Globeline skrev:ludoburgero skrev:Globeline skrev:Og ludoburgero, det var JEG som foreslo at du skulle røyke cannabis i en periode for å oppdage at man kan bli avhengig av det. Det var IKKE BA. Jeg vil helst stå for det jeg sier, og jeg ser helst at BA skal slippe å ta ansvar for noe hun ikke har sagt. Tvert om har hun sagt at hun ikke syns det var særlig seriøst sagt av meg. Så hvorfor i all verden snakker du som om hun har gjort motsatt?
Jeg fatter ikke at det er mulig å vri så vanvittig på ting. Pust dypt - inn nesen, ned i magen og ut munnen. Les så en gang til. Alt blir nok bra skal du se.
Dette vet jeg, og de som har fulgt med i diskusjonen (f.eks. ikke deg).
Les før du kaster deg gjennom ild og vann og dummer deg ut. Nok en gang.

makan...
Syns du jeg dummer meg ut når det er du som ikke klarer å følge med? Jeg trenger ikke etterprøve det BA sier, jeg vet hun er oppegående og at hun klarer å følge tråden i en diskusjon. Samtidig vet jeg at du stadig vekk faller ut av diskusjonen og da tyr til argumenter som at andre skyter seg selv i foten eller dummer seg ut. Det er ingen grunn til å sjekke hvem som sier hva. Jeg har allerede bestemt meg for at det må være du som igjen har bestemt deg for noe annet enn det som faktisk har skjedd.
Og jeg imponeres stadig over seriøsiteten i innleggene dine. Jeg lurer på om du overhode - noen gang - har svart meg med grunnlag og argumentasjon, i stede for personlige og nedlatende meldinger. Du er så utrolig barnslig.
Men bare ro deg ned og les. For - vel. Jeg har ikke sagt det tidligere, fordi det er liksom så innlysende. Men du driter deg kraftig ut her, for du virker som om du verken har snøring på dag eller natt - du klarer overhode ikke følge med i hva som skjer.
Du kaller meg barnslig. Og du er den som har kalt meg rett ut for narkoman, og du er den som rett ut har oppfordret meg til å bruke narkotika, og du er den som har diskutert rundt min person i det evindelige. I tillegg har du vært nedlatende selv fra første stund, også mot Ann Iren ved å snakke om å "se rett frem, skylapper" og bla-balla-bla.
Javisst, så har jeg vært nedlatende mot deg etter at du ble det mot meg.
Mitt såkalte (ihht. BA's overbevisning) første forsøk på å være nedlatende mot deg var ikke intensjonen, at du skal tøye det så langt med dine egne barnsligheter, konstatere at du "ikke gidder å lese gjennom tråden fordi du har gjort opp din mening" på tross av at du nettopp "siterte" meg med at jeg skulle ha sagt det samme... det blir bare igjen:
*fanfare* Å skyte seg selv i foten.
Sant nok. Kjedelig er det. Men også morsomt å se hvordan man kan bli dersom den andre personen ikke er narkoman bare fordi man ønsker det.
I ditt tilfelle da. For det er unikt. Det skal du ha.
Ha en trävlig afton.