Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Mysticool skrev:Da han var med forrige sesong var det vel også mange uklareheter fra Olav's side.
Joda, han så da trappa og mannen med bart, og familien fikk tilsynelatende fred og ro.
Klippet fra neste søndag, med Ranehag, gleder jeg meg til. Tror det blir
mere action der og klare svar fra Lena
ja Lena skal vistnok være kjempeflink:) er skikkelig beundrer av henne du veit jeg:P
ikke sett deg verken her eller på msn på en stund nå ass tony, fyllesjuk ell:P?
Sist redigert av chupacabra18 på 13 Feb 2007 17:37, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 89
ble skuffa jeg og! virker ikke veldig seriøs. ikke vanskelig å finne ut hvilke navn som var populære på den tida han snakket om.... og ikke at årstallene stemte heller. men d ble jo ihvertfall rolig i huset, så han klarte jo noe :mozilla_cool:
Jeg fikk et inntrykk av at Olav fant på ting å si... enten om det var for å holde igjen sensitiv informasjon eller fordi han hadde en dårlig dag på jobben! Det er kansje noen ting man ikke kan si til folk også
Men jeg har ikke noe peiling på sånne ting, spennende program er det lell!
hm.. og jeg som sa at det var Olavs tur til å skinne etter denne episoden av ÅM.. et ganske så sikkert bevis på at jeg ikke er synsk. heh..
uff, kanskje vi har for høye forhåpninger til han Olav, og når han ikke presterer så bra så blir vi alle så veldig skuffet.. men det viktigste er jo ikke at informasjonen han kommer med er riktig, men at han faktisk får ut det som plager familien. det er jo derfor han kommer, han kommer ikke for å gi svar..! og Olav klarte å gjøre jobben sin og familien var fornøyd..
Har kjennskap til Olav fra før. Men har kun sett han da han var på mess, og nå da denne episioden på Åndenes Makt. Alle kan feile, men det er litt teit å ro seg bort på tv da-som det annerkjennede mediet du skal forestille. Er mange gode klarsynte medier her i landet, men det er faktisk ikke alle som markedsfører seg på denne måten som enkelte gjør..og når du først gjør det: Da bør du kunne klare å gi tydelige beskjeder, eller holde kjeft.
Har hørt såååå mye negativt om Olav i det siste, hvorfor det?
Uansett, alle kan ha en dårlig dag..han fikk i allefall ånden ut av huset!(?)
Antall ord: 122
Min oppgave i nåværende liv, er å være en kilde. Til å hjelpe, opplyse og inspirere andre.
Han hadde magefølelse, gjentok han ofte... Vel... Til å være et medium har han virkelig elendig magefølelse..
Var jeg så dårlig, hadde jeg IKKE tatt betalt for tjenestene mine... Virker jo ut som en svindel hele greia... Jeg tror, jeg føler, magefølelsen tilsier... Synd at ikke noe stemte.
Og at han som gikk igjen het Bjørn? Og i virkeligheten het Kristian... HELBOM!!!
Han så kun ett gjenferd... Hva med damen som var blitt sett sammen med mannen?
Rart at han ikke fornemmet henne i det hele tatt... Jeg så at kona i huset virket svært skeptisk etterhvert. *Ler* Skjønner jeg godt.
Hadde jeg vært henne, hadde jeg spurt O.M rett ut hvordan han kunne bomme så totalt?
LadyDark skrev:Han så kun ett gjenferd... Hva med damen som var blitt sett sammen med mannen?
Rart at han ikke fornemmet henne i det hele tatt... Jeg så at kona i huset virket svært skeptisk etterhvert. *Ler* Skjønner jeg godt.
Hadde jeg vært henne, hadde jeg spurt O.M rett ut hvordan han kunne bomme så totalt?
henne fornemmet han i bilen da han var på vei til huset, husker du ikke?
LadyDark skrev:Han hadde magefølelse, gjentok han ofte... Vel... Til å være et medium har han virkelig elendig magefølelse..
Var jeg så dårlig, hadde jeg IKKE tatt betalt for tjenestene mine... Virker jo ut som en svindel hele greia... Jeg tror, jeg føler, magefølelsen tilsier... Synd at ikke noe stemte.
Og at han som gikk igjen het Bjørn? Og i virkeligheten het Kristian... HELBOM!!!
Bare min mening!
Hehe, jeg tror og føler mye rart jeg også..men om ikke jeg er sikker så tier jeg heller stille.
Greit- han følte energien, fornemmet ånden...men helt enig, intuisjonen hans var elendig!! Synes det var rart at det paret som hadde opplevd sitt ikke spurte noe særlig!? Og du regner vel med at et medie skal oppleve/se/føle litt mer enn deg selv? Det virket til tider som om han ikke fornemmet en d¤¤¤¤, og at han fant på ting og rodde seg unna..ble litt flau på hans vegne egentlig. Nei, gleder meg til Lena er på igjen jeg...
Antall ord: 179
Min oppgave i nåværende liv, er å være en kilde. Til å hjelpe, opplyse og inspirere andre.
Da de satt på kjøkkenet, spurte mannen i huset O.M. Om han hadde merket noen flere enn det mannlige gjenferdet.
O.M. sa Nei. Mao sier Olav seg selv imot... *Riste på hodet*
Da kunne han heller svart at jeg følte en dame her, da jeg satt i bil på vei hit.
Men jeg kan ikke kjenne energiene hennes/føle henne lenger, så hun er forsvunnet.
Noe i den dur. Alt annet enn å motsi seg selv ihvertfall...
Skal lille O M ha angst for kamera, nei det tror jeg da ikke, han er jo vant med det, han har jo vært en del på mess tv også. Det er bare det at han ikke er dyktig i det han prøver å gjøre, skjønner ikke at de konsulterer han i det hele tatt. Skuffende prestasjon.
Han burde ta seg en pause fra alt dette.
Få seg en annen jobb, lære å bruke kroppen sin til andre ting.
Han er ikke "tilstedet" når han jobber nå.....
Og Olav om du leser dette. Ikke glem at du er en offentlig person nå. Alle vil bestandig ha meninger om deg. Positive som negative. Og alt du sier og gjør blir lagt ekstra merke til. Er du klar til å takle presset?
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her