Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglertiltrukket av mørke skapninger. Farlig?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 339
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

tiltrukket av mørke skapninger. Farlig?

Innlegg av Amunet »

Jeg har egentlig aldri likt mørke skapninger men nå i det siste har jeg blitt veldig tiltrukket av dem på en måte og ikke bare litt, men temmelig mye også... :mozilla_oops: Jeg kan ikke skjønne hvorfor og jeg kan ikke si at jeg liker det...Kan være farlig eller noe? Kan (vis det finnes noen) mørke skapninger legge merkel til dette eller på en eller annen måte vite det? Og kan dette være farlig?
Antall ord: 80
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
line001
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 341
Startet: 05 Okt 2005 20:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge
Blitt takket: 2 ganger

Re: tiltrukket av mørke skapninger. Farlig?

Innlegg av line001 »

Magic_rose skrev:Jeg har egentlig aldri likt mørke skapninger men nå i det siste har jeg blitt veldig tiltrukket av dem på en måte og ikke bare litt, men temmelig mye også... :mozilla_oops: Jeg kan ikke skjønne hvorfor og jeg kan ikke si at jeg liker det...Kan være farlig eller noe? Kan (vis det finnes noen) mørke skapninger legge merkel til dette eller på en eller annen måte vite det? Og kan dette være farlig?
Kan du utdype deg mer om hvorfor du blir tiltrukket og hva hva slags onde energier? :P
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ulriktr
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 01 Apr 2006 22:05
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre

Innlegg av ulriktr »

Det kan heilt sikkert vere farleg. Det er jo tross alt mørke skapninger. Så pass deg :mozilla_wink:
Antall ord: 19
BE BRAVE AND GO WITH HONOR

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Da har du kanskje noe mørke i deg selv? Det har vi alle, altså. :mozilla_laughing:

De er vel ikke farlige, men de har strengt tatt ingen ting med mennesker å gjøre. De som opplever slike entiteter, gjør det fordi de skal lære noe fra møtet. Dersom du kan "kontrollere dem", er det vel ikke farlig, men de nærer seg på frykt og sinne. Jeg kan se for meg at de kan "dra deg ned", og det kan være farlig. Da er det din egen psyke som får gjennomgå.
Jeg hadde holdt meg langt unna uansett hvor fasinerende og fristende den siden kan være.
Antall ord: 112
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 339
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Re: tiltrukket av mørke skapninger. Farlig?

Innlegg av Amunet »

line001 skrev:
Magic_rose skrev:Jeg har egentlig aldri likt mørke skapninger men nå i det siste har jeg blitt veldig tiltrukket av dem på en måte og ikke bare litt, men temmelig mye også... :mozilla_oops: Jeg kan ikke skjønne hvorfor og jeg kan ikke si at jeg liker det...Kan være farlig eller noe? Kan (vis det finnes noen) mørke skapninger legge merkel til dette eller på en eller annen måte vite det? Og kan dette være farlig?
Kan du utdype deg mer om hvorfor du blir tiltrukket og hva hva slags onde energier? :P
vel jeg er ikke sikker hvordan jeg skal forklare d...onde mennesker/skapninger.... :mozilla_undecided:
Antall ord: 114
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 339
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

Hecate skrev:Da har du kanskje noe mørke i deg selv? Det har vi alle, altså. :mozilla_laughing:

De er vel ikke farlige, men de har strengt tatt ingen ting med mennesker å gjøre. De som opplever slike entiteter, gjør det fordi de skal lære noe fra møtet. Dersom du kan "kontrollere dem", er det vel ikke farlig, men de nærer seg på frykt og sinne. Jeg kan se for meg at de kan "dra deg ned", og det kan være farlig. Da er det din egen psyke som får gjennomgå.
Jeg hadde holdt meg langt unna uansett hvor fasinerende og fristende den siden kan være.
ik, så skummelt! :mozilla_surprised: Jeg mener..d er ikke skummelt i det hele tatt.. :mozilla_laughing:
Antall ord: 131
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
line001
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 341
Startet: 05 Okt 2005 20:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge
Blitt takket: 2 ganger

Re: tiltrukket av mørke skapninger. Farlig?

Innlegg av line001 »

Magic_rose skrev:
line001 skrev:
Magic_rose skrev:Jeg har egentlig aldri likt mørke skapninger men nå i det siste har jeg blitt veldig tiltrukket av dem på en måte og ikke bare litt, men temmelig mye også... :mozilla_oops: Jeg kan ikke skjønne hvorfor og jeg kan ikke si at jeg liker det...Kan være farlig eller noe? Kan (vis det finnes noen) mørke skapninger legge merkel til dette eller på en eller annen måte vite det? Og kan dette være farlig?
Kan du utdype deg mer om hvorfor du blir tiltrukket og hva hva slags onde energier? :P
vel jeg er ikke sikker hvordan jeg skal forklare d...onde mennesker/skapninger.... :mozilla_undecided:
Prøv å hold deg unna disse skapningene du. Men prøv å finn ut hvorfor du føler deg tiltrukket og ikke bli påvirket av dem. :)
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 339
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Re: tiltrukket av mørke skapninger. Farlig?

Innlegg av Amunet »

line001 skrev:
Magic_rose skrev:
line001 skrev:
Magic_rose skrev:Jeg har egentlig aldri likt mørke skapninger men nå i det siste har jeg blitt veldig tiltrukket av dem på en måte og ikke bare litt, men temmelig mye også... :mozilla_oops: Jeg kan ikke skjønne hvorfor og jeg kan ikke si at jeg liker det...Kan være farlig eller noe? Kan (vis det finnes noen) mørke skapninger legge merkel til dette eller på en eller annen måte vite det? Og kan dette være farlig?
Kan du utdype deg mer om hvorfor du blir tiltrukket og hva hva slags onde energier? :P
vel jeg er ikke sikker hvordan jeg skal forklare d...onde mennesker/skapninger.... :mozilla_undecided:
Prøv å hold deg unna disse skapningene du. Men prøv å finn ut hvorfor du føler deg tiltrukket og ikke bli påvirket av dem. :)
Skal prøve så godt jeg kan...
Antall ord: 152
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 339
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

men hvordan kan jeg finne ut hvorfor jeg er tiltrukket av dem? :-s
Antall ord: 12
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kjersti9595
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 27 Jan 2007 10:15
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hamar

Innlegg av kjersti9595 »

*sletter inlegg* * var broren min som skrev det unnskyld, har IKKE noe imot gothere*
Sist redigert av kjersti9595 på 28 Okt 2007 18:25, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 14
OMG !!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 472
Startet: 18 Nov 2006 22:22
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

Innlegg av PearlDrop89 »

kjersti9595 skrev:Jeg er ikke helt sikker selv....Jeg var litt tiltrukket av det før men nå bryr jeg meg ikke så mye om det lenger :mozilla_laughing: HOLD DÈG UNNA!! (bare en advarsel) Jeg tror kanskje at gother er interessert i det mer...Jeg er bare 13 og jeg er utrolig interessert i gother. Jeg får ikke lov til å gå i svarte klær, men da bruker jeg bare svart neglelakk.Vel dette har ingen ting med saken å gjøre.....Begynte bare å tenke på det siden mørke skapninger har litt med gother å gjøre (?)
helluen der, gothere er snille folk de!! kjenner 2 og de er de snilleste personene jeg har møtt på!!!!
Men eg trur ikke dette her h*n snakker om handler om gothere...
Sist redigert av PearlDrop89 på 12 Feb 2007 20:06, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 132
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
line001
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 341
Startet: 05 Okt 2005 20:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av line001 »

Du burde prøve å finne ut hvordan de tiltrekker deg om det er via tanker eller ting du gjør.

er det via drømmer eller hvordan får disse onde skapningene kontakt med deg.. :mozilla_smile: ( men jeg tror at du er den eneste som kan finne ut hvorfor du blir tiltrekket av disse skapningene.. )


Jeg tror ikke goth har noe med saken å gjøre, de har en stil ved at de kler seg i svart. men de er ikke imot gud fordet. eller kanskje. det er vanskeig å difenere en goth fordi de står for så mye :) Men det er ikke mye vondt i dem .
Antall ord: 107

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

gothere er folk som kler seg i svarte gothisk-innspirerte klær, det trenger ikke å ha med onde makter å gjøre..!! de fleste av dem digger jo Harry Potter..!!
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
line001
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 341
Startet: 05 Okt 2005 20:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av line001 »

livingdeaddoll skrev:gothere er folk som kler seg i svarte gothisk-innspirerte klær, det trenger ikke å ha med onde makter å gjøre..!! de fleste av dem digger jo Harry Potter..!!
Inspirert av tegneserien Nemi? :P hehe.

Jeg skal si deg at de som kler seg i svart er sterkt i mot all misshandling av både planter, dyr og mennesker. de har en herlig syn på livet. stilen demmes er helt underbar :)
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

de jeg vet om som er gothere er bare slik for å skille seg ut, for samtidig ha en tilhørighet med andre "utstøtte". og en av disse som liksom var "lederen" (han eldste som rekruterte medlemmer til den lille svartkledde gjengen) har voldtatt yngre jenter som han først har skjenkt fulle.. ingen vidundelig person dette her..
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links