Universet & dets hemmeligheterJordens rensning i 2007

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Smili80
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Okt 2006 20:55
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trøndelag

Innlegg av Smili80 »

Lurer fortsatt på hva en portal-åpning er jeg :D
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Smili80 skrev:Lurer fortsatt på hva en portal-åpning er jeg :D
Det er forskjellig typer portaler, eller d.v.s. de kan ha forskjellig formål, men i hovedsak er det en slags åpning der energi kan strømme inn fra andre "dimensjoner". En kan sette opp og åpne slike for å kanalisere energien til bestemte områder, f.eks.

Hva Gaute & co gjorde og hvordan de gjorde det, vet jeg ikke. Det får du spørre han om :)
Antall ord: 79
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Smili80
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Okt 2006 20:55
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trøndelag

Innlegg av Smili80 »

Hecate skrev:
Smili80 skrev:Lurer fortsatt på hva en portal-åpning er jeg :D
Det er forskjellig typer portaler, eller d.v.s. de kan ha forskjellig formål, men i hovedsak er det en slags åpning der energi kan strømme inn fra andre "dimensjoner". En kan sette opp og åpne slike for å kanalisere energien til bestemte områder, f.eks.

Hva Gaute & co gjorde og hvordan de gjorde det, vet jeg ikke. Det får du spørre han om :)
okay! Takk :mozilla_smile:
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

BA skrev:Nå er det langt forbi den 8ende februar og enda har det ikke vært noe jordskjelv i Lærdal.

Du sa ikke noe om hva du trodde, det er en ny løgn fra deg. Du sa nemlig at hvis det var den minste sjans for at det var tankespinn så ville du aldri skrevet om det.
"Løgn, løgn, løgn, løgn, løgn" :D Det er interessant å observere det ekstreme synet du har på meg. At du tror jeg med viten og vilje lyver hver gang jeg skriver noe du er uenig i. Synes det er morsomt jeg :) Har det ikke vært jordskjelv i Lærdal sier du? Det har jo det, midt i Lærdal også - for første gang på over 30 år. Å si at det ikke har vært det blir løgn fra din side. Om du forventet et større skjelv, så er jo det dine forventninger. Og en ting til...dersom du ser på alle jordskjelvene som har vært i år, så ser du at stedsnavnene blir oppgitt som "nordvest-Russland, syd-Sverige, X antall km nord/øst/vest for steder. Det er uhyre sjeldent at jordskjelv oppstår så sentralt på et stedsnavn som det som var 0 km sørøst for Lærdal. Med andre ord kunne ikke kanaliseringen vært mer presis, stedsmessig. ;)

Sa jeg altså ikke noe om hva jeg trodde sier du? Jo jeg gjorde faktisk det, jeg løy ikke om dette heller. Dette er hva jeg skrev 24. februar. Og litt ovenfor i samme innlegget forklarte jeg også hvor vanskelig det er å kanalisere presise tidspunkt siden fremtiden hele tiden er i endring, dette var ingen bortforklaring som jeg fant på i ettertid. Men jeg skjønner at følelsene dine tar overhånd her, at du derfor slenger ut feilaktige påstander i irritasjon....som f.eks at jeg lyver, eller om ting jeg har/har ikke sagt. ;)
Selv fikk jeg Lærdal, 8. februar. Men jeg tør ikke ta gift på at datoen er riktig, men noe i nærheten tror jeg nok det er. Uansett så tror jeg det vil bli flodbølger i fjordene i februar, og at det kommer et stort jordskjelv i Nordsjøen i midten av mars.
....Og det tror jeg fortsatt. Jeg legger ut kanaliseringer som forteller det som ligger an til å skje utifra hvordan energien for fremtiden er nå. Dette skrev jeg også helt i begynnelsen av denne tråden, og jeg har også fortalt hvor vanskelig det er å vite 100% sikkert datoer for fremtiden, siden fremtiden hele tiden er i endring pga vårt frie valg. Alt er ikke nødvendigvis forutbestemt. Dette presiserte jeg altså for lenge siden, før disse datoene du hadde så store forventninger til. Men, selvfølgelig - dette overser du, fordi du ikke vil se det.

Kan du ikke snart ta av deg skylappene, BA? :D Slutte å se det du VIL se? For det er jo helt opplagt at det er det du gjør, ikke bare i denne tråden. Jeg er ikke den eneste her som du anklager for å være løgner, bare fordi du har bestemt deg for at noe skal være løgn. I det minste burde du tatt bort den ENE skylappen, slik at du hadde sett at folk faktisk er ærlige og oppriktige her inne. Det er godt mulig noen tror de vet hva de snakker om, men å gå så langt som å kalle noen løgnere - det sier mer om deg enn det gjør om andre. Og det forteller bl.a hvor lite du faktisk vet om det du skriver her inne. Det forteller om din usikkerhet. Jeg har sett hvordan du hugger til med løgn-stempelet ditt når noen deler en historie de har på hjertet som du ikke tror på. Jeg tar meg ikke nær av det, men det er helt sikkert andre her inne som gjør det. Tenker du aldri på det?
Antall ord: 674

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Gaute skrev:
BA skrev:Nå er det langt forbi den 8ende februar og enda har det ikke vært noe jordskjelv i Lærdal.

Du sa ikke noe om hva du trodde, det er en ny løgn fra deg. Du sa nemlig at hvis det var den minste sjans for at det var tankespinn så ville du aldri skrevet om det.
"Løgn, løgn, løgn, løgn, løgn" :D Det er interessant å observere det ekstreme synet du har på meg. At du tror jeg med viten og vilje lyver hver gang jeg skriver noe du er uenig i. Synes det er morsomt jeg :) Har det ikke vært jordskjelv i Lærdal sier du? Det har jo det, midt i Lærdal også - for første gang på over 30 år. Å si at det ikke har vært det blir løgn fra din side. Om du forventet et større skjelv, så er jo det dine forventninger. Og en ting til...dersom du ser på alle jordskjelvene som har vært i år, så ser du at stedsnavnene blir oppgitt som "nordvest-Russland, syd-Sverige, X antall km nord/øst/vest for steder. Det er uhyre sjeldent at jordskjelv oppstår så sentralt på et stedsnavn som det som var 0 km sørøst for Lærdal. Med andre ord kunne ikke kanaliseringen vært mer presis, stedsmessig. ;)
Mitt syn på deg er en løgner. Hverken mer eller mindre. Det er ikke ekstremt, men velbegrunnet.

Det du skriver vurderer jeg mer som ekstremt. Det inneholder dine løgner og din retrofitting. Retrofitting er ikke positiv betegnelse, det betyr at du tilpasser dine feil slik at du prøver å få det til å se riktig ut. Det har jeg også tidligere skrevet og det du gjør med informasjonen du fikk om et lite skjelv i Lærdal er retrofitting og intet annet. Det var ikke i nærheten av den 8. februar, som du sa det skulle være. Når det ikke kom den åttende, så var det en portal som skulle åpnes den åttende, slik at jordskjelvet kunne komme senere.

Nå når du har sett at det var en liten rystelse i Lærdal lenge før du hadde sagt det skulle komme så var dette det du hadde "kanalisert". At du ikke blir flau over dine egne løgner. Eller du er kanskje det, og det er derfor du fyller opp svaret med smileys som ikke passer inn?

Jeg forventet ikke noe skjelv, det trodde jeg du var fullstendig klar over, men du "kanaliserte" et jordskjelv i Lærdal 8. februar. Eller i nærheten.

Over en uke feil er ikke i nærheten. Det er råbom når "kanaliseringen" skjedde bare en uke før hendelsen.

Meningsuenighet er ikke løgn. Det har jeg skrevet mange ganger, men du lyver om faktiske ting som kan kontrolleres, som f.eks. at vi er på vei mot en ny istid, at vi hadde jordskjelv i Lærdal 8. februar, i Geiranger i begynnelsen av februar osv. Det er ikke meninger, det er faktafeil og løgn.
Sa jeg altså ikke noe om hva jeg trodde sier du? Jo jeg gjorde faktisk det, jeg løy ikke om dette heller. Dette er hva jeg skrev 24. februar. Og litt ovenfor i samme innlegget forklarte jeg også hvor vanskelig det er å kanalisere presise tidspunkt siden fremtiden hele tiden er i endring, dette var ingen bortforklaring som jeg fant på i ettertid. Men jeg skjønner at følelsene dine tar overhånd her, at du derfor slenger ut feilaktige påstander i irritasjon....som f.eks at jeg lyver, eller om ting jeg har/har ikke sagt. ;)
Selv fikk jeg Lærdal, 8. februar. Men jeg tør ikke ta gift på at datoen er riktig, men noe i nærheten tror jeg nok det er. Uansett så tror jeg det vil bli flodbølger i fjordene i februar, og at det kommer et stort jordskjelv i Nordsjøen i midten av mars.
....Og det tror jeg fortsatt. Jeg legger ut kanaliseringer som forteller det som ligger an til å skje utifra hvordan energien for fremtiden er nå. Dette skrev jeg også helt i begynnelsen av denne tråden, og jeg har også fortalt hvor vanskelig det er å vite 100% sikkert datoer for fremtiden, siden fremtiden hele tiden er i endring pga vårt frie valg. Alt er ikke nødvendigvis forutbestemt. Dette presiserte jeg altså for lenge siden, før disse datoene du hadde så store forventninger til. Men, selvfølgelig - dette overser du, fordi du ikke vil se det.
Du kan da ikke fortsette å tro at det kom et jordskjelv i Lærdal 8. februar nå?

Du ville ikke lagt det ut om det hadde vært tankespinn, og denne datoen la du ut. Siden det ikke var tankespinn, så må du da fortsatt mene at det var jordskjelv i Lærdal 8. februar. Da kan jeg avsløre for deg, Det var det ikke. Det har enda ikke vært noe jordskjelv i Lærdal siden det heller. Det var en liten rystelse der over en uke før, men det var jo som sagt overhodet ikke i nærheten av den riktige datoen, og det hadde heller ikke noe med åpningen for at det kunne komme jordskjelv heller. 8. februar var mao bare tankespinn.
Kan du ikke snart ta av deg skylappene, BA? :D Slutte å se det du VIL se? For det er jo helt opplagt at det er det du gjør, ikke bare i denne tråden. Jeg er ikke den eneste her som du anklager for å være løgner, bare fordi du har bestemt deg for at noe skal være løgn. I det minste burde du tatt bort den ENE skylappen, slik at du hadde sett at folk faktisk er ærlige og oppriktige her inne. Det er godt mulig noen tror de vet hva de snakker om, men å gå så langt som å kalle noen løgnere - det sier mer om deg enn det gjør om andre. Og det forteller bl.a hvor lite du faktisk vet om det du skriver her inne. Det forteller om din usikkerhet. Jeg har sett hvordan du hugger til med løgn-stempelet ditt når noen deler en historie de har på hjertet som du ikke tror på. Jeg tar meg ikke nær av det, men det er helt sikkert andre her inne som gjør det. Tenker du aldri på det?
Folk flest er ærlige her inne, og det er ikke ofte jeg kaller folk løgnere, men når jeg gjør det så viser jeg også hvorfor jeg gjør det. Da kan også både løgnerne og andre se at jeg har mine ord i behold.

Min kunnskap og hull i kunnskapen er som du sier synlig ut fra hva jeg skriver her inne og din mangel på kunnskap likeså. Det du sier du vet ut fra kanaliseringer har jeg gang på gang tilbakevist, og likevel nekter du for at du lyver.

Når du gang på gang blir tatt med hånda i kakeboksen står du der like frekk og sier at det var alle andre som stjal kaker, ikke deg.
Antall ord: 1221

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Feb 2007 23:12
17
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Dr. Doktor »

Gaute skrev:(..)og jeg har også fortalt hvor vanskelig det er å vite 100% sikkert datoer for fremtiden, siden fremtiden hele tiden er i endring pga vårt frie valg.
Det eneste jeg lurer på er: Hvordan tenker du den frie viljen kan påvirke datoen for et jordskjelv?
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mashuu

Innlegg av mashuu »

Ikke at jeg tror på noe av dette her, men her er noe jeg fant på googles nyhetssøk (søkeord; jordskjelv)

Kraftige jordskjelv i Norge
• Det kraftigste jordskjelvet i historisk tid er lokalisert til Lurøy i Nord-Norge i 1919. Selv om det ikke ble registrert av instrumenter er vitenskapen sikker på at det målte 5,8 på Richters skala.
• Det andre helt store skjelvet var Oslo-skjelvet den 23. oktober 1904. Det hadde trolig sentrum i Fredrikstad, men rystet hele Østlandet. Styrken var 5,4.
• I 1988 ble det registrert et skjelv målt til 5,3 på kontinentalsokkelen mellom Færøyene og Norge.
• Både i april 1955 og i februar 1986 ble det målt skjelv med styrke 4,8 om lag 30 kilometer utenfor mørekysten.
• Også den 7. januar i år ble et skjelv målt til 4,8 i grensesonen på sokkelen mellom Shetland og Norge.
• 12. august 2000 ble det målt et skjelv med styrke 4,5 like utenfor kysten mellom Bømlo og Stord.
• Søndag 21. januar 2007 ble det målt et landskjelv med styrke 4,0 nord for Ålesund.
• Søndag 28. januar 2007 ble det målt et skjelv ute i Nordsjøen 60 kilometer sørvest for Farsund med en styrke på 3,8.
Jeg vet ikke, men jeg tror dette er de største skjelvene som vi vet om i Norge... (???)
Antall ord: 240

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mashuu

Innlegg av mashuu »

FAKTA
Richters skala
Slik merkes jordskjelv nær episenter:
• 2,0: Vanligvis ikke følbart
• 2,0-2,9: Marginalt følbart
• 3,0-3,9: Merkes av noen
• 4,0-4,9: Merkes av de fleste
• 5,0-5,9: Ødeleggende rystelser
• 6,0-6,9: Ødeleggende rystelser med dødsofre
• 7,0-7,9: Kraftige skjelv, omfattende skader
• 8,0: Store skjelv, katastrofale skader
KILDE: Norsk seismologisk forskningssenter (NORSAR)

http://www.tu.no/bygg/article68007.ece
Ifølge denne artikkelen er byggverk i norge sikret mot skjelv opp til 6 på richters skala...
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
aliena
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Aug 2005 10:34
19
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 10 ganger

Innlegg av aliena »

wicced skrev:Ikke at jeg tror på noe av dette her, men her er noe jeg fant på googles nyhetssøk (søkeord; jordskjelv)

Kraftige jordskjelv i Norge
• Det kraftigste jordskjelvet i historisk tid er lokalisert til Lurøy i Nord-Norge i 1919. Selv om det ikke ble registrert av instrumenter er vitenskapen sikker på at det målte 5,8 på Richters skala.
• Det andre helt store skjelvet var Oslo-skjelvet den 23. oktober 1904. Det hadde trolig sentrum i Fredrikstad, men rystet hele Østlandet. Styrken var 5,4.
• I 1988 ble det registrert et skjelv målt til 5,3 på kontinentalsokkelen mellom Færøyene og Norge.
• Både i april 1955 og i februar 1986 ble det målt skjelv med styrke 4,8 om lag 30 kilometer utenfor mørekysten.
• Også den 7. januar i år ble et skjelv målt til 4,8 i grensesonen på sokkelen mellom Shetland og Norge.
• 12. august 2000 ble det målt et skjelv med styrke 4,5 like utenfor kysten mellom Bømlo og Stord.
• Søndag 21. januar 2007 ble det målt et landskjelv med styrke 4,0 nord for Ålesund.
• Søndag 28. januar 2007 ble det målt et skjelv ute i Nordsjøen 60 kilometer sørvest for Farsund med en styrke på 3,8.
Jeg vet ikke, men jeg tror dette er de største skjelvene som vi vet om i Norge... (???)
Det har vært mange flere jordskjelv i Norge, men ekspertene skiller mellom følbare jordskjelv på land og i havet, akkurat hvorfor vet jeg ikke, men for oss vanlige 'ulærde' er vel et skjelv et skjelv. Media blåser opp alt, og koker glatt suppe på spiker....
I havet utenfor der jeg vokste opp var det ofte jordskjelv som var merkbare, og det siste i Nordsjøen (som er nevnt over) var ikke spesielt stort hvis en regner med alle skjelv som forekommer i sjøen rundt kysten vår.
Antall ord: 334

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Dr. Doktor skrev:
Gaute skrev:(..)og jeg har også fortalt hvor vanskelig det er å vite 100% sikkert datoer for fremtiden, siden fremtiden hele tiden er i endring pga vårt frie valg.
Det eneste jeg lurer på er: Hvordan tenker du den frie viljen kan påvirke datoen for et jordskjelv?
Alt er ett. Mennesker, dyr, naturen, Jorden, ALT. Alle er forbundet til hverandre, og alle hendelser blir påvirket av de ulike valgene vi tar. Ingenting er tilfeldig, det er en mening og dyp årsak til absolutt alt. Våre tanker og vår bevissthet påvirker alt rundt oss, også jordens magnetfelt - som igjen påvirker jordelementene som havet/jordskjelv/vind og storm. Det er mye som påvirker alt, og derfor er det vanskelig å få vite et presist tidspunkt for fremtiden. Dersom jeg stiller spørsmål om noe som ligger for langt frem i tid, så har jeg opplevd å få til svar noe sånt som: "energien for dette er ikke etablert enda, vi vil gi deg nærmere beskjed når vi kan gi deg en tidsramme". Altså er ikke tidspunktet for fremtiden fast og bestemt. Fremtiden blir til mens vi går. Derfor kan man kun kanalisere det som ligger an til å skje, men som kan påvirkes i større eller mindre grad.
Antall ord: 220

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Melvin
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Feb 2007 19:35
17

Innlegg av Melvin »

Så.. hvis alle i verden tenker på jordskjelv blir det jordskjelv? Er det noen som er sterkere med denne evnen enn andre? Sånn som Storm i X-Men?

edit: Jeg er dritlat så jeg orker ikke å lese hele tråden.. er det sånn at det som står i første post kommer til å skje en eller annen gang i 2007? Isåfall er det noe vi vil legge merke til eller er det bare enda en "det blir vakrere enn du noensinne kan fantasere om!" uten at det egentlig skjer noe som helst utenom det vanlige?
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

BA skrev:Det var ikke i nærheten av den 8. februar, som du sa det skulle være. Når det ikke kom den åttende, så var det en portal som skulle åpnes den åttende, slik at jordskjelvet kunne komme senere.

Nå når du har sett at det var en liten rystelse i Lærdal lenge før du hadde sagt det skulle komme så var dette det du hadde "kanalisert". At du ikke blir flau over dine egne løgner. Eller du er kanskje det, og det er derfor du fyller opp svaret med smileys som ikke passer inn?

Jeg forventet ikke noe skjelv, det trodde jeg du var fullstendig klar over, men du "kanaliserte" et jordskjelv i Lærdal 8. februar. Eller i nærheten.

Over en uke feil er ikke i nærheten. Det er råbom når "kanaliseringen" skjedde bare en uke før hendelsen.
Her sier du mye rart igjen som jeg ikke engang har sagt. Typisk deg å være usaklig.

Den 1. ble det satt opp en portal som gjelder jordskjelv i Geiranger og Oslofjorden. Klokken 19, 24 og 03:00 ble det gjort. Hun ene som var med på dette så i detaljer fjellsiden ved Geiranger som vil rase, og sprekken i jordskorpa som vil komme i sjøen utenfor Kolbotn, i midten av Ulvøya, og inn mot sentrum av Oslo. Jeg har ikke sagt et kvekk om en portal den 8. Og at denne skulle sørge for at skjelvet skulle komme senere..??
Nå når du har sett at det var en liten rystelse i Lærdal lenge før du hadde sagt det skulle komme så var dette det du hadde "kanalisert".
Hæ?
Jordskjelvet i Lærdal nevnte jeg på forumet den 24.
Altså før det faktisk kom.
Ånei, det er ikke i nærheten nei....særlig tatt i betraktning at dette er det eneste skjelvet som har vært MIDT i Lærdal på over 30 år. "Tilfeldigvis" kom dette bare en uke etter det ble kanalisert. Ja det var jammen råbom BA...
Antall ord: 374

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Melvin skrev:Så.. hvis alle i verden tenker på jordskjelv blir det jordskjelv? Er det noen som er sterkere med denne evnen enn andre? Sånn som Storm i X-Men?

edit: Jeg er dritlat så jeg orker ikke å lese hele tråden.. er det sånn at det som står i første post kommer til å skje en eller annen gang i 2007? Isåfall er det noe vi vil legge merke til eller er det bare enda en "det blir vakrere enn du noensinne kan fantasere om!" uten at det egentlig skjer noe som helst utenom det vanlige?
Nei, hvis alle i hele verden f.eks går rundt med negative og egoistiske tanker i hodet så påvirker dette magnetfeltet på Jorden i den grad at det vil bli satt i gang mer flom, flodbølger, jordskjelv osv, for nå er tiden inne for at vi gi slipp på dette. Det ikke mange årene igjen til vi går inn i den nye tiden som du leste om i den første kanaliseringen, og i den tiden kan ikke lenger tanker, handlinger og alt annet av negativ energi eksistere på Jorden. Derfor hjelper de høye energiene som er på Jorden nå oss til å forløse de innestengte følelsene som er med på å senke energinivået i oss. I tillegg vil jordskjelvene og flodbølgene som vi vil oppleve mer av nå i 2007 og to år fremover hjelpe oss til å forløse siste rest av disse følelsene som ikke er til vårt eget beste, samtidig vil det hjelpe mange til å bli mer medfølende. Energinivået i menneskene og Jorden vil snart bli på høyde med det som blir den nye normalen i den nye tiden vi går inn i om ikke så mange år. Det du leste om i den første kanaliseringen skjer ikke i 2007 nei, det er nå renselsesprosessen på Jorden starter. Det er noen år igjen til det blir slik som beskrevet.
Antall ord: 338

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Melvin
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Feb 2007 19:35
17

Innlegg av Melvin »

Hvor mange år? ..og hvem bestemmer hva som er negative og egoistiske tanker? Vil ikke det i bunn og grunn være forskjellig fra person til person? Hva om en person gjør noen andre vondt i god tro? Eller gjør noen andre godt i vond tro?
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

aliena skrev:...det siste i Nordsjøen (som er nevnt over) var ikke spesielt stort hvis en regner med alle skjelv som forekommer i sjøen rundt kysten vår.
Jo det var det faktisk. Det var på 4,8. Det er ca 20 år siden vi sist hadde så store skjelv i Nordsjøen. Og i hele Skandinavia med Grønland kan det gå både 1, 2 og 3 år mellom så store skjelv.
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links