Om man har den troen om at sjelen forlater kroppen og vandrer videre den dagen man dør.. å om man tenker så at sjelen er energi -så hvorfor ikke? Healing er jo også energi?Espen skrev:Kan man heale døde mennesker?
Så ja det tror jeg så absolutt!
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
Om man har den troen om at sjelen forlater kroppen og vandrer videre den dagen man dør.. å om man tenker så at sjelen er energi -så hvorfor ikke? Healing er jo også energi?Espen skrev:Kan man heale døde mennesker?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Alle vet at det ikke er mulig å vekke døde til liv igjen, bortsett fra de som har hatt hjertestans i en relativt kort periode. Men da er man ikke helt død teknisk sett ennå, hjernen er ikke skadet av oksygen mangel og kroppen er fortsatt nogenlunde uskadd. Det er i denne fasen noen har nær døden opplevelser. Når hjernen er død, forlater sjelen kroppen for godt, ingen vei tilbake.Espen skrev:jeg tenkte på en måte i retning sjelen ja. For eksempel om det går ann å trekke en sjel inn i et dødt menneske å få mennesket til livet igjen, eller om man kunne trekke sjelen tilbake til samme døde person
Hide post links |
Jeg ser på Guddommen som alt, både i meg og utenfor meg.Hecate skrev:Ser du på Guddommen som noe utenfor deg?
Vi er alle ett og den "kraften" som ligger i healing er kjærlighet. Det som vi alle er. Så å dele og fordele det, ser jeg bare på som balansering av flyten. Kan hende det er inderlig kjærlighet som ligger til grunn for det? Er det galt?
Dersom du ser på det som egoisme, så kan vi begynne å snakke om folks motiver for å i det hele tatt ønske godt for andre. Er det for sin egen tilfredsstillelse, er det virkelig noe som er ren altruisme eller er det alltid et aldri så lite egoistisk motiv?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
skjønner ikke helt den siste setningen, vil du utdype litt?Octopuzzy skrev:Åndene har forklart gjennom Graham Bishop i transemedium at det ikke er noe vi kan gjøre for å "hjelpe" en sjel over. Det er og blir denne sjelens totale ene avgjørelse om den vil gå over i andre dimensjoner eller ikke. Sjelenes vandring er ikke noe du som menneske kan være med å styre.
De eneste vi som mennesker kan hjelpe over er de som er stedbundene. Og ikke her engang så skjer dette alene. Åndene på den andre siden vil møte ånden du kontakter ved husrenselser.
Så bra med tro på seg selv, men å være med å styre universet er å ta litt kraftig i.
Hide post links |