Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Åndenes makt 11 febr...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2006 18:06
- 18
Åndenes makt 11 febr...
Velvel...antar det var flere som tittet på åndenes makt i dag. Jeg har hørt Olav er utenlands, kanskje like greit!
Antall ord: 22
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jun 2004 00:30
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Østfold, Halden
Re: Åndenes makt 11 febr...
Heh, så på det i dag...jeg ble seriøst skuffet!!Tom_34 skrev:Velvel...antar det var flere som tittet på åndenes makt i dag. Jeg har hørt Olav er utenlands, kanskje like greit!
Antall ord: 36
Min oppgave i nåværende liv, er å være en kilde. Til å hjelpe, opplyse og inspirere andre.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Aug 2005 03:00
- 19
- Lokalisering: Østfold
- Har takket: 1 gang
Han imponerte ikke veldig, nei.
Antall ord: 5
Det er mer mellom himmel og jord enn de fleste andre steder.....
Hide post links |
Ja, kanskje det du.
Har aldri vært så skuffet etter å ha sett åndenesmakt før.
Har aldri vært så skuffet etter å ha sett åndenesmakt før.
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Des 2006 20:47
- 17
- Lokalisering: Oppland
Fikk ikke sett på, hestene fikk en trang til å ta seg en galopptur alene i mørket... men kanskje ikke noe big deal å gå glipp av prg. alikevel da.. :mozilla_smile:
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Jeg har vel gitt uttrykk for hva jeg mener om den selværklerte åndseliten før og skal ikke gjenta meg selv. (de som har vært her en stund vet ca hvor jeg står). Det var vel omtrent som forventet...noen som så forrige gang han var med??
Antall ord: 50
Hide post links |
Jeg så også på åndenes makt i kveld, og ble ikke skuffet.
Jeg fikk akkurat det jeg hadde forventet meg.
Jeg fikk akkurat det jeg hadde forventet meg.
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Aug 2006 10:32
- 18
Uansett greide han ihvertfall få vekk den ånden som var der, de sa det jo selv de som bodde der at det var mye roligere.
Synes glimtene av neste episode virket spennende jeg da :mozilla_wink:
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Nov 2006 22:23
- 18
hei Tom 34;) (we'll meet again;))
Ja dette var utrolig skuffende. Traff ikke på noe.
Olav er skikkelig ute å sykler nå....på en lang, lang landevei.....spørs om han klarer å snu eller innrømme at dette bærer feil vei.
Ja dette var utrolig skuffende. Traff ikke på noe.
Olav er skikkelig ute å sykler nå....på en lang, lang landevei.....spørs om han klarer å snu eller innrømme at dette bærer feil vei.
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Antakelig kollektiv psykologi, som jeg har sagt til OM så gjør disse mennesken kanskje en ok jobb som psykologer...som medier derimot...anca-77 skrev:Uansett greide han ihvertfall få vekk den ånden som var der, de sa det jo selv de som bodde der at det var mye roligere.
Antall ord: 62
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Nov 2006 22:23
- 18
Han VAR flink.....Tom_34 skrev:Antakelig kollektiv psykologi, som jeg har sagt til OM så gjør disse mennesken kanskje en ok jobb som psykologer...som medier derimot...anca-77 skrev:Uansett greide han ihvertfall få vekk den ånden som var der, de sa det jo selv de som bodde der at det var mye roligere.
Antall ord: 68
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Det er godt at de som bor der har fått det rolig.. Veldig bra!
Men det ble kanskje litt mye gjetting på navn og årstall.. Det kan jo være fordi det er kamerar tilstede da, det er ikke alle som takler det.. Jeg hadde iallefall ikke fått til noe med masse tv folk rundt meg. Hadde nok fått ANGST av mindre.. Det er lett for oss ulver og slakte den jobben Olav gjorde.. Men hvorfor ikke være glad for at de som bor der har det godt nå:-) JEg føler nemlig med mennesker som har det på den måten..
Men det ble kanskje litt mye gjetting på navn og årstall.. Det kan jo være fordi det er kamerar tilstede da, det er ikke alle som takler det.. Jeg hadde iallefall ikke fått til noe med masse tv folk rundt meg. Hadde nok fått ANGST av mindre.. Det er lett for oss ulver og slakte den jobben Olav gjorde.. Men hvorfor ikke være glad for at de som bor der har det godt nå:-) JEg føler nemlig med mennesker som har det på den måten..
Antall ord: 106
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Aug 2006 10:32
- 18
En kan jo få prestasjonsangst med så masse kameraer overalt. Jeg synes han var flink, for han fikk nå vekk det som var i huset, og at det ble rolig var jo det de som bodde der ville skulle skje.ToneG skrev:Det er godt at de som bor der har fått det rolig.. Veldig bra!
Antall ord: 148
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
-
- Standard bruker
- 18
Unnskyld, men det er jeg faktisk veldig uenig med deg, har sett at han har bommet på stort sett alt han har sagt, men folk er veldig raske til å vende kappen etter mediumenes vind når de sier noe annet. F.eks. på Skillingmark var smange enige om energier på samme stedene helt til OM sa noe annet. Da hadde plutselig de tidligere følelsene man hadde hatt blitt heeelt feil...pink skrev:Han VAR flink.....Tom_34 skrev:Antakelig kollektiv psykologi, som jeg har sagt til OM så gjør disse mennesken kanskje en ok jobb som psykologer...som medier derimot...anca-77 skrev:Uansett greide han ihvertfall få vekk den ånden som var der, de sa det jo selv de som bodde der at det var mye roligere.
Forresten...Pink...skulle jeg vite hvem du er?? Virker som vi har hatt kontakt tidligere på et eller annet vis...
Antall ord: 161
Hide post links |