Jeg skulle så gjerne ønske at det virkelig er` en dypere mening med livet, annet enn å formere seg, passe på avkommet til det
klarer seg selv, for så å dø, og bli til jord.
Har hatt mange merkelige opplevelser som sikkert kan karakteriseres som "paranormale" men allikevel klarer jeg ikke å tro fullt og helt på det. Til det har jeg erfart for mange rare krumspring fra hjernen. Jeg tror at det finnes mye mellom hodebunnen og haken, kanskje like mye som mellom himmel og jord.
Hvorfor kan ikke de opplyste romvesnene/stjernebarna/alvene/nissene/åndene komme frem og vise seg, og gi meg/oss klare bevis slik at jeg kan få et bevis en gang for alle ?
Det burde være rimelig innlysende for en opplyst sjel å forstå frustrasjonen jeg, og sikkert mange andre "søkende" mennesker føler.
Har fått mange meldinger fra diverse klarsynte om at jeg har evner jeg bør utvikle, og en del enda drøyere påstander.. som kanskje er rett, hvem vet.. Men jeg føler ikke at det hjelper meg. Føler at det gjør meg mer frustrert og usikker på min mening med livet
(hvis det i det hele tatt er noen dypere mening med noesomhelst).
PS: Er absolutt ikke ment som noe angrep på folks tro. Jeg tror mye rart selv, men er lei. Nå vil jeg VITE