Jeg opplevde noe ekkelt, som jeg senere fant en vitenskapelig forklaring på.
Alt begynte å svartne, kjente ut som at jeg ble sugg ut av kroppen på en måte.
Ok, slik skjedde dette:
Jeg satt i en trapp på et kjøpesenter(spilte på mobilen) , klokken var kanskje 10:50 eller noe, det var hverdag og jeg skulle egentlig vert på skolen, men skulle til tannlege 2 ganger i dag, en regulerings tannlege 10:30 (hadde nettop vært der) og en 12:15(vanlig tannlege time).
Uansett, hadde sittet der lenge og vel, og tenkte at det var på tide og bevege seg litt.
Men når jeg reiste meg opp og tok noen skritt, begnte alt å svartne, jeg følte at jeg på en måte ble sugd ut av kroppen.
Fortalte det til mamma, som er sykepleier, og hun sa at det sikkert var at siden jeg hadde sittet og lata meg så lenge, hadde blodsirkulasjonen ikke begynt skikkelig når jeg reiste meg så brått opp. Som gjorde at hjernen ikke fikk nok blod, og jeg holdt på å besvime.
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Ble på en måte sugd ut av kroppen.
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Okt 2006 23:54
- 18
Ble på en måte sugd ut av kroppen.
Sist redigert av CoLLecToR på 10 Feb 2007 20:54, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 184
h4xx0r
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Nov 2006 22:22
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i mitt lille rike
-
- Nybegynner
- 18
sorry, kom borti enter, men det er fiksa nå!
Antall ord: 9
h4xx0r
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
det skjer meg ofte, men det er fordi jeg har lavt blodtrykk.
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
i know. Tenkte det kanskje var en ting å tenke over, før folk sender inn topics som "OMG ALT BLE SVART DETTE ÆKKE KØDD AZZA", if u know what i mean.
Antall ord: 32
h4xx0r
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
heh, nooo I don't know what you mean..
sjekket blodtrykket ditt??
sjekket blodtrykket ditt??
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mar 2007 09:03
- 17
Trokke det var noe spessielt med det. Men du må ikke sitte å spille så lenge! Fyfy xD
Antall ord: 17
Paranormalhet er den eneste veien til sannhet!
//:Charlen
//:Charlen
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Mar 2007 12:50
- 17
- Lokalisering: Odda og Trondheim
Har skjedd veldig ofte med meg. Er faktisk jævli kul rus gratis til og med.
LItt kjipt at jeg jobber på et høysikkerhets område men...
LItt kjipt at jeg jobber på et høysikkerhets område men...
Antall ord: 28
Take my soul away into the dark
Dreaming a thousand morbid dreams
No tomorrow when the wind caress my mind
Could I ever return, it would be my doom
Dreaming a thousand morbid dreams
No tomorrow when the wind caress my mind
Could I ever return, it would be my doom
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
Re: Ble på en måte sugd ut av kroppen.
hehe sånt opplever jeg hele tiden jeg også, når jeg har sittet stille lenge, og reiser meg fort opp og begynner å gå, så blir kroppen helt nummen og du kjenner ikkeno. du blir driiiit svimmel.CoLLecToR skrev:Jeg opplevde noe ekkelt, som jeg senere fant en vitenskapelig forklaring på.
Alt begynte å svartne, kjente ut som at jeg ble sugg ut av kroppen på en måte.
Ok, slik skjedde dette:
Jeg satt i en trapp på et kjøpesenter(spilte på mobilen) , klokken var kanskje 10:50 eller noe, det var hverdag og jeg skulle egentlig vert på skolen, men skulle til tannlege 2 ganger i dag, en regulerings tannlege 10:30 (hadde nettop vært der) og en 12:15(vanlig tannlege time).
Uansett, hadde sittet der lenge og vel, og tenkte at det var på tide og bevege seg litt.
Men når jeg reiste meg opp og tok noen skritt, begnte alt å svartne, jeg følte at jeg på en måte ble sugd ut av kroppen.
Fortalte det til mamma, som er sykepleier, og hun sa at det sikkert var at siden jeg hadde sittet og lata meg så lenge, hadde blodsirkulasjonen ikke begynt skikkelig når jeg reiste meg så brått opp. Som gjorde at hjernen ikke fikk nok blod, og jeg holdt på å besvime.
hehe falt bakover å slo hodet i en vegg jeg men kjente ingenting:P var så nummen vett..
jernmangel i kroppen kommer det av:)
Antall ord: 246
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Jun 2006 13:57
- 18
- Lokalisering: et sted
Re: Ble på en måte sugd ut av kroppen.
vet ike helt hvor jeg skal påste dette her da men...
i dag tidli så lå jeg leeenge i senga(det er jo helg), men så bestemte jeg meg for å gå på badet. Og jeg gikk fort opp. Men da jeg var noen få skritt unna bade så begynte det å prikke svart hvitt foran øynene mine( dette sjer veldig ofte med meg og jeg vet at det er p.g.a. blodsirkulasjon og bla bla, men denne gangen var det mye verre. For da jeg kom inn på bade(jeg stilte meg for å få det til å gå over) så begynte jeg å riste eller hva skal jeg si bøye meg fram og tilbake som om det var jordselv og jeg kunne ikke kontrolere noe( jeg så ingen ting) jeg holdt i håndtaket få døra og hørte at det ble dratt i når jeg svingte den ene veien.
dette var ekkelt følte som om jeg besvimte på en eller annen måte!
har noen andre opplevd dette liksom så intenst??
i dag tidli så lå jeg leeenge i senga(det er jo helg), men så bestemte jeg meg for å gå på badet. Og jeg gikk fort opp. Men da jeg var noen få skritt unna bade så begynte det å prikke svart hvitt foran øynene mine( dette sjer veldig ofte med meg og jeg vet at det er p.g.a. blodsirkulasjon og bla bla, men denne gangen var det mye verre. For da jeg kom inn på bade(jeg stilte meg for å få det til å gå over) så begynte jeg å riste eller hva skal jeg si bøye meg fram og tilbake som om det var jordselv og jeg kunne ikke kontrolere noe( jeg så ingen ting) jeg holdt i håndtaket få døra og hørte at det ble dratt i når jeg svingte den ene veien.
dette var ekkelt følte som om jeg besvimte på en eller annen måte!
har noen andre opplevd dette liksom så intenst??
Antall ord: 175
Hide post links |