Universet & dets hemmeligheter ⇒ Jordens rensning i 2007
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Aug 2005 10:34
- 19
- Har takket: 10 ganger
- Blitt takket: 10 ganger
Jeg siktet til det som sto i sitatet over det jeg skrev.....der sto det 3.8.
Antall ord: 17
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Jan 2005 22:41
- 19
- Lokalisering: streifdyr
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 20 ganger
Det er ingen mennesker som skal sitte å avgjøre hva du gjør i god tro eller vond tro.Melvin skrev:Hvor mange år? ..og hvem bestemmer hva som er negative og egoistiske tanker? Vil ikke det i bunn og grunn være forskjellig fra person til person? Hva om en person gjør noen andre vondt i god tro? Eller gjør noen andre godt i vond tro?
Det er en Universell lov som gjelder absolutt alle, og som ingen kan komme utenom. En naturlov. Du høster det du sår. Alt du sender ut av enten negativ eller positiv energi kommer tilbake. Gjør du noe godt, får du erfare følgene av det. Og gjør du noe negativt, får du også erfare konsekvensene av det. Ikke fordi noen sitter og passer på hva du gjør, men fordi det er slik naturlovene fungerer.
Bla deg frem til kanaliseringene du, så forstår du mer..
Antall ord: 161
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Feb 2007 19:35
- 17
Men sender man ut negativ eller positiv energi hvis man gjør noen vondt selv om man mente det godt? Samtidig omvendt.. negativ eller positiv energi hvis man vil gjøre noen vondt og ender opp med å såre noen?
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ok. Trodde du mente det som var i Nordsjøen 3 uker tidligere.aliena skrev:Jeg siktet til det som sto i sitatet over det jeg skrev.....der sto det 3.8.
Dato/kl.: 2007/01/07 02:50:52
Sted: Nordsjøen (62,0°N 1,2°E)
Styrke: 4,8
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Det kommer an på hva som er intensjonen din.Melvin skrev:Men sender man ut negativ eller positiv energi hvis man gjør noen vondt selv om man mente det godt? Samtidig omvendt.. negativ eller positiv energi hvis man vil gjøre noen vondt og ender opp med å såre noen?
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Så hvis jeg har gode intensjoner og ender opp med å drepe flere hundre tusen mennesker sender jeg ut positiv energi? ..og hvis jeg har onde hensikter men ender opp med å redde menneskeheten fra en katastrofe sender jeg ut negativ energi? Hva med Hitler? Han hadde jo sikkert gode internsjoner med tanke på det tredje riket?
Samtidig, hvorfor må vi ikke gjøre noe for å komme til denne fantastiske perioden? Hvis alle hadde sendt ut negativ energi nå, ville denne perioden fortsatt kommet?
Samtidig, hvorfor må vi ikke gjøre noe for å komme til denne fantastiske perioden? Hvis alle hadde sendt ut negativ energi nå, ville denne perioden fortsatt kommet?
Antall ord: 82
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Feb 2007 23:12
- 17
- Blitt takket: 5 ganger
Så hvis man har skikkelige gode intensjoner, men er skikkelig dum så man til stadighet messer opp og ødelegger alt sammen, da sender man gode signaler som hindrer disse jordskjelvene?
Dette betyr i praksis at menneskeheten kan ødelegge seg selv i dumhet, men vi slipper hvertfall noen naturkatastrofer?
Dette betyr i praksis at menneskeheten kan ødelegge seg selv i dumhet, men vi slipper hvertfall noen naturkatastrofer?
Antall ord: 48
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Alle egoistiske handlinger senker energinivået i deg. Alle handlinger som er basert på frykt og tvil. Hitler hadde hat og fordommer i seg, så det gjorde selvsagt ikke hans energinivå særlig høytvibrerende. Det er forskjell på å ta livet av noen i uoppmerksomhet og på å drepe for å drepe. Alt kommer an på om valget du gjør er basert på frykt eller kjærlighet.Melvin skrev:Så hvis jeg har gode intensjoner og ender opp med å drepe flere hundre tusen mennesker sender jeg ut positiv energi? ..og hvis jeg har onde hensikter men ender opp med å redde menneskeheten fra en katastrofe sender jeg ut negativ energi? Hva med Hitler? Han hadde jo sikkert gode internsjoner med tanke på det tredje riket?
Vi må gjøre noe for å bli med inn den nye tiden, det skrev jeg jo nettopp til deg. Men det er likevel ikke alle som har planer (som sjel) om å leve gjennom endringene som kommer før dette. Hvis alle hadde sendt ut negativ energi som du sier, så hadde renselsesprosessen gått hardere inn på alle. Hvor hardt vi blir rammet av natur"katastrofer" nå fremover er opp til hver enkelt. Hvis vi f.eks er mer opptatt av å redde bilen enn kona, så vil vi garantert bli utsatt for prøvelser som går på hva vi verdsetter høyest av det materielle og det medmenneskelige.
Antall ord: 259
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Hvem utsetter oss for prøvelsene? Hva skjer med Bush? Det er jo mange som mener at han gjorde rett i å invadere Irak.. andre mener det var galt. Var det en ond handling eller en god handling?
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Det må vel bli reptil folket fra Pleiadene
Beware :mozilla_surprised:
Beware :mozilla_surprised:
Antall ord: 11
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Det var da voldsomt med spørsmål!!Melvin skrev:Hvem utsetter oss for prøvelsene? Hva skjer med Bush? Det er jo mange som mener at han gjorde rett i å invadere Irak.. andre mener det var galt. Var det en ond handling eller en god handling?
Det er VI selv som utsetter oss for prøvelser, gjennom vårt frie valg. Vi tiltrekker oss hendelser som vi trenger for vår utvikling som menneske og sjel. Bush....hans invasjon av Irak mener jeg er basert på frykt og ego. Jeg tror han hadde baktanker med denne invasjonen, bl.a for å sikre seg olje-ressurser. Krig er jo lønnsomt, både for olje og våpen-industrien. Dette vet de som sitter på toppen og styrer.
Vil du ha svar på mer så får du dra innom bokhandelen i morgen..
Kan anbefale Himmelske Samtaler av Neale Donald Walsch, eller noen av Gary Zukav's bøker.
Antall ord: 158
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Hvordan vil vi se forandringene? Vil det være noe annet enn naturkatastrofer? Vil Gud åpne himmelen og prate med oss? Altså.. vil det skje noe som helst som beviser at profesien er sann?
Sist men ikke minst.. hvorfor er denne profesien mer sannsynlig enn alle de andre som ikke ble noe av?
Sist men ikke minst.. hvorfor er denne profesien mer sannsynlig enn alle de andre som ikke ble noe av?
Antall ord: 53
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Les kanaliseringene før du spør, der får du mye mer utfyllende svar enn det jeg har tid til å gi deg her...Melvin skrev:Hvordan vil vi se forandringene? Vil det være noe annet enn naturkatastrofer? Vil Gud åpne himmelen og prate med oss? Altså.. vil det skje noe som helst som beviser at profesien er sann?
Det ligger tusener av kanaliseringer ute på nettet som omhandler det samme. Til og med i bibelen er Jordens renselse forutsagt. Om det vil skje noe som beviser at dette vil skje? Ja, vi får rikelig med beviser på dette i år, over hele verden.
Antall ord: 125
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Hvem forteller oss at dette kommer til å skje? Hvorfor forteller noen oss at dette kommer til å skje?
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Jan 2005 21:50
- 19
- Lokalisering: Inni et skall
- Blitt takket: 2 ganger
Støtter meg til Elias;
Prophecies are a seeing or viewing of probabilities; but be remembering, each prophecy is only one probability. Now; many individuals may express the same prophecy, for you are all connected within consciousness. You are all affecting of each other within consciousness. You all hold mass belief systems. Therefore, it is not inconsistent that many shall prophesy of the same events. This is not to say that these are solid and absolute, for they are not. They are one line of probabilities. You may choose another line of probabilities, which you are doing.”
(Hentet fra http://www.eliasforum.org/digests/prophecy.html )
Prophecies are a seeing or viewing of probabilities; but be remembering, each prophecy is only one probability. Now; many individuals may express the same prophecy, for you are all connected within consciousness. You are all affecting of each other within consciousness. You all hold mass belief systems. Therefore, it is not inconsistent that many shall prophesy of the same events. This is not to say that these are solid and absolute, for they are not. They are one line of probabilities. You may choose another line of probabilities, which you are doing.”
(Hentet fra http://www.eliasforum.org/digests/prophecy.html )
Antall ord: 106
"There are more things in heaven and earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy" - Shakespear
Hide post links |