Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderLite søvn

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Cindy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Feb 2007 21:58
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Lite søvn

Innlegg av Cindy »

Hei. Eg har i d siste opplevd intense mareritt som e så fylt me ondskap at eg faktisk finner meg sjøl i å krype inn i sengen t mamma. moren min e spådame og e synsk, d e og mormor og min lillebror på 11 år. mamma har lengte sagt t meg at eg sjøl har evner men har nektet å tro d. men i de siste to mnd har d skjedd såpass mye, og eg e blitt mer sanndrømt enn før og har oftere rett på magefølelsen enn før. det hele begynte me at eg begynte å legge meg i transe for å slappe av, men plutselig va d ett eller annet, e isje sikker på ka, som gjorde at eg kunne føle nærværet t noe eg isje kunne se, og slik har d vært siden.

eg har fortalt mamma om marerittene og ho sier at de kommer fordi at eg har endelig godtatt at eg har noen slags evner og at eg tror på d overnaturlige og at dermed har eg åpnet kanalene mine. ho sa d har skjedd me ho og. eg må si eg e temmeli forvirra og på en måte skremt, og har ingen å snakke me om d, for då vil de vel se på meg som mer gal enn de allerede syns eg e. hehe. håper d e noen her inne som kan gi meg tips eller råd, eller bare snakke me meg om disse tingene.
vet i grunnen isje ka eg søker etter her inne. eg e kanskje bare redd.
Antall ord: 269

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Nov 2005 03:14
19
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

Du er redd for drømmene dine?
Antall ord: 7
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aron

Innlegg av Aron »

Du har faktisk skrevet om akkurat det samme 3. februar. Og jeg svarte på innlegget ditt. Jeg kopierte også ned fra din egen nettside det du hadde skrevet om at du synes det var gøy med ondskap og slike ting. "Eg er fasinert av mye rart, som himmelen, ondskap, unaturligheter osv. D e sinnsykt gøy". Er det noe rart at du får problemer?

At folk i utgangspunktet får mareritt av å oppdage sine åndelige evner er bare tull. Det spørs vel heller hva det er du har oppdaget om deg selv.
Men jeg har deg mistenkt for å ha rotet litt med brett, glass, og lignende. F.eks forsøkt å mane fram den onde sjøl? Det er mange det har rablet for av å drive med slike eksperimenter.
Man blir ikke redd av å oppdage sine gode evner. Det er når man begynner å rote med ting man ikke har noe greie på at det kan få ubehagelige resultater.
Antall ord: 161

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

du får slutte å se skrekkfilmer før du legger deg, da blir det nok lettere for deg å sove skal du se..
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cindy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Feb 2007 21:58
17
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Cindy »

Aron skrev:Du har faktisk skrevet om akkurat det samme 3. februar. Og jeg svarte på innlegget ditt. Jeg kopierte også ned fra din egen nettside det du hadde skrevet om at du synes det var gøy med ondskap og slike ting. "Eg er fasinert av mye rart, som himmelen, ondskap, unaturligheter osv. D e sinnsykt gøy". Er det noe rart at du får problemer?

At folk i utgangspunktet får mareritt av å oppdage sine åndelige evner er bare tull. Det spørs vel heller hva det er du har oppdaget om deg selv.
Men jeg har deg mistenkt for å ha rotet litt med brett, glass, og lignende. F.eks forsøkt å mane fram den onde sjøl? Det er mange det har rablet for av å drive med slike eksperimenter.
Man blir ikke redd av å oppdage sine gode evner. Det er når man begynner å rote med ting man ikke har noe greie på at det kan få ubehagelige resultater.
HAR ALDI, GJENNTAR ALDRI!!!! TUKLET ME D ONDE!
Antall ord: 171

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Drusilla
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Okt 2006 00:00
18
Lokalisering: Akershus

Innlegg av Drusilla »

Aron skrev:Du har faktisk skrevet om akkurat det samme 3. februar. Og jeg svarte på innlegget ditt. Jeg kopierte også ned fra din egen nettside det du hadde skrevet om at du synes det var gøy med ondskap og slike ting. "Eg er fasinert av mye rart, som himmelen, ondskap, unaturligheter osv. D e sinnsykt gøy". Er det noe rart at du får problemer?

=D>
Antall ord: 163

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aron

Innlegg av Aron »

Cindy skrev:

HAR ALDI, GJENNTAR ALDRI!!!! TUKLET ME D ONDE!
Okay,... så sier vi det. :mozilla_undecided: Men da vil jeg foreslå at du, din mor, og din bestemor, og lillebror med, tar dere et lite familiemøte. For dette med mareritt og vonde følelser og slikt er for alvorlig til å la passere uten at det blir snakket om dere imellom.
Antall ord: 223

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Re: Lite søvn

Innlegg av Diffusa »

Cindy skrev: Hei. Eg har i d siste opplevd intense mareritt som e så fylt me ondskap at eg faktisk finner meg sjøl i å krype inn i sengen t mamma. moren min e spådame og e synsk, d e og mormor og min lillebror på 11 år. mamma har lengte sagt t meg at eg sjøl har evner men har nektet å tro d. men i de siste to mnd har d skjedd såpass mye, og eg e blitt mer sanndrømt enn før og har oftere rett på magefølelsen enn før. det hele begynte me at eg begynte å legge meg i transe for å slappe av, men plutselig va d ett eller annet, e isje sikker på ka, som gjorde at eg kunne føle nærværet t noe eg isje kunne se, og slik har d vært siden.

eg har fortalt mamma om marerittene og ho sier at de kommer fordi at eg har endelig godtatt at eg har noen slags evner og at eg tror på d overnaturlige og at dermed har eg åpnet kanalene mine. ho sa d har skjedd me ho og. eg må si eg e temmeli forvirra og på en måte skremt, og har ingen å snakke me om d, for då vil de vel se på meg som mer gal enn de allerede syns eg e. hehe. håper d e noen her inne som kan gi meg tips eller råd, eller bare snakke me meg om disse tingene.
Jeg forestiller meg at hadde du hatt disse evnene du prater om så hadde du nok ikke vært hverken skremt eller forvirret. Du nevner at du ikke har noen å prate om dette med.. Det virker for meg helt bak mål da du nevner at du har flere familie medlemmer som har de samme evnene..
Har ikke moren din tid til å være med å hjelpe deg å bearbeide inntrykk ol så vil jeg rett og slett ta meg den friheten og si at du har en mor som ikke fungerer som det hu nettopp er.. en mor. Men for all del, jeg kan ta feil jeg også..
Antall ord: 378

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Viking-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2006 01:58
18
Lokalisering: Nes i Akershus

Innlegg av Viking-gutt »

livingdeaddoll skrev:du får slutte å se skrekkfilmer før du legger deg, da blir det nok lettere for deg å sove skal du se..
Hehe...
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sahara
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jun 2004 00:30
20
Lokalisering: Østfold, Halden

Re: Lite søvn

Innlegg av sahara »

Cindy skrev: Hei. Eg har i d siste opplevd intense mareritt som e så fylt me ondskap at eg faktisk finner meg sjøl i å krype inn i sengen t mamma. moren min e spådame og e synsk, d e og mormor og min lillebror på 11 år. mamma har lengte sagt t meg at eg sjøl har evner men har nektet å tro d. men i de siste to mnd har d skjedd såpass mye, og eg e blitt mer sanndrømt enn før og har oftere rett på magefølelsen enn før. det hele begynte me at eg begynte å legge meg i transe for å slappe av, men plutselig va d ett eller annet, e isje sikker på ka, som gjorde at eg kunne føle nærværet t noe eg isje kunne se, og slik har d vært siden.

Beklager, men klarer ikke dy meg... I følge deg selv så har du jo en hel liste av familiemedlemmer med evner, så du burde ha nok av mennesker rundt deg å betro deg til. Pleier aldri å være negativ til innlegg her inne, men dette var drøyt. Synes du burde respektere at det faktisk også er SERIØSE folk her inne. Denne siden er laget for de nysgjerrige, troende og vitende- mange av oss er her for å søke hjelp og noen for å hjelpe andre.
Antall ord: 357
Min oppgave i nåværende liv, er å være en kilde. Til å hjelpe, opplyse og inspirere andre.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Sep 2006 01:12
18
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

Det er ingenting å være redd for, frykten i seg selv kanskje.
Du er nok sensitiv, og det er mye nytt som skjer, tro meg alt du trenger å gjøre er å slappe av, pust rolig. det er ikke farlig..
Evner har du, uansett hva noen andre skulle si.. ikke kjemp imot, så skal du se at du får et nokså avlsappa forhold til det hele.
Aron kom med et bra råd også, kanskje værdt å prøve?
Ønsker deg lykke til, og jeg vet at du fikser detta snart... \:D/
Antall ord: 91
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links