Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderÅndenes makt 11 febr...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

Da han var med forrige sesong var det vel også mange uklareheter fra Olav's side.
Joda, han så da trappa og mannen med bart, og familien fikk tilsynelatende fred og ro.

Klippet fra neste søndag, med Ranehag, gleder jeg meg til. Tror det blir
mere action der og klare svar fra Lena ;)
Antall ord: 54
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
pink
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Nov 2006 22:23
18

Innlegg av pink »

anca-77 skrev:
ToneG skrev:Det er godt at de som bor der har fått det rolig.. Veldig bra!
Men det ble kanskje litt mye gjetting på navn og årstall.. Det kan jo være fordi det er kamerar tilstede da, det er ikke alle som takler det.. Jeg hadde iallefall ikke fått til noe med masse tv folk rundt meg. Hadde nok fått ANGST av mindre.. Det er lett for oss ulver og slakte den jobben Olav gjorde.. Men hvorfor ikke være glad for at de som bor der har det godt nå:-) JEg føler nemlig med mennesker som har det på den måten..
En kan jo få prestasjonsangst med så masse kameraer overalt. Jeg synes han var flink, for han fikk nå vekk det som var i huset, og at det ble rolig var jo det de som bodde der ville skulle skje.
Men et medium skal klare å bevise. Og han kom ikke med noe for å bevise at det var oldefaren som gikk igjen. For man må vel i bunn og grunn ikke vite hvem som var der for å klare å hjelpe han over på andre siden. Men bevis, klarte han ikke. Skuffende....
Antall ord: 200

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tom_34
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 09 Nov 2006 18:06
18

Innlegg av Tom_34 »

Men det ble kanskje litt mye gjetting på navn og årstall.. Det kan jo være fordi det er kamerar tilstede da, det er ikke alle som takler det.. Jeg hadde iallefall ikke fått til noe med masse tv folk rundt meg. Hadde nok fått ANGST av mindre.. Det er lett for oss ulver og slakte den jobben Olav gjorde.. Men hvorfor ikke være glad for at de som bor der har det godt nå:-) JEg føler nemlig med mennesker som har det på den måten..
Det er rett og slett bare en måte å ro rundt falitten på Tone, og det tror jeg du vet. Greit at de fikk det bedre, men her betaler folk for konkrete tjenester man ikke får utført. Det er regelrett svindel...
Antall ord: 151

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Agaton
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Jun 2006 10:47
18
Lokalisering: Neverland

Innlegg av Agaton »

hehe stakkars olav, han fikk det ikke så godt til denne gangen.. :mozilla_tongue:
Antall ord: 12
I forgot to remember to forget

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Tom_34 skrev:
Det er rett og slett bare en måte å ro rundt falitten på Tone, og det tror jeg du vet. Greit at de fikk det bedre, men her

Det er ikke alle opplysninger som skal ut til folket Tom.. Så kanskje det er som Olav sier, at opplysninger blir holdt tilbake.
Det viktigst er at det er rolig hos den familien. Jeg hadde iallefall blitt lykkelig om jeg hadde fått det rolig rundt meg. Hadde driti i hvem, hva, hvor og når da asså!

Om du skjønner hva jeg mener:-)
Antall ord: 204

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tom_34
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Tom_34 »

ToneG skrev:
Tom_34 skrev:
Det er rett og slett bare en måte å ro rundt falitten på Tone, og det tror jeg du vet. Greit at de fikk det bedre, men her

Det er ikke alle opplysninger som skal ut til folket Tom.. Så kanskje det er som Olav sier, at opplysninger blir holdt tilbake.
Det viktigst er at det er rolig hos den familien. Jeg hadde iallefall blitt lykkelig om jeg hadde fått det rolig rundt meg. Hadde driti i hvem, hva, hvor og når da asså!

Jeg skjønner hva du mener Tone, det vet du. :-)
Antall ord: 216

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av ToneG »

Tom_34 skrev:

Som jeg nevnte tidligere i denne tråden.. Ha en fin natt, å Snakk dritt med måte *S*
Antall ord: 222

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tom_34
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Tom_34 »

Men det er aaaaltfor mye unnskyldninger...og det var ikke bare at det manglet opplysninger, de som ble gitt var direkte feilaktige...
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Petroosha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Des 2006 17:13
17
Lokalisering: Vest Agder

Innlegg av Petroosha »

Jeg vil vite hva det røde lyset inne på badet var ...
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Var det ikke akkurat samme greia sist han var der også? At han nesten ikke traff på noe?
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Odina
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Aug 2005 03:00
19
Lokalisering: Østfold
Har takket: 1 gang

Innlegg av Odina »

Det røde lyset var sikkert lysende røde øyne fra en sint ånd :mozilla_wink:
Antall ord: 16
Det er mer mellom himmel og jord enn de fleste andre steder.....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Seraphim
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Nov 2005 22:36
19
Lokalisering: Akershus

Innlegg av Seraphim »

Tom_34 skrev:Det er rett og slett bare en måte å ro rundt falitten på Tone, og det tror jeg du vet. Greit at de fikk det bedre, men her betaler folk for konkrete tjenester man ikke får utført. Det er regelrett svindel...
Tjenesten hadde da ønsket effekt. Det er vel det viktigste. Så regelrett svindel vil jeg ikke kalle det.
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av ToneG »

Tom_34 skrev:
ToneG skrev:
Tom_34 skrev:

Jeg skjønner hva du mener Tone, det vet du. :-)
I know:-)
Antall ord: 221

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pink
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Nov 2006 22:23
18

Innlegg av pink »

karina skrev:Var det ikke akkurat samme greia sist han var der også? At han nesten ikke traff på noe?
Sist han var der fant de ikke ut svarene fordi det var 100 år som manglet i bøkene de hadde. Så ingen vet om det stemte.......
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet__Spirit_

Innlegg av Slettet__Spirit_ »

ToneG..var det ikke du som ble så sint på meg den gangen jeg sa det du nettopp sier...?
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links