Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ "Borte"
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Feb 2007 22:13
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: nittedal
"Borte"
Hello..
Jeg har en historie som jeg vil dele med dere.... noe som jeg tenker på hver dag... og lurer på hva, hvordan, osv...
Hmm. må tenke litt...... Det skjedde i 1998 tror jeg.
Vi var på besøk hos min tante som bodde i Frøya, så vi skulle dra hjemover til Nittedal.
Jeg satt foran sammen med pappa mens mamma satt bak sammen med min lille bror..
Så fort vi kom oss over til landet fra ferjene så "våknet" jeg da vi var i Gran..
Altså vi har kjørt ca 5-6 timer, jeg satt og så på vei hele veien nedover. Pappa måtte "vekket" meg for å få meg tilbake. Og jeg sov faktisk ikke men så på veien hele vei... Og det skremte meg, jeg husker ingenting.. Jeg var "vekk" .... både fysisk og mentall... Lurer på om noen her har opplevd omtrent det samme her???
Håper noen kan svare
Jeg har en historie som jeg vil dele med dere.... noe som jeg tenker på hver dag... og lurer på hva, hvordan, osv...
Vi var på besøk hos min tante som bodde i Frøya, så vi skulle dra hjemover til Nittedal.
Så fort vi kom oss over til landet fra ferjene så "våknet" jeg da vi var i Gran..
Altså vi har kjørt ca 5-6 timer, jeg satt og så på vei hele veien nedover. Pappa måtte "vekket" meg for å få meg tilbake. Og jeg sov faktisk ikke men så på veien hele vei... Og det skremte meg, jeg husker ingenting.. Jeg var "vekk" .... både fysisk og mentall... Lurer på om noen her har opplevd omtrent det samme her???
Håper noen kan svare
Antall ord: 157
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Nov 2006 22:22
- 18
- Lokalisering: i mitt lille rike
Re: "Borte"
typen min har noen sånne men ikke så lenge... hans sånne vare bare 2-3 minutt... men jeg aner ikke hva det er... sorry..@ngel skrev:Hello..
Håper noen kan svare
Antall ord: 185
*****Love*****
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Merkelig.... hmm.... 2-3 min kan jeg forstå men 5 timer.. og det er LENGE...
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
ja det var jysligt lenge og.. og du husker ingenting av de?? du skulle prøvd å snakke me noen som kan automatskriving og så skulle du fått kontakt med hjelperne dine...@ngel skrev:Merkelig.... hmm.... 2-3 min kan jeg forstå men 5 timer.. og det er LENGE...
Antall ord: 49
*****Love*****
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Jeg har kjørt denne vei tusenvis.. men denne gang husker jeg aboslutt INGENTING.. ble helt taus da jeg "våknet" i gran... og skjønte ingenting.. Ja kan jo prøve å gjøre det...
Ville bare sjekke meg med om noen har opplevd noe likner...
Antall ord: 46
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2006 18:06
- 18
Har antakelig løsningen der....@ngel skrev:Jeg har kjørt denne vei tusenvis.. men denne gang husker jeg aboslutt INGENTING.. ble helt taus da jeg "våknet" i gran... og skjønte ingenting.. Ja kan jo prøve å gjøre det...
Antall ord: 53
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
hehe jeg skjønte ikke så veldig mye, men virker nesten som om du har sovet med øya åpne eller noe:P:P
eneste forklaringa jeg har som kan virke logisk:P
eneste forklaringa jeg har som kan virke logisk:P
Antall ord: 32
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
He he he..
sov med åpne øyne?? ja det høres jo logisk ut..
Men hvis jeg sov med øyne åpen ville jeg bøy hodet nedover el til side men jeg så på vei hele tiden og jeg spurte pappa om har jeg sovnet.. han sa nei jeg så på veien hele tiden og var "tilstedet".. men satt helt stille og så på veien..... mhm.. så sov jeg med øyne åpen? *tviler*
Men hvis jeg sov med øyne åpen ville jeg bøy hodet nedover el til side men jeg så på vei hele tiden og jeg spurte pappa om har jeg sovnet.. han sa nei jeg så på veien hele tiden og var "tilstedet".. men satt helt stille og så på veien..... mhm.. så sov jeg med øyne åpen? *tviler*
Antall ord: 73
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
nei du har nok ikke sove... de kan jeg og si@ngel skrev:He he he..
Antall ord: 86
*****Love*****
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
-
- Standard bruker
- 18
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Feb 2007 23:12
- 17
- Blitt takket: 5 ganger
En variant av eplepsi. Kan ha blitt forårsaket av lys som blinker i en spesiell frekvens. F.eks gatelykter.
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
men da hadde vel foreldrene merket mer enn det?? eller??Dr. Doktor skrev:En variant av eplepsi. Kan ha blitt forårsaket av lys som blinker i en spesiell frekvens. F.eks gatelykter.
Antall ord: 33
*****Love*****
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Kjære deg HERRE DR.DOKTOR ("dr.phil")
"En variant av eplepsi. Kan ha blitt forårsaket av lys som blinker i en spesiell frekvens. F.eks gatelykter." -*unnskyld at jeg ler*- i FEM TIMER???
Jeg vet hva er eplespi er for noe.. og den har jeg IKKE... det lover jeg deg... Jeg studere vernepleier og har hatt MYE om eplespi og har en venninne som har den også så jeg kjenner til denne diagonse VELDIG godt!!
Så jeg igjenta det,- det er nok ikke det...
"En variant av eplepsi. Kan ha blitt forårsaket av lys som blinker i en spesiell frekvens. F.eks gatelykter." -*unnskyld at jeg ler*- i FEM TIMER???
Jeg vet hva er eplespi er for noe.. og den har jeg IKKE... det lover jeg deg... Jeg studere vernepleier og har hatt MYE om eplespi og har en venninne som har den også så jeg kjenner til denne diagonse VELDIG godt!!
Så jeg igjenta det,- det er nok ikke det...
Antall ord: 86
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Feb 2007 23:12
- 17
- Blitt takket: 5 ganger
Du har nok helt rett. Det er antagelig et annet symptom på en annen type hjerneskade.
Også vernepleier da gitt. Jøss...
Også vernepleier da gitt. Jøss...
Antall ord: 22
Hide post links |