Universet & dets hemmeligheter ⇒ Jordens rensning i 2007
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Her kan man lese til øyet blir stort og vått, for de som er intressert i temaet
http://www.galactic-server.net/rune/kanudx.html
http://www.galactic-server.net/rune/kanudx.html
Antall ord: 26
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
VEt du, jeg seer hva du skriver og jeg forstår hva du mener. Men det er nå en gang slik at folk ser på døden som noe som er vanskelig. Jeg vet at det ikke er bra å fornekte, for det skaper blokkeringer, men jeg er veldig opptatt av fokuset vårt.
Vi skal fokusere på det som er positivt, nettopp fordi våre tanker skaper. Vi kan ikke skape fred dersom vi hele tiden manisfesterer det negative.
Vi kan påvirke dette her med å skape vår egen virkelighet. Gaia ønsker ikke å såre noen, men den magnetiske vandringen, gjør jordens indre ustabil.
Det er kanskje ikke de som dør som det er verst for, men de som sitter igjen. Hvor skal de hente ut sine nye krefter, tro og håp for fremtiden når alt de har hatt blir borte?
Vi ska knyttes sterkere sammen, ja. Men jeg ser ikke at det er nødvendig med all lidelsen for å åpne hjertet. Felles fokus har fått oss oppi dette, felles fokus kan lette det hele. Jeg sier ikke at vi skal stritte i mot, men gjøre det beste ut av det. Vi er ikke gitt denne informasjonen for å sitte på stumpen og la folk slite med sitt, men for å jobbe. Vi holder energiene selv for første gang siden Atlantisbevissthetens fall, det sier litt om hvilken tillit Universet har til oss.
Jeg elsker livet på tross av at det ikke er en dans på roser, jeg elsker mennesket på tross av feil og mangler og jeg har tillit til at vi det er forandringspotensial i alle. Og der er det, etter min mening vi kommer inn. Ikke ved å skremme folk, for det er skremming for de som ikke har kommet frem til samme konklusjon du har. Ikke glem at dere snakker til mennesker på alle nivåer i sin utvikling og at ikke alle har forutsetninger for å begripe det. De blir redde, mer frykt og alt det som følger i kjølvannet...
Jeg tror vi kan komme langt ved å være god mot hverandre, sette en standard for hvordan vi vil ha det. Og der kommer kjærligheten inn. Vi får pakke oss inn i rosa silkepapir og visualisere og håpe på det beste..vi som har skylapper :mozilla_cool:
Vi skal fokusere på det som er positivt, nettopp fordi våre tanker skaper. Vi kan ikke skape fred dersom vi hele tiden manisfesterer det negative.
Vi kan påvirke dette her med å skape vår egen virkelighet. Gaia ønsker ikke å såre noen, men den magnetiske vandringen, gjør jordens indre ustabil.
Det er kanskje ikke de som dør som det er verst for, men de som sitter igjen. Hvor skal de hente ut sine nye krefter, tro og håp for fremtiden når alt de har hatt blir borte?
Vi ska knyttes sterkere sammen, ja. Men jeg ser ikke at det er nødvendig med all lidelsen for å åpne hjertet. Felles fokus har fått oss oppi dette, felles fokus kan lette det hele. Jeg sier ikke at vi skal stritte i mot, men gjøre det beste ut av det. Vi er ikke gitt denne informasjonen for å sitte på stumpen og la folk slite med sitt, men for å jobbe. Vi holder energiene selv for første gang siden Atlantisbevissthetens fall, det sier litt om hvilken tillit Universet har til oss.
Jeg elsker livet på tross av at det ikke er en dans på roser, jeg elsker mennesket på tross av feil og mangler og jeg har tillit til at vi det er forandringspotensial i alle. Og der er det, etter min mening vi kommer inn. Ikke ved å skremme folk, for det er skremming for de som ikke har kommet frem til samme konklusjon du har. Ikke glem at dere snakker til mennesker på alle nivåer i sin utvikling og at ikke alle har forutsetninger for å begripe det. De blir redde, mer frykt og alt det som følger i kjølvannet...
Jeg tror vi kan komme langt ved å være god mot hverandre, sette en standard for hvordan vi vil ha det. Og der kommer kjærligheten inn. Vi får pakke oss inn i rosa silkepapir og visualisere og håpe på det beste..vi som har skylapper :mozilla_cool:
Antall ord: 390
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jan 2007 01:23
- 17
- Lokalisering: Vest
Gaute burde få minst 1 time på TV kvar dag, da hadde alle fått vite korleis det vil gå med jorda og oss menneskene. Litt motstand ville det blitt, men det kunne Gaute sikkert kanalisert vekk som mangel på kjærlighet og virkelighetsflukt. Stå på Gaute, vis oss kva veg du skal, så kan eg gå en annen. :mozilla_laughing:
Antall ord: 61
If we spread lies like a disease
we might just infect those around us
with madness...
with madness...
Hide post links |
JEG VIL OMBESTEMME MEG!!
Hvis min sjel er en av de som har bestemt før jeg ble født at den tar kvelden nå i disse naturkatastrofene du skriver om, vil jeg nå forandre mening ;-) Da har den nok ikke vært med sine fulle fem,hehe........Så jeg vil bli en stund til, ja for man kan vel ombestemme seg?
Jeg vet ikke jeg, klarer/ønsker ennå ikke tro på dette jeg........ Kan ikke fatte at vi må gjennom all denne lidelsen for at verden skal bli bedre..
Hva med alle de som ikke leser kanaliseringene dine Gaute?
De aner jo ikke hva som skjer, og slik du beskriver ting, er det jo bare død og fordervelse vi har i vente? Hva med alt annet levende på denne jorda, som for eksempel dyra? Hvorfor skal de ha det vondt, eller har de også valgt dette før de ble født?
Nei, blir for uforståelig for meg.........
Hvis min sjel er en av de som har bestemt før jeg ble født at den tar kvelden nå i disse naturkatastrofene du skriver om, vil jeg nå forandre mening ;-) Da har den nok ikke vært med sine fulle fem,hehe........Så jeg vil bli en stund til, ja for man kan vel ombestemme seg?
Jeg vet ikke jeg, klarer/ønsker ennå ikke tro på dette jeg........ Kan ikke fatte at vi må gjennom all denne lidelsen for at verden skal bli bedre..
Hva med alle de som ikke leser kanaliseringene dine Gaute?
De aner jo ikke hva som skjer, og slik du beskriver ting, er det jo bare død og fordervelse vi har i vente? Hva med alt annet levende på denne jorda, som for eksempel dyra? Hvorfor skal de ha det vondt, eller har de også valgt dette før de ble født?
Antall ord: 161
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
Hei Christina
Jeg gikk igjennom akkurat den absurde tanken der i forbindelse med min bevissthetsendring for snart to år siden....hvordan kan sjelen min være så korka at den planlegger at den skal oppleve noe så vondt?
I ettertid forstod jeg at jeg skulle ikke oppleve selve scenarioet "mitt verste mareritt", bare følelsen av det.....og det var forferdelig da det sto på for jeg overbevist om at det nå bar det rett til helvete. Stakkars hjelperen min...han fikk gjennomgå. Han fortalte bare det han kunne si og jeg vrengte på hvert eneste ord og malte fanden på veggen. Men plutselig kom forløsningen...og sakte, men sikkert begynte jeg å forstå hvordan det hele hang sammen.
Og sånn endret jeg synet på livet, min og andres rolle o.s.v....
Idag er sterkere, bittelitt klokere og veldig takknemlig.
Hva om du bare skal forløse noe i deg? Kanskje dette er din lille test?
Jeg gikk igjennom akkurat den absurde tanken der i forbindelse med min bevissthetsendring for snart to år siden....hvordan kan sjelen min være så korka at den planlegger at den skal oppleve noe så vondt?
I ettertid forstod jeg at jeg skulle ikke oppleve selve scenarioet "mitt verste mareritt", bare følelsen av det.....og det var forferdelig da det sto på for jeg overbevist om at det nå bar det rett til helvete. Stakkars hjelperen min...han fikk gjennomgå. Han fortalte bare det han kunne si og jeg vrengte på hvert eneste ord og malte fanden på veggen. Men plutselig kom forløsningen...og sakte, men sikkert begynte jeg å forstå hvordan det hele hang sammen.
Og sånn endret jeg synet på livet, min og andres rolle o.s.v....
Idag er sterkere, bittelitt klokere og veldig takknemlig.
Hva om du bare skal forløse noe i deg? Kanskje dette er din lille test?
Antall ord: 158
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Jan 2005 22:41
- 19
- Lokalisering: streifdyr
- Blitt takket: 20 ganger
Nettopp....folk ser på døden som noe vanskelig.Hecate skrev:VEt du, jeg seer hva du skriver og jeg forstår hva du mener. Men det er nå en gang slik at folk ser på døden som noe som er vanskelig. Jeg vet at det ikke er bra å fornekte, for det skaper blokkeringer, men jeg er veldig opptatt av fokuset vårt.
Og hvis du leser gjennom kanaliseringene mine, så ser du at disse fokuserer på å endre dette synet folk har på døden. At døden faktisk ikke er negativ. De tar for seg frykten for døden, mer enn årsaken. Nettopp for å hjelpe med å fjerne denne myten folk flest har til døden. Disse kanaliseringene kommer fordi det er nødvendig å løsne opp i den troen som skaper frykt og hindringer for noe så naturlig som døden. Og jeg bestemmer ikke innholdet i kanaliseringene. Før jeg setter meg ned for å kanalisere til forumene, så stiller jeg spørsmålet omtrent slik: Hva vil dere si til Paranormal i dag? Og så kommer den informasjonen som universet mener er riktig og viktig å legge ut.
Det virker som om du helt har glemt hva som har vært hovedinnholdet i kanaliseringene, at de faktisk informerer om hva vi skal gjøre for å forløse frykt, og hvorfor vi ikke trenger å frykte. Og de er tilpasset alle. Om noen blir redde av å lese det som har med naturkatastrofene å gjøre, så er det en like stor mening med det som at de samtidig får vite hvordan de skal håndtere denne frykten. Innholdet er perfekt balansert. Og dette vet jeg av hele mitt hjerte at det er. Du må ikke tro at det er jeg alene som mener at dette er til menneskets beste å få lese. Jeg er bare en kanal for Universet, og jeg vet at de vet hva som er til vårt eget beste. Jeg har tillit til Universet, og universet har tillit til meg. Og jeg ser nødvendigheten av at jeg legger ut alle disse kanaliseringene som hjelper mennesker til å forstå mer om frykt, om hva som gjør at vi frykter, hvordan forløse frykt, og at det vi frykter faktisk ikke er noe å frykte i det hele tatt. Bare se på de to første kanaliseringene i denne tråden. De tok for seg hvordan verden blir om få år, etter renselsesprosessen. At vi ikke vil føle avstanden mellom de ulike dimensjonene, slik som nå. Men at dette vil flyte mer sammen, vi kommer til å føle oss ett med hele skapelsen, og vi vil helt uten problemer holde kontakten med avdøde venner og kjente gjennom telepati. Altså....de første kanaliseringene varmet sakte opp, for å forberede. Intensjonen til alle de andre kanaliseringene har også vært å forberede. Og dette er viktig. Før jeg begynte å legge ut disse kanaliseringene ble jeg fortalt igjen og igjen, at jeg ikke skulle holde tilbake noe av dette i frykt for å skremme. De presiserte hvor viktig det er at folk får muligheten til å forberede seg, på alle måter.
Ja, helt riktig. Og jeg har kanalisert små drypp de siste par årene om at jeg "en eller annen gang" i fremtiden ville komme til å få informasjon om Jordens "rystelser", og at dette skulle ut til folket. Og nå kom denne informasjonen plutselig til meg i januar. Jeg kan ikke gjøre annet enn det jeg vet er MIN jobb, så får andre gjøre sin. Vi har alle ulike oppgaver her, og alle er like viktige for helheten. Jeg er helt sikker på at du snart vil finne din rolle oppe i dette. Samtidig må du bare godta at andre har funnet sin, at den ikke nødvendigvis er lik din, og at alt er som det skal være. Det er ihvertfall ingen vits i å prøve å belære meg om hva som er riktig å gjøre. Jeg vet hvem jeg er, og hvor jeg står. Og jeg vet at vi alle utfyller hverandre perfekt. Alt er såre godt.Vi er ikke gitt denne informasjonen for å sitte på stumpen og la folk slite med sitt, men for å jobbe.
Antall ord: 730
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
Jeg har lest dem, men det er ikke gjort i en håndvending å snu folks tankegang. Er det ikke derfor det hele er i ferd med å skje på en slik måte? Fordi vi skal begynne å tenke annerledes, og nettopp fordi de færreste klarer å bestemme seg for at " i dag er jeg ikke redd for døden mer, for jeg her nemlig lest at den er ikke farlig"...
For å være helt ærlig med deg, så er fokuset på døden, det som gjør dette mest skremmende. Naturkatastofer og terror kan vi saktens venne oss til...eller hva?
Jeg forstår at det ikke er hensikten å skremme noen, intensjonen er god den. Men vi er alle forskjellige og tolker deretter. Det er ikke alltid nødvendig å måtte skremmes til å rense ut. Jeg har vært igjennom en sånn prosess, som du ser lenger opp i tråden, og det er ikke alle som er klare for den ennå. Den kommer for dem, men det må komme på deres premisser.
Jeg håper jo da, at med tiden til hjelp, så får det synke inn og folk får muligheten til å bearbeide den nye kunnskapen de har fått.
Heldigvis så har dine venner mulighet til å se større bilder av potensialene og dermed må vi stole på at de vet hva de gjør
Jeg aksepterer at dette er din rolle. Min rolle er kanskje å balansere din og være her i tettheten. Jeg er temmelig sikker på at uansett hva jeg gjør, så er det det jeg som jeg kom hit for.
For å være helt ærlig med deg, så er fokuset på døden, det som gjør dette mest skremmende. Naturkatastofer og terror kan vi saktens venne oss til...eller hva?
Jeg forstår at det ikke er hensikten å skremme noen, intensjonen er god den. Men vi er alle forskjellige og tolker deretter. Det er ikke alltid nødvendig å måtte skremmes til å rense ut. Jeg har vært igjennom en sånn prosess, som du ser lenger opp i tråden, og det er ikke alle som er klare for den ennå. Den kommer for dem, men det må komme på deres premisser.
Jeg håper jo da, at med tiden til hjelp, så får det synke inn og folk får muligheten til å bearbeide den nye kunnskapen de har fått.
Heldigvis så har dine venner mulighet til å se større bilder av potensialene og dermed må vi stole på at de vet hva de gjør
Jeg aksepterer at dette er din rolle. Min rolle er kanskje å balansere din og være her i tettheten. Jeg er temmelig sikker på at uansett hva jeg gjør, så er det det jeg som jeg kom hit for.
Antall ord: 269
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Kjære degChristina skrev:Hva med alle de som ikke leser kanaliseringene dine Gaute?
Jeg tror at det i nær fremtid blir mange flere som får muligheten til å lese både mine og andre kanaliseringer som omhandler årene frem mot det store skiftet.
I de to første kanaliseringene i denne tråden ser du hva vi har vente etter disse to nærmeste årene Det som kommer nå først er bare en nødvendighet for at vi skal kunne oppnå det fantastiske fremtidsscenariet som er beskrevet i de første kanaliseringene. Denne tiden som kommer blir nemlig så høyfrekvent, at de vonde innestengte følelsene som er inne i oss nå vil måtte trenge å komme frem til forløsning. Kanskje du har merket dette selv i det siste, at du det siste året har forløst masse vondt som du har kjent på hele livet. Dette har ihvertfall jeg opplevd i det siste. Har fått opp masse følelser og grums. Og dette er bra. For det som skjer når vi forløser følelser i oss som gjerne sitter som blokkeringer i kroppen, er at vi blir mer hele som mennesker, vi føler oss mer vel - og energinivået i oss blir hevet. Etterhvert får vi forløst så mye at energinivået blir på høyde med det som vil bli normalen i den nye høyfrekvente tiden vi går inn i, hvor vi alle vil få en sterk kjærlighet til oss selv og andre og vi vil føle oss ett med alle mennesker, dyr og planter. Negative tanker eller handlinger vil ikke lenger eksistere.
De høye energiene på Jorden hjelper oss med å forløse det som er nødvendig. Dette vil også naturelementene hjelpe oss med nå fremover, disse vil få frem siste rest av innestengte følelser. Og alle vil bli berørt av dette på ulike måter. Selv om naturelementene bringer med seg lidelser, så er ikke dette noe negativt. Naturelementene er like perfekt som alt annet i skapelsen. De har en like stor hensikt som alt annet. De hjelper oss med å få frem følelser som vi trenger å kjenne på. Som bl.a frykt for døden. Det er ikke sikkert at verken du, hundehvalpen din eller jeg vil komme til å dø av det som kommer. Det spiller heller ingen rolle. For vi dør når vi som sjel har valgt å dø uansett. Det trenger ikke å være allerede nå. De fleste som vil dø i det som kommer vet om dette. Og de har sine grunner, alle sammen, uten at vi trenger å vite hva den er. Derfor trenger vi heller å frykte dette. Det vi trenger å vite er at alt er som skal være. At de sjelene som har valgt å omkomme nå har gode grunner til det - kanskje de har valgt å være hjelpere for oss her nede på Jorden i de par årene som kommer. Det vil nemlig snart være enklere enn noen gang å holde kontakt med de på "den andre siden", siden dimensjonene vil flyte mer sammen. Uansett, de fleste som dør vet allerede om dette, døden er ikke meningsløs og tilfeldig - slik mange tror.
Og når det gjelder dyrene, så ser jeg virkelig frem til den nye tiden hvor ingen dyr lenger trenger å lide for alle de menneskene som ikke respekterer dem. Dyrene og naturen er gitt oss menneskene i gave for at vi skal kunne klare å leve her på planeten. Slik det er nå så tar menneskene seg til rette og utrydder dyr, tømmer Jordens ressurser og ødelegger dermed Jordens økosystem. Det er ikke meningen det skal være slik. Dyrene og naturen er ikke offer for oss menneskene. De er gitt oss i kjærlighet for at vi skal respektere dem, ikke utnytte. Urbefolkningen på Jorden lever fortsatt i pakt med naturen og respekterer både den og dyrene. Vårt moderne og såkalte "avanserte" samfunn har mye å lære av disse. Vi har selv skapt dette samfunnet gjennom vårt frie valg opp gjennom historien, det har ikke vært nødvendig å påføre Jorden og dyrene disse lidelsene. Vi gjør Jorden ubeboelig på denne måten. Uten regnskogen f.eks vil vi ikke få nok oksygen. Heldigvis gjør Jorden snart oppgjør og viser hva hun føler i forhold til denne vanskjøtselen. Og dette er en nødvendighet. Det er også en helt naturlig del av Jordens syklus. Akkurat som løvene faller av trærne om høsten, skifter Jorden "skall" med jevne mellomrom. Dette er ingen undergang, og vi vil ikke bli utryddet. Den nye tiden vi kommer inn blir bl.a slik som fortalt i de to første kanaliseringene i denne tråden. Og det har vi god grunn til å glede oss til.
Antall ord: 881
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Fokuset er på frykten vi har for døden. Og tydeligvis er dette fortsatt en nødvendighet å fokusere på, siden folk fortsatt reagerer på dette. Du har selv sett reaksjonene på det andre forumet. De som i begynnelsen reagerte med sjokk og redsel, har nå gått gjennom store indre forvandlinger - og forløst MYE av denne inngrodde frykten de har hatt i forhold til døden. De positive tilbakemeldingene har vært i flertall. De som var mest negative i begynnelsen er nå positive til det hele - og sier at de føler livet har blitt beriket og fylt av dyp glede og aksept etter å ha gått gjennom denne prosessen.Hecate skrev:For å være helt ærlig med deg, så er fokuset på døden, det som gjør dette mest skremmende. Naturkatastofer og terror kan vi saktens venne oss til...eller hva?
Så det er mange som er klare for denne forløsningen. Du kan ikke vite noe om hva som er best for hver enkelt, det kan de kun vite selv. Og det er ingen som tvinges til å lese dette, husk det! Jeg har også poengtert at min intensjon ikke er å overbevise noen om en tro. Men at informasjonen er lagt ut slik at de selv kan vurdere hva de trenger å ta til seg av dette. Folk har fortsatt sitt frie valg. Du har helt rett i at forløsningsprosessen må komme på deres premisser. Og jeg kan ikke se noe annet enn at det er det den gjør her inne. Og du kan ikke sammenligne andres prosesser med dine egne, at deres prosesser kommer inn i livet deres på samme måte som dine gjorde. Kanskje du til og med har godt av å gå gjennom denne prosessen på nytt, siden døden fortsatt ser ut til å være et ømtåelig tema for deg? Jeg har ingen problemer med å se at så lenge det er reaksjoner på dette, så er det et sikkert tegn på at det fortsatt er nødvendig å fokusere på dette.
Antall ord: 443
Hide post links |
Hmmm, prosess og prosess............... Når du nevner det, har det siste året vært aldeles j.... på noen punkter ja. Med masse tanker og følelser, men mest følelsen av å være alene....... Ikke missforstå, for jeg er overhodet ikke alene, har mange rundt meg. Men denne følelsen av å være ensom og alene inne i meg selv har jeg hatt når ting har pågått som værst.
Kanskje jeg da er midt inne i denne renselsen,hvem vet. Men isåfall håper jeg snart det kommer bedre tider ja ;-)
Kanskje jeg da er midt inne i denne renselsen,hvem vet. Men isåfall håper jeg snart det kommer bedre tider ja ;-)
Antall ord: 97
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Des 2005 13:23
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
Langt under Nordsjøens havbunn finner man olje! Denne oljen er dannet av skog og dyr, og kansje mennesker som en gang fantes der.( Kansje det er våre forfedre vi fyller på tanken når vi fyller bensin...?)
Men hvordan har det seg at disse gamle skogene nå ligger under berggrunnen under nordsjøen?
Det er tydelig at jorden er levende, og at den er i bevegelse, og er det nærliggende å tro at en slik jordendring med store skjelv og forkastninger i bevegelse ville ha kunnet begravd disse skogene på kort tid?
For ved saaakte klimaendring ville vel disse skogene trukket seg tilbake, og restene ville ha blitt forvitret(?) og forsvunnet helt.
På Svaldbar finner man jo store forkullede tre etter tropisk skog. Kansje det sier noe om polendringer også!
Jeg har i grunnen lenge tenkt på at en bevisthetsendring, eller et vibrasjonsløft kunne skje i fremtiden, men i en mer langsommere overgang. Men kansje det går for sakte, og kansje det går i feil retning..
Jeg kan skrive under på at mye har skjedd på det emosjonelle planet de siste 3-4 månedene, og det vet jeg flere har opplevd.
Men likevel er det noe i meg som ikke klarer å forstå at disse naturkatastrofene skal komme nå, og så hyppig! Men kansje ett skjelv i fjordene har banket inn prikken over i-en og satt i gang en forløsning :mozilla_surprised: før det virkelig braker løs!
Men hvordan har det seg at disse gamle skogene nå ligger under berggrunnen under nordsjøen?
Det er tydelig at jorden er levende, og at den er i bevegelse, og er det nærliggende å tro at en slik jordendring med store skjelv og forkastninger i bevegelse ville ha kunnet begravd disse skogene på kort tid?
For ved saaakte klimaendring ville vel disse skogene trukket seg tilbake, og restene ville ha blitt forvitret(?) og forsvunnet helt.
På Svaldbar finner man jo store forkullede tre etter tropisk skog. Kansje det sier noe om polendringer også!
Jeg har i grunnen lenge tenkt på at en bevisthetsendring, eller et vibrasjonsløft kunne skje i fremtiden, men i en mer langsommere overgang. Men kansje det går for sakte, og kansje det går i feil retning..
Jeg kan skrive under på at mye har skjedd på det emosjonelle planet de siste 3-4 månedene, og det vet jeg flere har opplevd.
Men likevel er det noe i meg som ikke klarer å forstå at disse naturkatastrofene skal komme nå, og så hyppig! Men kansje ett skjelv i fjordene har banket inn prikken over i-en og satt i gang en forløsning :mozilla_surprised: før det virkelig braker løs!
Antall ord: 246
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jan 2007 01:23
- 17
- Lokalisering: Vest
Håper du får oppleve alt du kanaliserer Gaute, at døden ikkje innhenter deg for tidlig...
Antall ord: 18
If we spread lies like a disease
with madness...
with madness...
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
Du har helt rett i at døden er vanskelig for meg. Ikke for døden i seg selv eller å dø selv, men for smerten over å miste. Den prosessen har jeg vært igjennom mange ganger og det venner jeg meg ALDRI til, selvom jeg vet at de har det aldri så godt på "den andre siden". Det er fryktelig egoistisk, men det er også den eneste blokkeringen jeg har. Og tro meg, jeg jobber med den fortsatt.(Husker du jeg nevnte balanseringstime?)Gaute skrev:Fokuset er på frykten vi har for døden. Og tydeligvis er dette fortsatt en nødvendighet å fokusere på, siden folk fortsatt reagerer på dette. Du har selv sett reaksjonene på det andre forumet. De som i begynnelsen reagerte med sjokk og redsel, har nå gått gjennom store indre forvandlinger - og forløst MYE av denne inngrodde frykten de har hatt i forhold til døden. De positive tilbakemeldingene har vært i flertall. De som var mest negative i begynnelsen er nå positive til det hele - og sier at de føler livet har blitt beriket og fylt av dyp glede og aksept etter å ha gått gjennom denne prosessen.Hecate skrev:For å være helt ærlig med deg, så er fokuset på døden, det som gjør dette mest skremmende. Naturkatastofer og terror kan vi saktens venne oss til...eller hva?
Så det er mange som er klare for denne forløsningen. Du kan ikke vite noe om hva som er best for hver enkelt, det kan de kun vite selv. Og det er ingen som tvinges til å lese dette, husk det! Jeg har også poengtert at min intensjon ikke er å overbevise noen om en tro. Men at informasjonen er lagt ut slik at de selv kan vurdere hva de trenger å ta til seg av dette. Folk har fortsatt sitt frie valg. Du har helt rett i at forløsningsprosessen må komme på deres premisser. Og jeg kan ikke se noe annet enn at det er det den gjør her inne. Og du kan ikke sammenligne andres prosesser med dine egne, at deres prosesser kommer inn i livet deres på samme måte som dine gjorde. Kanskje du til og med har godt av å gå gjennom denne prosessen på nytt, siden døden fortsatt ser ut til å være et ømtåelig tema for deg? Jeg har ingen problemer med å se at så lenge det er reaksjoner på dette, så er det et sikkert tegn på at det fortsatt er nødvendig å fokusere på dette.
Jeg har hatt sykdom og død rundt meg siden jeg var liten, jeg har jobbet i akutthelsetjeneste og eldreomsorg og hatt døden tett inn på meg flere ganger der også.Mange menneskelige tragedier. Så om jeg ikke vet nøyaktig hva folk tregner eller kan projisere mine opplevelser over på andre, så har jeg fått med meg en del erfaringer rundt død og sorg.
Hvorfor løsner ikke min blokkering snart? Fordi den sorgen er så enorm at den sluker meg dersom jeg lar den gjøre det. Og jeg har andre forpliktelser enn å la sorg og frykt styre livet mitt. De aspektene skal ikke dominere, de har ikke plass i hjertet mitt. Fake it til you make it, sier jeg bare. Om du mener det er feil fremgangsmåte, so be it. Det funker for meg og gjør meg ikke følelsesløs eller mindre empatisk. Tvert imot vender jeg heller mine såkalte blokkeringer til min styrke i å møte andre i liknende situasjon på en forståelsesfull måte.
Antall ord: 705
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Jan 2007 15:00
- 17
- Lokalisering: Vestfold
Gaute, veldig bra formulert og til nyttig informasjon, takk skal være sagt. holla
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2006 18:06
- 18
Vet ikke om det var i denne tråden, men noen hadde kanalisert en bevissthet eller noe fra Pleiadene...hvem eller hva er denne bevisstheten??
Antall ord: 25
Hide post links |