Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerdet gjelder dette med hjelpere..

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Dasciar Happyblade
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 13 Feb 2007 19:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

det gjelder dette med hjelpere..

Innlegg av Dasciar Happyblade »

Er det sånn at det faktisk er folk her inne som kan se hjelperne mine uten å ha truffet meg i det hele tatt? Jeg vil forferdelig gjerne vite, men jeg tror aldri jeg kommer til å se noen. Forstår det sånn at man må være åpen på en måte? Tror jeg må være stokk tett. Jeg stirrer meg blind for å plukke opp noe uvanlig -hva som helst- men kanskje man blokkerer seg selv på den måten. Med å prøve for hardt. Det merkeligste jeg opplever er gåsunger på trærne i januar...
Hadde blitt kjempeglad hvis noen ville forbarme seg.
Antall ord: 107

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

Mange påstår de kan, og noen kan sikkert også...

Samtidig er det jo sånn at siden du ikke har peiling, så kan folk i utgangspunktet fortelle deg akkurat hva de vil, uten at du vet om det er noe i det eller ei, ikke sant?

Kanskje du har rett i at du prøver for hardt? Kanskje tegnene er der, men at du stirrer rett forbi dem? (den gamle "ser ikke skogen for bare trær") :mozilla_wink:

Din tur kommer nok!
Bare ta det med ro og stol på at ting skjer i det tempoet det er ment å skulle skje, og etterhvert som du selv er klar for det.

Lykke til.

Lilja-klem
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Lilja skrev:Mange påstår de kan, og noen kan sikkert også...

Samtidig er det jo sånn at siden du ikke har peiling, så kan folk i utgangspunktet fortelle deg akkurat hva de vil, uten at du vet om det er noe i det eller ei, ikke sant?

Kanskje du har rett i at du prøver for hardt? Kanskje tegnene er der, men at du stirrer rett forbi dem? (den gamle "ser ikke skogen for bare trær") :mozilla_wink:

Din tur kommer nok!
Bare ta det med ro og stol på at ting skjer i det tempoet det er ment å skulle skje, og etterhvert som du selv er klar for det.

Lykke til.

Lilja-klem
Signerer denne!
Antall ord: 121
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Dasciar Happyblade
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 13 Feb 2007 19:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Innlegg av Dasciar Happyblade »

Jeg har en tendens til å få noen fikse idèer som får meg til å ta helt av i blant. Og da kan jeg også bli litt i overkant blåøyd :mozilla_tongue:
Verden skal og vil bedras, er det ikke sånn? Men det er sant, jeg må ta meg selv litt i kragen og bremse ned. Det er jo ingen grunn til å stresse.
Ååå, men det er fint å kunne snakke om det og få respons! Dette nettstedet gir meg noe selv om jeg ikke har blitt bakt inn i åndeverdner av største potens. :mozilla_laughing:
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !