Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglermine guider

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Gliset... skrev:Å sånn ja. Da forstår jeg :)
noen bryr seg ikke. men over tid så vil di som ikke bry seg, bry seg di også. for man får så mange henvendelser fra nye som berre kommer å spør om en gratis tjeneste så aldri komme tilbake.
så unskyld om eg er litt kras når nye spør om slikt. men realiteten er at det er også mangel på folkeskikk å berre komme å spøre om en gratis tjeneste så forsvinne.
nå sier eg ikke at det var Rikke sine intensjoner.. men hvordan kan vi vite at det ikke er det?
Antall ord: 103
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Gliset
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 56
Startet: 07 Nov 2006 09:53
17
Kjønn (valgfri): Kjærringlørv'
Lokalisering: Fauske

Innlegg av Gliset »

Greit det altså, men om Rikke nå skulle forsvinne fra forumet, og aldri komme tilbake, så vil jeg heller tro at det var pga reaksjonen hun fikk på det ene spørsmålet, enn det at hun bare var ute etter noen som kunne hjelpe henne (og ikke bidra til noe mer i forumet)
Jeg skjønner jo at det bare var en opplysning du kom med DJ, men du sa også egentlig at hun ikke var så veldig velkommen.


Rikke skrev:
det har jeg skjønt:) kanskje det var en dame eller mann her inne som spådde for morroskyld. hvem vet.

Dj_Devil skrev:
det er uansett ingen gratis tjenese plass dette...
helt nye som kommer her å spør om slikt blir desvære ikke like godt motatt som andre...

Rikke skrev:
det var jo hyggelig sagt....
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Gliset... skrev:Greit det altså, men om Rikke nå skulle forsvinne fra forumet, og aldri komme tilbake, så vil jeg heller tro at det var pga reaksjonen hun fikk på det ene spørsmålet, enn det at hun bare var ute etter noen som kunne hjelpe henne (og ikke bidra til noe mer i forumet)
Jeg skjønner jo at det bare var en opplysning du kom med DJ, men du sa også egentlig at hun ikke var så veldig velkommen.


Rikke skrev:
det har jeg skjønt:) kanskje det var en dame eller mann her inne som spådde for morroskyld. hvem vet.

Dj_Devil skrev:
det er uansett ingen gratis tjenese plass dette...
helt nye som kommer her å spør om slikt blir desvære ikke like godt motatt som andre...

Rikke skrev:
det var jo hyggelig sagt....
Dj_Devil skrev:
Rikke skrev:det håpre jeg virkelig:) huff ikke lett å være ny :P
er lett må berre trø litt varsomt ;)
du er velkommen så mye uansett :)
godt motatt og ikke velkommen er to forkjellige ting.. eg skrev også senere at h*n er velkommen uansett..
Antall ord: 189
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
brego
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 09 Feb 2007 05:45
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av brego »

Hei.

Har lest litt i innleggene her på denne siden.
Er det slik å forstå at vi som er nye her på Paranormal diskusjonssider må velge våre ord og spørsmål nøye?

Jeg trodde dette var et sted der en kunne utveksle både opplevelse, hva en lurer på og meninger om forskjellige ting jeg.

Har jeg tatt feil kanskje?

mvh. brego
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

brego skrev:Hei.

Har lest litt i innleggene her på denne siden.
Er det slik å forstå at vi som er nye her på Paranormal diskusjonssider må velge våre ord og spørsmål nøye?

Jeg trodde dette var et sted der en kunne utveksle både opplevelse, hva en lurer på og meninger om forskjellige ting jeg.

Har jeg tatt feil kanskje?

mvh. brego
Neida, du har ikke tatt feil.

Det er bare det at det har vært endel som har registrert seg her, bedt om gratis-tjenester, og så forsvunnet igjen.

Og dette er et diskusjonsforum, ikke en nettportal for gratis spåtjenester...
Antall ord: 107

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
brego
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 09 Feb 2007 05:45
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av brego »

Lilja skrev:
brego skrev:Hei.

Har lest litt i innleggene her på denne siden.
Er det slik å forstå at vi som er nye her på Paranormal diskusjonssider må velge våre ord og spørsmål nøye?

Jeg trodde dette var et sted der en kunne utveksle både opplevelse, hva en lurer på og meninger om forskjellige ting jeg.

Har jeg tatt feil kanskje?

mvh. brego
Neida, du har ikke tatt feil. OK. Da var DET avklart. mvh. brego

Det er bare det at det har vært endel som har registrert seg her, bedt om gratis-tjenester, og så forsvunnet igjen.

Og dette er et diskusjonsforum, ikke en nettportal for gratis spåtjenester...
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
brego
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 09 Feb 2007 05:45
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av brego »

OK.

Da var DET avklart.
FLOTT... da diskuterer vi videre da....i all vennskaplighet.


Stor klem fra brego
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Re: mine guider

Innlegg av Eireen »

Rikke skrev:jeg har vist to guider. en eldere herremann og en yngere kvinne.. noen som kan ta kontakt med dem eller spå meg anngående om dem.

takk.
Hvorfor ikke spørre vedkommende som har fortalt deg dette?
Antall ord: 39
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 385
Startet: 10 Des 2006 17:39
17
Kjønn (valgfri): Mr.man
Lokalisering: Akershus

Innlegg av chupacabra18 »

Rikke skrev:det håpre jeg virkelig:) huff ikke lett å være ny :P
hehe nei tro meg, det har jeg opplev å en gang hehe:P
ikek like kult når man ikke vet hvordan folk reagerer på ting osv.
men ingen er lagsinte så går nok bra;)
men heldig at ingen spesielle la så veldig stor merke til at du spørte om gratisgreiene da.. hvertfall ingen sinte personer:P
Antall ord: 71
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rikke
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 66
Startet: 14 Jul 2006 01:34
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: norge

Innlegg av Rikke »

tror jeg vil se om hjelperene/guidene mine vil komme til meg først jeg:)
Antall ord: 15
MVH Rikke

Lukk et øye og du ser halvt, lukk begge øynene og du ser alt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Frokost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 192
Startet: 26 Apr 2005 22:43
19

Innlegg av Frokost »

Har du ikke noen "paranormale" mennesker rundt deg som kan svare deg? Har etterhvert funnet ut at jeg har flere og flere alternative venner ettersom jeg har åpnet opp sagt ting og tang selv, i steden for å holde det skjult og legge det et lokk på det. Mange som har nikket litt anerkjennende også og sagt nå forstår de hvorfor jeg alltid har vært litt rar til tider. Merkelig med det.
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

Frokost skrev:Har du ikke noen "paranormale" mennesker rundt deg som kan svare deg? Har etterhvert funnet ut at jeg har flere og flere alternative venner ettersom jeg har åpnet opp sagt ting og tang selv, i steden for å holde det skjult og legge det et lokk på det. Mange som har nikket litt anerkjennende også og sagt nå forstår de hvorfor jeg alltid har vært litt rar til tider. Merkelig med det.
jeg har åpnet meg, men jeg blir bare ledd av. :(
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Rikke skrev:tror jeg vil se om hjelperene/guidene mine vil komme til meg først jeg:)
sett deg på favoritt plassen din i huset\romet ditt.

ha alt 100% stille rundt deg. ta ut kontakter til tv eller pc. så det ikke kommer sus fra der.

ha eit stearin lys foran deg. pass på at dører er igjen så ikke noe trekk kan være sterkt nokk til å blåse det ut.

prøv å mediter men med eit mål. du prøver å tømme hode men med berre en tanke.
hvordan du sier tanken inni hode ditt er opp til deg. men du skal spøre om eit tegn fra din hjelper som du kan forstå.

gi eit tips om at di kan blåse ut lyset som eit tegn. men det er noe du selv velger.
vær spesefik å si vilket tids rom du vil ha tegnet på.
for om du ber om eit tegn så skjer det ikke når du spør men kan skje senere på dagen. senere på uka. senere på månaden. senere på året.. well you know what i meen.

du må være totalt avslappet for tegnet kan også kome på din kropp.
som at du plutslig føler det som at noen tar på deg.
om du føler det siste nemte spør du forsiktigt om det er hjelperen din.

får du eit svar som er lignende det første som foreksempel at du plutsligt får en kald frysning men berre på spesifike områder. kankje i formen av 2 never? spørs. varierer.

da har du oppnåd første kontakt. etter det kan du meditere om å få se di og mye mer avangsert. men merk. ikke alle hjelpere vil kontakte di di er med. ikke alle hjelpere føler behovet for at du skal være i den paranormale verden.

for har du åpna deg for å se hjelperne dine. har du også åpna deg for å se annet. åpner du først den døra kan du ikke lukke den. det finnes untak. men man kan ikke være sikker på at du er det untaket.

som eg sier til søstra mi som så desperat vil se sine hjelpere. men er liv redd for å begyne å se gjenferd. di to er samme sak sier eg da. åpner du den døra åpner du andre dører også.

selv har eg en kleme gla hjelper. kan kjenne frysninger som om at noe holder rundt meg.. da er det hjelperen min som klemer meg. hu er en indianer dame som er 300 år som er veldig impulsiv å en smule masete syns eg. :p vil hu meg noe setter hu opp temperaturen i nevane mine.. noen ganger så varmt at det føles ut som en fysisk flamme er på neven.
Antall ord: 473
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 385
Startet: 10 Des 2006 17:39
17
Kjønn (valgfri): Mr.man
Lokalisering: Akershus

Innlegg av chupacabra18 »

flott innlegg dj_devil:)

men vil et si at etter meditering en stund vil du kunne se hjelperen din sånn en gang i blandt, sånn at du ser hjelperen fysisk liksom.

Ser du da også andre gjenferd som kan være overalt? altså du ser alle gjenferd som ferdes overalt, litt skummel egentlig..
Antall ord: 55
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

chupacabra18 skrev:flott innlegg dj_devil:)

men vil et si at etter meditering en stund vil du kunne se hjelperen din sånn en gang i blandt, sånn at du ser hjelperen fysisk liksom.

Ser du da også andre gjenferd som kan være overalt? altså du ser alle gjenferd som ferdes overalt, litt skummel egentlig..
spørs. er du blant untake kan det hende det ikke skjer..
om hjelperne vil du skal se gjenferd så beskytter di deg ikke om du ser en.
det er ikke sikkert du ser hjelperen din som om du ser en vanlig person etter vert. men at du trenger berre å fokusere litt så du ser den eller hører den like klart som dagen.
det er forkjellen.. om du får øvd deg mer trenger du ikke meditere på det. men kosentrere deg berre.. så langt har ikke eg kommet enda.
Antall ord: 148
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links