Var det en engel i rommet? Eller kanskje en hjelper? Noen som har opplevd lignende?

Det er så mange skumle historier her på forumet, om folk som treffer på demoner og "onde" ånder, men dette er jo egentlig en koselig historie :mozilla_laughing:
Antall ord: 189
*Everytime have a good time*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

det jeg lurer på er hvorfor det første du tenkte på var at det kunne ha vært en englevinge når du aldri hadde hørt en sånn en lyd før..?
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Drusilla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 148
Startet: 28 Okt 2006 00:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Innlegg av Drusilla »

Jeg tror du hadde besøk av en engel ! Har opplevd noe lignende selv, for mange år siden. Jeg fikk også "beskjed" om å våkne. Nederst ved ben enden av sengen min sto det to store hvite skikkelser. De rakk nesten opp til taket så de må ha vært rundt 2 meter. Jeg så ikke noe ansikt men jeg "visste" med 'en gang at de var engler. Har aldri følt en slik ro og følelse av harmoni, hverken før eller senere. De sto der kanskje så lenge som 20-30 sekunder før de forsvant for øynene mine. Jeg kommer aldri til å glemme det ! Det var sterkt.
Antall ord: 111

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Frokost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 192
Startet: 26 Apr 2005 22:43
19

Innlegg av Frokost »

Det kan godt ha vært en engel, har opplevd noe lignende selv
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
vamp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 10 Jan 2005 20:49
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av vamp »

Hvorfor eg "visste" at det var en englevinge som blafret vet eg ikke, det var bare det første jeg tenkte på.

Jeg følte på samme måte som Drusilla en harmoni og ro, en fantastisk følelse :mozilla_smile: men jeg så ingen da, bare følte noens tilstedeværelse. Noe godt noe :mozilla_laughing:
Antall ord: 57
*Everytime have a good time*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

hvis det var en engel, hvorfor tror du at de kom på besøk?
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
vamp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 10 Jan 2005 20:49
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av vamp »

Vel, kanskje for å berolige meg? Skulle holde et foredrag og noe greier, og var veldig nervøs for dette da...så kanskje jeg fikk litt støtte i forhold til det?

Er ihvert fall det eg tror :mozilla_laughing:
Antall ord: 39
*Everytime have a good time*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 472
Startet: 18 Nov 2006 22:22
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

Innlegg av PearlDrop89 »

det var virkelig ein søt historie..:) håper du klarte de bra og sånn da når du skulle ha dette foredraget:)
Antall ord: 24
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Frokost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 192
Startet: 26 Apr 2005 22:43
19

Innlegg av Frokost »

Hvilket fag?
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
vamp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 10 Jan 2005 20:49
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av vamp »

Var ikke noe sånt fag, men jeg går på folkehøyskole og skulle ha foredrag om fattigdom og bistand osv på ulike skoler.Var veldig nervøs for dette da! Men jeg ba til mine hjelpere om støtte, og det fikk eg tydeligvis, for det gikk kjempebra;) Snille engler og hjelpere :mozilla_laughing:
Antall ord: 56
*Everytime have a good time*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links