Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderEnergibilder fra Nes Kirkeruiner og Gamle Hvam

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Sol@ngelica skrev:Det er jo det eneste som har blitt gjort også, du kan vel ikke forvente at de skal vise ansiktene sine så alle ser hvem de er.
Har du lyst til å se hvordan de ser ut kan du spørre om du kan treffe dem på msn.
Eller så kan de sikkert maile over bildene til deg, hvis du er interresert.
Vi forventer ikke annet enn at man er ærlig her.
chupacabra18 skrev:Er ikke tuklet med på noen som helst måte, alle bildene som blir lagt ut er råfiler! noe som vil si at det kommer direkte fra kamera til para, ikkeno forandring what so ever!
Dette er ikke sant.

I utgangspunktet trodde jeg ikke de var fiklet med, men når man lyver om en ting så...
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

Sol@ngelica skrev:Du skjønner ikke det, nei.
Men så skal jeg forklare for deg hvorfor vi ikke fikk tatt bildene på dagen.

Vi var en gjeng på 5 stykker som planla og dra.
Alt skulle klaffe samtidig når alle har tid, vi er faktisk opptatte i uka med jobb og skole etc.

Og 4 av hos hadde heller ikke lappen, vi måtte få tak i en som kunne kjøre oss dit.
Jepp, riktig.
Dessuten når vi kommer hjem fra en "tur" legger vi bildene over på pc, studerer, går igjennom dem, snakker sammen og vurderer nøye om det er normale eller om det faktisk er noe
på noen av bildene. Så legges de evn ut på nett. Nettopp!
Antall ord: 126
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Men vi gikk i da utifra at dere skjønte det da, ikke få det inn med t-skje liksom.
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Mysticool »

BA skrev:
Sol@ngelica skrev:Det er jo det eneste som har blitt gjort også, du kan vel ikke forvente at de skal vise ansiktene sine så alle ser hvem de er.
Har du lyst til å se hvordan de ser ut kan du spørre om du kan treffe dem på msn.

Chupa, Sol@ og jeg er ærlige vi!
chupacabra18 skrev:Er ikke tuklet med på noen som helst måte, alle bildene som blir lagt ut er råfiler! noe som vil si at det kommer direkte fra kamera til para, ikkeno forandring what so ever!
Dette er ikke sant.

I utgangspunktet trodde jeg ikke de var fiklet med, men når man lyver om en ting så...
Usaklig, ingen her lyver ang disse bildene. Hva Faan vet du, var jo ikke der engang.
Antall ord: 159
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Mysticool »

Sol@ngelica skrev:Men vi gikk i da utifra at dere skjønte det da, ikke få det inn med t-skje liksom.
Desverre Sol@, en del mennesker må nok ha ting inn med te-skje. Miniteskje. :mozilla_tongue:
Antall ord: 37
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Er du interresert kan noen av oss sikkert maile over bildene til deg.(Som jeg også har skrevet før)
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Mysticool skrev:
Sol@ngelica skrev:Men vi gikk i da utifra at dere skjønte det da, ikke få det inn med t-skje liksom.
Desverre Sol@, en del mennesker må nok ha ting inn med te-skje. Miniteskje. :mozilla_tongue:
Ja, at noen engang gidder å bemerke noe så dumt går faktisk langt over mine fatte evner.
Ja ja, det er bare sånn det er.
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Mysticool »

Sol@ngelica skrev:
Mysticool skrev:
Ja, at noen engang gidder å bemerke noe så dumt går faktisk langt over mine fatte evner.
La dem holde på med sitt barnslige trass.
Vi som var der og tok bilder vet darn well hva som er sant! Nå må jeg på jobb snart.
Antall ord: 96
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Mysticool skrev:
BA skrev:

Chupa, Sol@ og jeg er ærlige vi!
Dette er ikke sant.

Usaklig, ingen her lyver ang disse bildene. Hva Faan vet du, var jo ikke der engang.
Hva svarer du egentlig på? Det er nemlig ikke sant det du sier. Det er hvite firkanter foran ansiktene bå bildet. Bildet er tuklet med. Det er definitivt ikke råbilder rett fra kameraet, slik chupacabra løy om. Om det har betydning for effekten på bildene vet jeg ikke, men jo mer dere lyver om dem, jo mer tviler jeg på ektheten.
Antall ord: 224

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ragerod
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Jan 2007 01:23
17
Lokalisering: Vest

Innlegg av ragerod »

Har kikket på bildene og tror nok mest på "frost-røk",vanlig fenomen når det vert kaldere om kvelden, selv uten minusgrader. Noe annet er at mennesker lett hjelper til med å produsere "frost-røk" pga varmeforskjellen mellom uteluften og kroppen. Er ikkje like lett å se med det blotte øyet, men kommer fint fram med kamera og blitz.

Det eneste paranormale her er at mange ikkje gidder å sjekke ut naturlige årsaker til det som kjem frem på bilder. :D
Antall ord: 80
If we spread lies like a disease
we might just infect those around us
with madness...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

BAre tvil du, det får jo ikke vi gjort noe med uansett, hva vi sier eller gjør.
Hadde du egentlig vært interresert i bildene hadde du kanskje takka ja til å få dem overført til deg, men du skal bare kverulere uansett.
Du får reise dit å ta bilder selv da, så får du se selv med egne øyne.
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Sol@ngelica skrev:BAre tvil du, det får jo ikke vi gjort noe med uansett, hva vi sier eller gjør.
Hadde du egentlig vært interresert i bildene hadde du kanskje takka ja til å få dem overført til deg, men du skal bare kverulere uansett.
Dette er usaklig.
I utgangspunktet mente jeg at dette kunne være et naturlig fenomen, med fuktighet fra dere som kondenserte og som ga disse bildene, men etter hvert som det blir oppdaget at noen av dere lyver om dem forsvinner også tilliten.

Å begynne å diskutere meg som person i dette, eller min interesse for bildene blir da usaklig.

DJ Devil var den første som kommenterte det i all vennlighet, og det ble ikke reagert med "vennlig takk for informasjonen, det hadde seg slik at...", men med "...du kan vel ikke forvente at de skal vise ansiktene..."

Siden viste jeg at svaret ditt var irrelevant, og blir da møtt med enda skarpere skyts. Det tyder på litt dårlig samvittighet her.
Antall ord: 188

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Mysticool skrev:
Sol@ngelica skrev:
Mysticool skrev:
La dem holde på med sitt barnslige trass.
Vi som var der og tok bilder vet darn well hva som er sant! Nå må jeg på jobb snart.
Jepp, skal på jobb jeg også snart, det er jo noen som jobber her liksom.
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

BA skrev:
Sol@ngelica skrev:BAre tvil du, det får jo ikke vi gjort noe med uansett, hva vi sier eller gjør.
Dette er usaklig.
I utgangspunktet mente jeg at dette kunne være et naturlig fenomen, med fuktighet fra dere som kondenserte og som ga disse bildene, men etter hvert som det blir oppdaget at noen av dere lyver om dem forsvinner også tilliten.

Å begynne å diskutere meg som person i dette, eller min interesse for bildene blir da usaklig.

DJ Devil var den første som kommenterte det i all vennlighet, og det ble ikke reagert med "vennlig takk for informasjonen, det hadde seg slik at...", men med "...du kan vel ikke forvente at de skal vise ansiktene..."

Siden viste jeg at svaret ditt var irrelevant, og blir da møtt med enda skarpere skyts. Det tyder på litt dårlig samvittighet her.
Har du lyst på bildene da?
Nei, tenkte meg det.
Kan bare si da at du får ta deg en tur ut dit selv, vi skal på flere turer.
Kanskje du har lyst til å være med?
Det hadde ihvertfall vært morsomt.
Send en av oss en PM da, kozi koz.
Antall ord: 243

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
takkformeg
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Okt 2006 00:12
18

Innlegg av takkformeg »

BA skrev:
Dette er ikke sant.

Oyy, mamma de lyver, sant da er de farlig ? Ja men ikke si det til ba for da gjør han det om til en ..............opi sitt hode og begynner å bryte ned din ellers så stolte personlighet til en dust som ikke kan eller forstår noe, ok da, Forsking .no.

Du er ikke klokere en det som andre finner i leksikon forsjellen er ar du gidder å bruke det.
Antall ord: 205

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links