Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerSkytsengel?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 370
Startet: 07 Feb 2007 22:13
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nittedal

Innlegg av @ngel »

Hei..

Jeg har lyst å dele noe historie med dere som få kanskje dere til å tenke litt...

Fantasivenn og skytsengelen er to forskjellige ting som alle har skjønte..
Men hvordan kan man klare å skille de to når man er små..

Jeg kan fortelle to(-tre-fire-fem mange) historier som kan få dere til å tenke litt hva som er forskjellige.

Min tante har møtt sin skytsengel (seriøst) , først gang møtt hun ham (ja det er en mann) da hun var liten og hun var redd for å legge seg for det er alltid en mann der på rommet hennes så hun fortalt til mine besteforeldre og min far. Men ingen av dem trodde på henne... (hun var ca 4-6 år vil jeg tro) Så forsvant han.... i mange år..... til et par år siden dukket han opp igjen i kjøkkenet til tante min og hun kjente ham igjen... - så det var ikke "fantasivenn".

Så er det andre ting, jeg har en sønn... på 4 år nå. Jeg har sett ham snakke mange gange med seg selv.. Så en dag i november i 2005 var vi på besøk hos en venninne i bergen. Han var 3 år. En kveld lå vi i senga, jeg så på ham, og han snakket med en, som om han kommunisere med en.. to veis kommunisere for å si det sånt.. og han svarte liksom på spørsmål som han fikk.. Jeg ventet litt i et stund.. Jeg ble litt skremt men prøvd å holde hode kaldt og spurte han " hvem prater du med?" han svarte : "navnet" Så jeg spurte igjen: " hvor er han"? han pekte mot "veggen" foran senga og sa "der" og fingeren hans beveget seg mot til veggen til høyre. så sa han "nu er han borte". Jeg sa " å så er han borte nå"? Han nikket og smilte. Jeg sa at vi burde sove nu for nu er klokka så mange (rundt 23.00) Han klappet på hodet mitt og sa" mamma, ikke vær redd, jeg skal passe på deg" Han virket så trygg...
Gjett hvor ekkel det var- gåshud....

Så etter det så jeg aldri han snakke slik igjen...men har sett ham snakket med seg selv når han leke men aldri på denne måte som den kveld i bergen..

Hva sier historiene dere?? Barne ser ting som vi ikke ser...
Antall ord: 403
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Jeg lurer egentlig på hva dere legger i begrepet skytsengel?

Dette er i følge de høyere clairvoyante som har studert de indre
verdener de siste 150 årene ikke en lavere hjelper som kommer å viser seg i tide og
utide.
En skytsengel er ett høyere lysvesen som riktig nok er med oss fra fødsel til død,
men som nok har en helt annen rolle enn mange legger i det.

Den har den fulle oversikt over våre liv, hva vi skal lære, hva vi skal utrette
både i forhold til vår gruppe, våre karmiske utfordringer og en masse mer.
De er rundt oss, men bryr seg lite om oss i det daglige om vi ikke finner på
ting som går fullstendig på tvers av det vi skal.

De som viser seg og som de fleste har kontakt med er nok noe helt annet enn
en skytsengel.
Antall ord: 155
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 370
Startet: 07 Feb 2007 22:13
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nittedal

Innlegg av @ngel »

Skytsengel... hmm jeg har lest en bok "møt din skytsengel"

ALLE har en (el flere) skytsengel som står ved siden av gjennom helt liv fra fødselen til begravelse.. Alle mennesker er skape til noe.. Det er DET som er mening med livet.. Alle har egentlig fått en oppgave.. Og skytsengelens oppgave er ikke alltid å "redde" folk fra krise el døden.. men å følge dem opp...og tas kontakt ved behov...

Som sagt tidligere idag om tanten min som har møtt skytsengel sin for et par år siden. Hun har fått noe oppgave som skytsengel vil at hun skulle fullføre det.. Men hva er det vet jeg ikke enda.. Hun skulle fortelle meg når det er gjort...

(alt det jeg nevnt istad er ikke noe jeg PÅSTÅR men jeg tror... og har snakket med en del og de sa det samme... Så jeg tror det er sånn. )
Antall ord: 158
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Trallala
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 76
Startet: 06 Nov 2006 09:26
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: VestAgder

Innlegg av Trallala »

Det må være godt å vite at det virkelig er noen som er der for deg på den måten.

Hvis det vare min skytsengel, har jeg ikke møtt den igjen. Som jeg vet om da selfølgelig!

Har tenkt på det, og det KAN jo også være mulighet for at det er ett minne fra ett tidligere liv. Navnet har jeg aldri hørt før, eller etterpå, og til skeptikerne; jeg kan jo ha hørt det på tv og bare ikke huske det siden jeg var så liten.

Uansett.. Jeg har jo da også trodd at det ikke er ett "ordentlig" navn, men jeg googlet litt (hvorfor tenkte jeg ikke på det før...),og fant ut at det er ett navn. Stedsnavn, og jentenavn. Etter det jeg fant, var det litt brukt på 1800 tallet. Har skrevet dette før i en annen tråd da! :mozilla_smile:
Antall ord: 154
Noen ganger stoppet for å tenke,og glemme å starte igjen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 370
Startet: 07 Feb 2007 22:13
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nittedal

Innlegg av @ngel »

Ja.. Det er sant...

Jeg drømte en merkelig drøm.. etter jeg har lest boka (har så vidt begynt) så dukket navnet opp i drømmen og jeg skjønte ikke noe.. for jeg har ALDRI hørt navnet før så jeg søkte navnet på nettet.. Og det dukket opp mye om dette navnet, og navnet har stor betydning i reiligon men det sier meg egentlig ikke så mye når det gjelder "meg".. Jeg ble faktisk litt skremt... om det er virkelig denne person er min skytsengel... Har så mange spørsmål i tanker mine for tiden... Men jeg får kanskje svaret/svarene tilslutt etter jeg har lest hele boka...vet ikke jeg...
Antall ord: 119
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Trallala
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 76
Startet: 06 Nov 2006 09:26
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: VestAgder

Innlegg av Trallala »

Ønsker deg lykke til, og håper du finner ut av det! Skjønner deg kjempegodt, for jeg MÅ vite det jeg også. Syns nesten det er vondt å ikke vite hva navnet betyr for meg.. Det kommer nok til oss en gang!
Antall ord: 42
Noen ganger stoppet for å tenke,og glemme å starte igjen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links