Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderdet med falske bilder her..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
silje1983
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Nov 2006 15:05
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

det med falske bilder her..

Innlegg av silje1983 »

ok,får sikkert noen på nakken nå men...
må bare si det..
jeg synes det er utrolig tåpelig av dere som sender inn bilder som er blitt kødda med,for det gjør hele paranormal.no til en veldig useriøs side.
jeg har bodd i et hjemsøkt hus hvor jeg også har bilder fra som det er rare ting på,ikke hoder eller kropper,men masse energi,men jeg orker ikke sende dem inn en gang,for det blir ikke sett på som seriøst.
jeg foreslo siden til en venn av meg,og han sa at denne siden var jo bare for fjortisser som bare skal kødde,får de feks til ETT ENESTE bilde,som ble litt skummelt,så er det å sende det enn,og er ikke måte på hvor de skal blåse opp saken,med at det er dems døde søster eller bror som stikker frem bak dem osv.
så jeg bare sier VÆR SÅ SNILL.
hvis dere synes sånne ting er spennende,så ikke ødelegg denne siden med sånne tåpelige ting.
men til de noen som sender inn seriøse bilder eller ting de lurer på hva er,synes jeg det er flott,det er jo det denne siden er til.
:mozilla_wink:
Antall ord: 221

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: det med falske bilder her..

Innlegg av Dj_Devil »

silje1983 skrev:ok,får sikkert noen på nakken nå men...
må bare si det..
jeg synes det er utrolig tåpelig av dere som sender inn bilder som er blitt kødda med,for det gjør hele paranormal.no til en veldig useriøs side.
jeg har bodd i et hjemsøkt hus hvor jeg også har bilder fra som det er rare ting på,ikke hoder eller kropper,men masse energi,men jeg orker ikke sende dem inn en gang,for det blir ikke sett på som seriøst.
jeg foreslo siden til en venn av meg,og han sa at denne siden var jo bare for fjortisser som bare skal kødde,får de feks til ETT ENESTE bilde,som ble litt skummelt,så er det å sende det enn,og er ikke måte på hvor de skal blåse opp saken,med at det er dems døde søster eller bror som stikker frem bak dem osv.
hvis dere synes sånne ting er spennende,så ikke ødelegg denne siden med sånne tåpelige ting.
men til de noen som sender inn seriøse bilder eller ting de lurer på hva er,synes jeg det er flott,det er jo det denne siden er til.
nå er eg delvis enig med deg..
men det er umulig å stoppe uansett..
det vil alltid være noen morroklomper der ute som lager eit bilde som di sier er ekta for å få en reaksjon så di kan le av i ettertid
Antall ord: 265
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Black_fairy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Mar 2006 16:58
18
Lokalisering: Snakehill

Innlegg av Black_fairy »

må bare si det..
Helt enig! Gidder så vidt å kikke innom her engang i blandt.
Synes det er blitt et tåpelig forum, hvor folk legger ut bare useriøste ting, og bilder som har tatt ei runde innom photoshop. :mozilla_undecided:
Antall ord: 259

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
anca-77
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Aug 2006 10:32
18

Innlegg av anca-77 »

Ja på tide det blir mer seriøst
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

.

HELT ENIG SILJE 1983

Kunne ha skrevet det selv !
Hva er det i den mennesklige natur som finner glede i falskneri og dårlig utført løgn ?
Hva tjener det til egentlig ? Hvilken glede kommer ut av det ?

Har ett spørsmål her om det er noen som kan si noe om det.
På linken "bilder" over, på side 4 mener jeg er det en ung blond og ganske så pen jente som tar ett bilde av seg med moblien.

Bak står en ung gutt med en skade i hode , på sengen hennes !

Dette er creepy , men er det ekte ?

Er det noen her som kan si noe spm helst om dette bildet ?
For det der har jeg lurt på litt.

.
Antall ord: 124

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Nov 2005 03:14
19
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

Altså... Alle kan klage slik som dere gjør nå. Det hjelper ingenting. Dersom dere ikke kommer med en løsning, så kan dere like gjerne la være å klage. Ønsker du forandring, så gjør noe med det!
Antall ord: 39
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Gjøre noe med det BEMIFLEX ?

Det er jo det eneste vi kan gjøre !
Og si ifra slik att folk og de som driver disse sidene vet att det irriterer og slik att de kan bli mer selektive og kritiske til bildene som kommer inn.

Så himla mye mere kan vi desverre ikke gjøre.

.
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
silje1983
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Nov 2006 15:05
18

Innlegg av silje1983 »

ja kunne jeg gjort noe med det,ville jeg jo gjort det,men eneste jeg får gjort,er jo å skrive inn dette.
det ødelegger jo ryktet til paranormal.no når det er så mange som skal sende inn falske bilder for å lure folk.
sku vært sånn at ivertfall de bildene som har hatt en gjennomgang av photoshop ble sperra for å kunne komme igjennom.
når jeg ser på innlegg her som har overskriften "skummelt bilde" eller lignende,så trykker jeg jo på det,for jeg vil jo se,men så blir jeg som regel skuffet,når det viser seg bare å være tull.
skulle vært en litt strengere greie på dette..
for ellers blir denne siden heller kjendt som en fjortisside der hvor folk kan sende inn bilder de har laget selv,og ikke noe seriøst.
bare ber de som driver med dette tenke seg om...
Antall ord: 155

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Feb 2007 22:13
17
Lokalisering: nittedal

Innlegg av @ngel »

Helt enig med deg silje1983!!!!
Antall ord: 5
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Des 2006 17:39
17
Kjønn (valgfri): Mr.man
Lokalisering: Akershus

Innlegg av chupacabra18 »

ja enig jeg også, er mye tull her, men de kommer faktisk stort sett fra de som sjeldent er her, og bare er her for å tulle med de som er seriøse.
Jeg tror ikke at oss som er her ofte og bruker forumet på en seriøs måte, ville lagt ut køddebilder, og latt som det er ekte..
min mening da:)
Antall ord: 64
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

silje1983 skrev:ja kunne jeg gjort noe med det,ville jeg jo gjort det,men eneste jeg får gjort,er jo å skrive inn dette.
...eller du kan begynne med å legge inn noen bilder selv,
siden du sa du har noen ekte?

Noen må ta det første skrittet i riktig retning, vet du :mozilla_wink:
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mashuu

Innlegg av mashuu »

Ja, legg ut bildet!
I enkelte tilfeller, så kan jo folk bli skeptisk selv om bildene ikke har vært tuklet med i photoshop eller hva det nå heter. For det kan jo være noe annet du har fått bildet av (støvkorn f.eks). De prøver bare å se om det kan forklares logisk og det menes neppe noe vondt med det... :mozilla_smile:
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheMan
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Feb 2007 01:23
17

Innlegg av TheMan »

Jeg er iallfall litt enig. Noe jeg synes er kjipt er at forumet deler seg veldig i to... Det er de som legger ut bilder av frostrøyk i natten og "OMG!! SPØKÆLS!!!", og de som ikke tror på noe som helst uansett.

Kanskje jeg er en tosk som sier det, men det hadde vært ålreit om de gjennomsnittlige bildene var litt mer enn helt svart med et par orber og litt frostrøyk.
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

må bare si det..
da lurer jeg på en ting.
klarer du å skille på et ekte og et uekte spøkebilde?
hvem kan vite?
jeg vet at de jeg har lagt ut ikke er tuklet med, men jeg kan ikke vite noe som helst om de andre.
så da er vi vel egentlig like langt eller?
Antall ord: 275

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Des 2006 17:39
17
Kjønn (valgfri): Mr.man

Innlegg av chupacabra18 »

enig med deg JUNE, de fleste av oss seriøse som legger ut bilder her, VET at det vi legger ut er ekte.
Men om andre tror noe annet, kan ikke vi forandre på, når noen har gjort opp en mening er det veldig vanskelig å overbevise dem
Så bilder andre legger ut er andre folk veldig skeptiske til, og det er synd.
Men er er desverre ikke noe å gjøre med det, uten å gi folk litt troverdighet med det de legger ut:)
Antall ord: 83
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links