Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvordan komme i kontakt med mine hjelpere?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

brego
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 09 Feb 2007 05:45
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av brego »

Hadde det bare vært så vel du!!!!!

mvh, bredo
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

eg har det enkelt di kontakter meg. :p
Antall ord: 7
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aron

Re: Hvordan komme i kontakt med mine hjelpere?

Innlegg av Aron »

Taraxum skrev:Jeg lurer bare på om noen kunne svare meg på hva jeg kan gjøre for å få bedre kontakt med mine hjelpere. Slik at jeg kan lese tegn og varsler bedre.. Noen som kan gi meg noen gode råd? :mozilla_cool:
Ta det helt med ro. Dine hjelpere kontakter deg når de ser at du behøver det. Du kan nok ikke påvirke dem selv om du går i dialog med dem. Men; hvis det er spesielle ting du sliter med og ikke finner svar på; så ikke slit deg i håret og dekk deg i sekk og aske. Hvis det har betydning så vil du få svar, om ikke rent verbalt så ved at visse hendinger skjer som er til din fordel og gjerne i tråd med det som er forutbestemt. Det er klart at det ville være hyggelig å kunne koseprate med ens hjelpere, men det blir jo for kosen skyld. Våre hjelpere har allered sett i kortene hva som er på gang og hva de må gjøre for å hjelpe deg på rett veg. (Og "rett" veg behøver ikke alltid å være hva du definerer som rett veg).

Du undres kanskje på hva som får meg til å uttale meg så skråsikkert om dette. Vel, jeg har mange ganger vært i en tilsynelatende svart situasjon som ved en "åndelig intervensjon" har hatt en lykkelig utgang.
Antall ord: 240

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Hvordan komme i kontakt med mine hjelpere?

Innlegg av Dj_Devil »

Aron skrev:
Taraxum skrev:Jeg lurer bare på om noen kunne svare meg på hva jeg kan gjøre for å få bedre kontakt med mine hjelpere. Slik at jeg kan lese tegn og varsler bedre.. Noen som kan gi meg noen gode råd? :mozilla_cool:
Ta det helt med ro. Dine hjelpere kontakter deg når de ser at du behøver det. Du kan nok ikke påvirke dem selv om du går i dialog med dem. Men; hvis det er spesielle ting du sliter med og ikke finner svar på; så ikke slit deg i håret og dekk deg i sekk og aske. Hvis det har betydning så vil du få svar, om ikke rent verbalt så ved at visse hendinger skjer som er til din fordel og gjerne i tråd med det som er forutbestemt. Det er klart at det ville være hyggelig å kunne koseprate med ens hjelpere, men det blir jo for kosen skyld. Våre hjelpere har allered sett i kortene hva som er på gang og hva de må gjøre for å hjelpe deg på rett veg. (Og "rett" veg behøver ikke alltid å være hva du definerer som rett veg).

Du undres kanskje på hva som får meg til å uttale meg så skråsikkert om dette. Vel, jeg har mange ganger vært i en tilsynelatende svart situasjon som ved en "åndelig intervensjon" har hatt en lykkelig utgang.
enkelt å greit..
vil di kontakte deg så merker du det.. da oppnår du kontakt.
vil di ikke du skal ha kontakt med di.
oppnår du ingen kontakt what so ever.
Antall ord: 274
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links