Universet & dets hemmeligheterJordens rensning i 2007

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Tom_34 skrev:
Gaute skrev:
Tom_34 skrev:Kjære vene...fortell meg en ting. Hvis Pleiadebevissteheten er så ivrig på å spirituelt sett utvikle menneskeheten, hvorfor vender den sag da bar emot dere "velutviklede"??? Hadde det ikke vært mer logisk å få resten av befolkningen med også? Vet jeg skriver dette dårlig, men begynner å bli frustrert fordi det finnes unge mennesker her som gjerne vil være like "spesielle" som dere og som lar seg rive med av all BS'en!! Jeg blir rett og slett litt forbannet...noe ikke dere blir seff....
Man nå jo først være mottakelig for denne eller andre bevisstheter. Det kan man f.eks bli ved å ta et kurs i kanalisering. Hvem som helst kan utvikle denne telepatiske forbindelsen, det skrev jeg jo også til deg lenger her oppe. :)
Det er så fint dere reklamerer for alle disse kursene (skal ikke påstå at alt er humbug), mer penger i kassen til sjarlatenene......
Det er ikke alltid nødvendig med kurs, jeg har ikke tatt kurs. Poenget mitt var at alle kan lære seg kanalisering, og nettopp derfor er de som kanaliserer slett ikke "spesielle" som du sier.
Antall ord: 197

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Mick Wild
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Jan 2007 13:03
17

BA

Innlegg av Mick Wild »

BA skrev:
Gaute skrev:
BA skrev:Da er den 8ende februar over i hele Norge og vi har ikke hatt noe jordskjelv i Lærdal.

Da håper jeg Gaute kan stå fram som den løgneren han er.
Jeg har jo sagt at jeg ikke tør å si for sikkert om datoene stemmer. Tid er håpløst å kanalisere ned nøyaktig, siden energien for fremtiden alltid er i endring, bl.a pga vårt frie valg. At det vil komme flere store jordskjelv i nær fremtid er jeg overbevist om. Bl.a i Geiranger og Oslofjorden. Og i mars, Nordsjøen.

Hvorfor den bitre tonen da BA? Er du ute etter meg eller? :lol:
Nei, jeg er ikke ute etter deg, men jeg vil gjerne ha slutt på disse "kanaliseringene" dine fordi de er bare fulle av bullshit. Det er løgn fra ende til annen.

Du ville jo aldri lagt ut noe fra disse kanaliseringene hvis det bare var tankespinn, og disse jordskjelvene og datoene var tydeligvis bare tankespinn.
NÅ FÅR DU HOLDE OPP BA!

Det er ikke løgn eller noe...Det vet jeg like godt som han, for jeg opplever samme sak. Ja, jeg skjønner at du er missunnelig på han for at han kan sånt, og at du har valgt å ikke tro på det, men da skal du ikke komme her og ødelegge for alle som faktisk vil lære om disse sakene og de som lærer bort.
Gå til et annet forum om du vil ødelegge for alle, for vi vil ikke ha deg her om du skal være sånn. Du trenger ikke å tro på sånt, vi vet at det er sant, og vi tjener ikke noe på at du tror på det også, så jeg bryr meg ikke om du tror på det eller ikke, men da kan du heller holde deg unna sånne diskusjoner, fordi at jorden går ikke under fordi at du ikke ødelegger en tråd!

Nå får du vokse opp! Hvis en moden person går på gata og hører en si "jordens undergang er nær", så går han ikke bort og sjeller ut den personen, han går heller forbi og tenker "Jaja, han lærer nok".
Antall ord: 383
En liten plante kan en gang bli et stort tre, det kan også skje med oss mennesker.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: BA

Innlegg av ludoburgero »

Mick Wild skrev:NÅ FÅR DU HOLDE OPP BA!

Det er ikke løgn eller noe...Det vet jeg like godt som han, for jeg opplever samme sak. Ja, jeg skjønner at du er missunnelig på han for at han kan sånt, og at du har valgt å ikke tro på det, men da skal du ikke komme her og ødelegge for alle som faktisk vil lære om disse sakene og de som lærer bort.
Gå til et annet forum om du vil ødelegge for alle, for vi vil ikke ha deg her om du skal være sånn. Du trenger ikke å tro på sånt, vi vet at det er sant, og vi tjener ikke noe på at du tror på det også, så jeg bryr meg ikke om du tror på det eller ikke, men da kan du heller holde deg unna sånne diskusjoner, fordi at jorden går ikke under fordi at du ikke ødelegger en tråd!

Nå får du vokse opp! Hvis en moden person går på gata og hører en si "jordens undergang er nær", så går han ikke bort og sjeller ut den personen, han går heller forbi og tenker "Jaja, han lærer nok".
Jeg er ikke helt enig med deg i det.
Jeg synes det er utrolig feigt av BA å kalle ham løgner, og jeg har heller aldri skjønt poenget med å være så krass og komme med slike utsagn. Det er tåpelig, synes jeg.

MEN BA kommer med et godt motstykke, kanskje hun ser sin misjon ved å være så tvilende, siden mange andre ikke gjør det? Gjerne hun kompenserer for dem hun føler hun ikke har i ryggen. Jeg vet selv at jeg kan overdrive og utagere enkelte ganger, nettopp fordi jeg føler meg alene om en mening, og det er drivstoff nok i seg selv det. Den følelsen av å være alene. Da kjemper en enda hardere for saken.

Det jeg med andre ord prøver å si er at vi burde ha toleransen i orden her,
forsøke å forstå fra begge sider. Jeg kan være enig i at BA har noen poeng, men mener hun reagerer utifra slik hun TROR at det finnes noe videre mål bak disse kanaliseringene, at det ikke bare er åpen informasjon til den som gidder å ta det til seg, eller at man strengt tatt MÅ vurdere dette. Jeg selv liker kanaliseringene, jeg leser en del av dem, men etterhvert har noen av dem begynt å virke repeterende og kjedelige.
Jeg synes ikke "nei" eller "ja" om dem, for å si det sånn.

Reagerte bare litt på at du mener at vi "ikke vil ha BA her, hvis hun skal ødelegge for alle på forumet". Hun ødelegger ikke for alle, og "vi" er deg selv i din situasjon.

Å be noen tenke annerledes eller mer nyansert, det skader ikke.
Verken for den som blir bedt om det eller for den som sier det.
Men dersom overdrivelsene og den aggressive tonen igjen blir møtt med like aggressiv motpart, da bekrefter det jo bare utsagnet som er så sant:
Vold avler vold.

Blæh... jeg er ikke den som vender det andre kinnet til selv,
er ikke det jeg sier. Men det går an å bruke kjeften annerledes,
det går forsåvidt også an å tenke at pennen er mektigere enn sverdet.
Selv om det blir en litt feil metafor å bruke her inne da.
For her benytter vi alle oss av "pennen".
Men å være aggressiv i en diskusjon har lite for seg dersom begge/alle parter fyrer opp hverandre. Egentlig fungerer det lite å være aggressiv i det hele tatt på et forum.
Det kan jeg selv bekrefte... :lol:

Sånn, nå kan dere få fortsette å se svart/hvitt, sant/usant på ting!
Værsågod, jeg skulle bare si mitt. ;)
Antall ord: 655
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

Mick Wild skrev:
NÅ FÅR DU HOLDE OPP BA!

Kanskje du også burde være moden nok til å tenke det samme? :mozilla_undecided:
Hvis det er sånn at du mener du sitter på sannheten, mener jeg...

Jeg er åpen for det meste, jeg, også kanaliseringer.
Men jeg syns det er fint at vi har sånne som BA som hjelper oss å holde beina på jorda.

Disse kanaliseringene er drøy kost for meg, og sikkert flere med meg! Så får det heller være at jeg faller utenfor "den åndelige elite" her inne ved å tørre å innrømme det...
Antall ord: 304

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mick Wild
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Jan 2007 13:03
17

Innlegg av Mick Wild »

ludoburgero skrev:

Jeg er ikke helt enig med deg i det.
Jeg synes det er utrolig feigt av BA å kalle ham løgner, og jeg har heller aldri skjønt poenget med å være så krass og komme med slike utsagn. Det er tåpelig, synes jeg.

MEN BA kommer med et godt motstykke, kanskje hun ser sin misjon ved å være så tvilende, siden mange andre ikke gjør det? Gjerne hun kompenserer for dem hun føler hun ikke har i ryggen. Jeg vet selv at jeg kan overdrive og utagere enkelte ganger, nettopp fordi jeg føler meg alene om en mening, og det er drivstoff nok i seg selv det. Den følelsen av å være alene. Da kjemper en enda hardere for saken.

Det jeg med andre ord prøver å si er at vi burde ha toleransen i orden her,
forsøke å forstå fra begge sider. Jeg kan være enig i at BA har noen poeng, men mener hun reagerer utifra slik hun TROR at det finnes noe videre mål bak disse kanaliseringene, at det ikke bare er åpen informasjon til den som gidder å ta det til seg, eller at man strengt tatt MÅ vurdere dette. Jeg selv liker kanaliseringene, jeg leser en del av dem, men etterhvert har noen av dem begynt å virke repeterende og kjedelige.
Jeg synes ikke "nei" eller "ja" om dem, for å si det sånn.

Reagerte bare litt på at du mener at vi "ikke vil ha BA her, hvis hun skal ødelegge for alle på forumet". Hun ødelegger ikke for alle, og "vi" er deg selv i din situasjon.

Å be noen tenke annerledes eller mer nyansert, det skader ikke.
Verken for den som blir bedt om det eller for den som sier det.
Men dersom overdrivelsene og den aggressive tonen igjen blir møtt med like aggressiv motpart, da bekrefter det jo bare utsagnet som er så sant:
Vold avler vold.

Blæh... jeg er ikke den som vender det andre kinnet til selv,
er ikke det jeg sier. Men det går an å bruke kjeften annerledes,
det går forsåvidt også an å tenke at pennen er mektigere enn sverdet.
Selv om det blir en litt feil metafor å bruke her inne da.
For her benytter vi alle oss av "pennen".
Men å være aggressiv i en diskusjon har lite for seg dersom begge/alle parter fyrer opp hverandre. Egentlig fungerer det lite å være aggressiv i det hele tatt på et forum.
Det kan jeg selv bekrefte... :lol:

Sånn, nå kan dere få fortsette å se svart/hvitt, sant/usant på ting!
Værsågod, jeg skulle bare si mitt. ;)

Ahhhhh....Måtte bare slippe løs min aggresjon etter den verste arbeidsdagen i mitt liv.
Sorry BA, Vær så snill å ikke ta det personelig, jeg ville sagt det samme til Jesus om han var her, haha. Det var bare tilfeldig at det ble til deg.
:mozilla_smile:
Også er det det med at du heter BA...Og jeg gikk i klasse med ei, og hver gang noen sa noe meningsfult, så sa hun "Ba"...Hun var den ekleste personen jeg noen gang har truffet, hun likte å rakke ned på folk, modde dem, og helst slå dem også.
Hun hadde bilde av døde irakere i skapet sitt og hele huset hennes var dekorert med tortureringsbilder fra Guantanamo fengselet, og hver gang hun hørte eller så at en irakisk gutt, jente eller hvem som helst som var iraker bli torturert og drept, så feiret hun.
Hun var så ekkel at jeg sluttet i skolen.

Så det har ikke noe å gjøre med deg...Med mindre du er hun. Noe som jeg tviler på at du er. Men hvem vet.
Antall ord: 838
En liten plante kan en gang bli et stort tre, det kan også skje med oss mennesker.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Det BA prøver å arrestere meg på her, er datoene. Selv om jeg til og med presiserte FØR disse datoene at det er håpløst å kanalisere ned presise datoer, siden fremtiden hele tiden er i endring bl.a pga vårt frie valg...energiene for fremtiden er hele tiden i endring.

Jeg var ærlig og sa selv hva JEG trodde, at jordskjelvene kommer en eller annen gang i februar, og mars. Og at jeg ikke turte å ta datoene bokstavelig. Imidlertid viste datoen 1. februar seg å gjelde en portal-åpning, som har med jordskjelvet i Geiranger å gjøre, og ett i Oslofjorden. Slike datoer er ikke upresise, siden vi må ta del i dette selv. En ting som ihvertfall jeg synes var artig er at jeg kun har fått ett eneste stedsnavn på jordskjelv som kommer i februar. Jeg stilte spørsmålet sånn ca slik: "kommer det jordskjelv andre steder enn i Geiranger i februar?" Lærdal fikk jeg vite. Og nå har det jo kommet et jordskjelv i Lærdal sentrum for første gang så langt man kan lese målingene fra 1979. Bare to uker etter det ble kanalisert.

Selv om det var et svakt skjelv, så var det like fullt et skjelv og det eneste som har vært i Lærdal på minst 30 år. For meg var dette nok en bekreftelse, for hva var oddsene for at dette skulle komme nå?. :D For andre er dette "ren tilfeldighet", fordi de så gjerne vil tro at det er det. Men jeg skjønner de som alltid prøver seg med innsigelser, fordi de helst vil at alt som har vært kanalisert om flodbølger og Jordens endringer skal være feil. Vi får bare vente å se da... :)

Uansett, intensjonen med kanaliseringene er å fjerne den utbredte frykten folk har til døden, og for å forberede oss på det som kommer i nær fremtid. Ikke nødvendigvis fordi alle skal dø :P (For det er ikke så mange i Norge som vil omkomme av dette..) Men fordi dette helt tydelig er nødvendig. Dette er en illusjon som ingen er tjent med å grave seg ned i. Disse kanaliseringene er kanskje ikke så spennende. Men det er heller ikke det som er poenget.
Antall ord: 380

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Jammen godt dere sitter på sannheten, men hvordan ser pleiade folket ut da
Antall ord: 13
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

skeptikeren skrev:Jammen godt dere sitter på sannheten, men hvordan ser pleiade folket ut da
Om du er så opptatt av utseende så kan du jo starte en egen tråd om det, så får du garantert svar. Når du hører på radio, er du da mer opptatt av å få vite hvordan reporterne ser ut, enn hva de snakker om? :)
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Appelsin
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Jan 2005 21:50
19
Lokalisering: Inni et skall
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Appelsin »

Gaute skrev:
skeptikeren skrev:Jammen godt dere sitter på sannheten, men hvordan ser pleiade folket ut da
Om du er så opptatt av utseende så kan du jo starte en egen tråd om det, så får du garantert svar. Når du hører på radio, er du da mer opptatt av å få vite hvordan reporterne ser ut, enn hva de snakker om? :)
Hehe :D
Antall ord: 66
"There are more things in heaven and earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy" - Shakespear

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av skeptikeren »

Legg ut en link, og ja jeg er opptatt av hvordan de på radio ser ut :D
Antall ord: 16
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Smili80
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Okt 2006 20:55
18
Lokalisering: Trøndelag

Innlegg av Smili80 »

Hva er en portal-åpning da?
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
trafik

Innlegg av trafik »

hei
her er en link men dere for vurdre selv matrialet og dette er en av mange sider på nettet
http://ashtarcommand.mylava.net/

her er et lite utdrag for og forklare hvem Pleidanerene er.

Den Plejadiska flottan är en del av Ashtar Command. Ashtar Command är en grupp hängivna varelser överallt i universum, genom att dela sin kärlek, visdom och avancerade teknologi, söker att hjälpa människorna på jorden, att bli medvetna om deras avsikt, vid denna kritiska tid. Dessa är från 4:e och 5:e dimensionen och de är mycket människolika i utseendet.

De är ofta lite större än oss, de har vanligtvis blont hår, de ser ut som du och jag. De har frivilligt hängivit sitt liv till sitt arbete. Så att vi skall kunna se enheten i alltet.

:D :D :D
Antall ord: 142

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av skeptikeren »

Ja, ikke sant :D
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Jovisst er det løgn.

Det handler ikke om misunnelse, men om respekt for mine medmennesker. Å se på, men ikke si fra om slike løgner, som kun er ment for å skremme lettpåvirkelige mennesker, som barn, psykiatriske pasienter osv. synes jeg er dårlig gjort.

Om du skulle oppleve det samme som Gaute påstår han gjør, bør du kanskje oppsøke lege. De fleste leger er opplyste mennesker som også har en anelse om hva som kan påvirke psyken din slik at du tror på dette sprøytet.

Gaute varslet Jordskjelv i Geiranger i begynnelsen av februar. Det er for lengst slutt. Vi er nå godt inne i perioden som heter medio februar. Det betyr midten av måneden. "Begynnelsen" var heller ingen definert dato, så Hans bortforklaringer om at man ikke kan eller at det er vanskelig å kanalisere datoer nytter overhodet ikke.

Den 8. februar var en definert dato, og hvis han hadde vært i tvil om denne burde han ikke sagt datoen men gitt en mindre definert tidsangivelse.

Jeg forsvinner nok ikke herfra bare fordi en uforskammet nybegynner ønsker det. Den som vil lære noe om dette her ønsker faktisk å lese litt fakta og logiske resonnementer rundt temaet også. I motsetning til de som bare vil ha bekreftelser på det de tror.

Beklagelsen i senere innlegg er akseptert, selv om jeg ikke tror på historien om denne du har gått på skolen med.
Antall ord: 458

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Gaute skrev:Det BA prøver å arrestere meg på her, er datoene. Selv om jeg til og med presiserte FØR disse datoene at det er håpløst å kanalisere ned presise datoer, siden fremtiden hele tiden er i endring bl.a pga vårt frie valg...energiene for fremtiden er hele tiden i endring.

Jeg var ærlig og sa selv hva JEG trodde, at jordskjelvene kommer en eller annen gang i februar, og mars. Og at jeg ikke turte å ta datoene bokstavelig. Imidlertid viste datoen 1. februar seg å gjelde en portal-åpning, som har med jordskjelvet i Geiranger å gjøre, og ett i Oslofjorden. Slike datoer er ikke upresise, siden vi må ta del i dette selv. En ting som ihvertfall jeg synes var artig er at jeg kun har fått ett eneste stedsnavn på jordskjelv som kommer i februar. Jeg stilte spørsmålet sånn ca slik: "kommer det jordskjelv andre steder enn i Geiranger i februar?" Lærdal fikk jeg vite. Og nå har det jo kommet et jordskjelv i Lærdal sentrum for første gang så langt man kan lese målingene fra 1979. Bare to uker etter det ble kanalisert.

Selv om det var et svakt skjelv, så var det like fullt et skjelv og det eneste som har vært i Lærdal på minst 30 år. For meg var dette nok en bekreftelse, for hva var oddsene for at dette skulle komme nå?. :D For andre er dette "ren tilfeldighet", fordi de så gjerne vil tro at det er det. Men jeg skjønner de som alltid prøver seg med innsigelser, fordi de helst vil at alt som har vært kanalisert om flodbølger og Jordens endringer skal være feil. Vi får bare vente å se da... :)

Uansett, intensjonen med kanaliseringene er å fjerne den utbredte frykten folk har til døden, og for å forberede oss på det som kommer i nær fremtid. Ikke nødvendigvis fordi alle skal dø :P (For det er ikke så mange i Norge som vil omkomme av dette..) Men fordi dette helt tydelig er nødvendig. Dette er en illusjon som ingen er tjent med å grave seg ned i. Disse kanaliseringene er kanskje ikke så spennende. Men det er heller ikke det som er poenget.
Jeg har ikke prøvd å arrestere deg, jeg har sagt klart og tydelig at du lyver, og jeg har dokumentert det jeg har sagt med åvise til hva du lyver om, og hvorfor det er løgn. Nå er det langt forbi den 8ende februar og enda har det ikke vært noe jordskjelv i Lærdal.

Du sa ikke noe om hva du trodde, det er en ny løgn fra deg. Du sa nemlig at hvis det var den minste sjans for at det var tankespinn så ville du aldri skrevet om det.

Jordskjelvet i Lærdal er renspikket retrofitting fra deg. Det var et skjelv som ikke ble registrert av et eneste menneske, det var kun uhyre ømfindtlige måleverktøy som kunne registrere jordskjelvet. Du sa 8. februar, og det har jo vist seg å være ingenting annet enn tankespinn. Å begynne å modifisere denne datoen til å være helt andre ting og prøve å få det til å passe med 1. februar er enda mer løgn fra din side her.
Antall ord: 555

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links