Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderStallen vår..igjen

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
pjuusa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Okt 2006 17:51
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: møre og romsdal

Stallen vår..igjen

Innlegg av pjuusa »

heisann :mozilla_smile: Tenkte jeg skulle dele en liten opplevelse jeg hadde nå NYLIG.

Hunden min har løpertid ( alså,hun leter etter hann hunder for å *lage* valper:p)
Så maser hun på å få ut hele tiden,til slutt orka jeg ikke masinga mer,så jeg tok henne med ut på en lufte tur,da jeg så nabo hannhunden komme løpende imot oss..j :mozilla_kiss: jeg hadde jo hunden min i bånd,så det gjorde ikke mye.Så gikk vi en liten tur,med hann hunden løpende etter oss..så fikk jeg lyst til å gå inn i stallen for å "prate" litt med hestene..
Da jeg gikk inn nekta hunden min å gå inn,å hun krøp seg helt sammen så de får håra hun har ,reiste seg(Det er en kinesisk nakenhund) ..men jeg dro henne inn..for jeg tørr ikke gå inn alene.. :mozilla_innocent: mens den andre hunden kom løpende etter,men så bråstoppa den rett utenfor stalldøra,sto å kika inn på oss i 3 sek og bråsnudde å løp som f hjemmover :!:

Jeg synes det er litt rat,i og med at hunden min har løpetid,å han var jo helt gal etter henne..å at han ble livredd å løp hjem,da vi gikk inn i stallen..

Når vi er der inne,bruker jeg å binde fast hunden min i en stolpe ting,der står hun å råskjelver! Da mener jeg at hun rister skikkelig altså!!

Jeg skulle gjerne tatt et bilde,men jeg er livredd alt som har med gjenferd å gjøre,å visst jeg hadde sett noe på de bildene vi har tatt,så har jeg aldri turt å gått inn i stallen igjen :mozilla_foot:

Noen ganger når jeg er i stallen i over et kvaret ca,så begynner jeg å høre at noen går på høyloftet( Det er to etasjer, den nede står hestene i,den oppe er høyet å noe gammelt rot..+at faren min bruker å flå rådyr der..)
jeg hører tydlig at noen GÅR oppå der..å jeg blir jo livredd,å løper rett ut :mozilla_yell: ..

noen aning om dette :?: Jeg er selv sikker på at noe er der,for hundene nekter jo å gå inn..men kattene mine,de bruker å være der ganske mye :s .. Hestene kan også bli ganske ville inne der..

Håper på seriøse svar :)
Antall ord: 398
se bak deg Ôô

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
CandyMilla
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Des 2004 21:29
19
Lokalisering: Oslo

Innlegg av CandyMilla »

For det første: En hannhund som frivillig stikker av der det er en åpning rett til en hund med løpetid, da kan man begynne å lure. De gjør hva som helst og blir helt gale når de lukter løpetid. Rart at begge hundene reagerte likt.
La du merke til hvordan hestene var? Hadde de hodet høyt oppe, ørene på stilk og øynene sperret opp?
Antall ord: 69
Ain't that the way it goes ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
pjuusa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Okt 2006 17:51
18
Lokalisering: møre og romsdal

det er litt rart ja

Innlegg av pjuusa »

Jeg merket ikke noe spesielt på hestene.. de sto helt rolige.. derfor er jeg litt forvirret :mozilla_undecided:
Antall ord: 16
se bak deg Ôô

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !