Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserHvordan Lage En Psiball?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bob_stew
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Jul 2006 00:18
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Bob_stew »

Undring: Egentlig trenger man ikke gjøre noe av det der i det hele tatt. En lam person kan lage psiballer. Du trenger ikke bevege kroppen. Og det med sola/månen er sikkert en grei visualisjon å bruke i begynnelsen, men det er ikke en absolutt fasit på noen måte ang. hvor man kan/bør ta energi fra. Sannsynligvis klarer man heller ikke å hente energi helt fra sola til å begynne med.. Det er mest sannsynlig heller bare en visualisering enn hva som faktisk skjer.

Men ikke misforstå meg - det er bare å bruke de punktene over om man vil. Det er mange måter å visualisere energimanipulering på, og mye funker. Helt fint å følge punktene over og bli kjent med hvordan en type energi kan føles for deg. Godt bidrag, Dj_Devil. :}
Antall ord: 134
Telepatè - Dessert utenfor rekkevidde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
compsognathus
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Feb 2007 21:36
17

Innlegg av compsognathus »

Er det noen her som har fått til noen resulater ut av psi ballen deres?
Jeg mener ikke bare om de kan se den, men om dere har fått den til å gjøre noe i det hele tatt? :mozilla_smile:
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Spiírit

Innlegg av Spiírit »

compsognathus skrev:Er det noen her som har fått til noen resulater ut av psi ballen deres?
Jeg mener ikke bare om de kan se den, men om dere har fått den til å gjøre noe i det hele tatt? :mozilla_smile:
Jeg har..
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bob_stew
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Jul 2006 00:18
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Bob_stew »

Compsognathus: Det er mer en øvelse enn en praktisk greie, egentlig. Men ja, absolutt. :P Særlig hvis vi snakker om energimanipulasjon generelt, og ikke bare psiballer.

Men hvis vi holder oss til trådtema, her er noen eksempler: Frastøte seg papir. Være varm/kald. Ha en bestemt form. Dette er vanlige ting folk gjerne prøver med en psiball så fort de har fått litt kontroll på prosessen.

Hvis du leser denne tråden fra første side av (se for eks. etter poster av Treo) vil du se at du har fått svar flere ganger.

Artig med dinosaurnick, forresten. :P
Antall ord: 104
Telepatè - Dessert utenfor rekkevidde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
compsognathus
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Feb 2007 21:36
17

Innlegg av compsognathus »

Bob_stew skrev:Compsognathus: Det er mer en øvelse enn en praktisk greie, egentlig. Men ja, absolutt. :P Særlig hvis vi snakker om energimanipulasjon generelt, og ikke bare psiballer.

Men hvis vi holder oss til trådtema, her er noen eksempler: Frastøte seg papir. Være varm/kald. Ha en bestemt form. Dette er vanlige ting folk gjerne prøver med en psiball så fort de har fått litt kontroll på prosessen.

Hvis du leser denne tråden fra første side av (se for eks. etter poster av Treo) vil du se at du har fått svar flere ganger.

Artig med dinosaurnick, forresten. :P
Omps! Jeg mener takk!
Trodde ikke det var noen andre som hadde lest den boka :mozilla_tongue:
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bobo
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Feb 2007 01:24
17

Innlegg av bobo »

nice, det var ikke så vanskelig som jeg trodde å lage en energiball. Men er det noe morsomt man kan bruke den til? Kan den brukes til noe fysisk? f.eks få noe til å sveve ellerno..
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

bobo skrev:nice, det var ikke så vanskelig som jeg trodde å lage en energiball. Men er det noe morsomt man kan bruke den til? Kan den brukes til noe fysisk? f.eks få noe til å sveve ellerno..
hva med å lese gjenom alt? så vi slepper skrive det 1000 ganger i samme tema? :p
Antall ord: 52
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ragerod
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Jan 2007 01:23
17
Lokalisering: Vest

Innlegg av ragerod »

Dj_Devil skrev:
bobo skrev:nice, det var ikke så vanskelig som jeg trodde å lage en energiball. Men er det noe morsomt man kan bruke den til? Kan den brukes til noe fysisk? f.eks få noe til å sveve ellerno..
hva med å lese gjenom alt? så vi slepper skrive det 1000 ganger i samme tema? :p
Las gjennom tråden og fann ikkje svar på det bobo spurte om, så kan desse psibjellene brukes til noe morsomt eller til noe fysisk eller kanskje få naboen til å sveve noen millimeter?
Antall ord: 88
If we spread lies like a disease
we might just infect those around us
with madness...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Dj_Devil skrev:her er kunsten til å lage en energi kule (psi ball).:

1: du legger nevane som du er i eit kors.

2: du tar di nermere å nermere samtidig som du tenker på månen (vist du vill ha en kald energi ball) eller solen (vist du vill ha en varm energiball)

3: du kosentrerer deg på an av di 2 energi typane samtidig som du tar nevane nermere å nermere kverandre.

4: tilslutt så kjener du en viss motstand.. men fortsett til du har nevane nesten helt nerme hverandre.

5: da holder du neven som at du holder en fottball..

6: ta nevane fram å tilbake vist du er missfornøyd med energi ballen din. vist du vill ha den sterkere...

7: men husk å hele tiden tenk på en av di 2 energi typane.

8: etter mye øvelse så vil du også kjenne denne ballen lettere. du kan starte med mindre avstand i nevane. å du får til en energi ball som du kasnkje etter vert ser.

9: energi ballen kan brukest til å tilføye energi til en annen person som kasnkje har lite sykisk energi. eg bruker den nor eg har for mye sykisk energi.

10: nor du er ferdig med den så velger du selv va du vil med den. vil du berre kaste den klapper du nevane sammen. vill du heller leke med ballen å berre sitte å samle energi i den så kan du det. men merk vist du ikke er god nokk til å kosentrere deg på en av di 2 energi typene (nemt ovenfor)
så kan du ende opp med å ta energi fra deg selv. det kan være svært energi tappande vist du har lite fra før.
Herregud, dette høres utrolig fasinerende ut må bare prøve.
Selv om jeg ikke har noen evner å snakke om kan jeg få det til da?
Antall ord: 309

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

ragerod skrev:
Dj_Devil skrev:
Las gjennom tråden og fann ikkje svar på det bobo spurte om, så kan desse psibjellene brukes til noe morsomt eller til noe fysisk eller kanskje få naboen til å sveve noen millimeter?
du er etter meg i dag skjønner eg...
om du leser så ser du folk som har forklart hva DI bruker det til..
DA FORKLARER DET HVA DU KAN BRUKE DET TIL...
eg har selv skrevet 2 ganger at eg selv bruker det for å tappe meg selv for energi om eg har overflødig mye... det er en måte å bruke det på.... så det stor JO mer om hva du kan bruke det til.
Antall ord: 166
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

Dj_Devil skrev: eg bruker selv denne metoden når eg prøver. men eg gjør det berre når eg har overflødig med egen energi. så eg bruker min egen energi når eg driver på.
Antall ord: 39
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

Dj_Devil skrev:
sansara skrev: Jøss! Det derhar jeg lekt meg med mye da jeg var lita (men ante virkelig ikke at det hadde et navn), har ikke visst at det kunne brukes til noe! Men kan jeg da spørre om en sak? Hva mer enn å tilføye en annen person psykisk energi kan dette brukes til (hvis du vet...)??
mi erfaringer er det at når du gir denne "ballen" med energi til noen. så kvikner di til.
husker godt når eg satt på fårelesning etter å ha lagd en slik "ball" å personen foran meg sov. berre hev den på hode til personen så kvikna den personen til.

eg har personlig berre brukt det når eg har overflødig med energi. så klapper eg den sammen når eg er ferdig. men er utrulig gøy å kjenne den usynlige motstanden mellom nevane bli mer å mer tett :D

eg har også lest det at om du er flink kan du samle healing energi å lage en "ball" av det. så tilfører du denne "ballen" der personen har vont. dette skal tilføre så mye energi med en gang at det skal hjelpe. men vet ikke om dette stemmer da.
Antall ord: 202
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

sansara skrev:
Takk for svar. Har vært inne på noen amerikanske nettsider, jeg nå (ble litt ivrig, siden det finnes et navn på dette) Men det er en ting jeg er litt forvirret over. Leser at ballen kan programmeres. Man kan utnytte den til tankeoverføring og diverse andre ting. Noe jeg kommer til å forske på i kveld.
.
Antall ord: 59
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

nå gidder eg ikke sitere mer.. der er 3 av MANGE siteringer som er muligt å gjøre for å få eit pekepin om hva "ballen" kan brukes til... så har du lest gjenom hele tråden ragerod??
NOPE
Antall ord: 37
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

Sol@ngelica skrev: Herregud, dette høres utrolig fasinerende ut må bare prøve.
Selv om jeg ikke har noen evner å snakke om kan jeg få det til da?
selvsakt. siden det handler om å manifistere energi mellom nevane.. energi er noe alle har. trenger ikke gave for det. men for noen faller det notmalt. mens andre må jobbe mer med det.. så øv mye så vil du få resultater...
eg har ikke gjort det på så lenge nå at eg selv får ikke dei samme resultatene eg fekk før.
Antall ord: 91
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links