Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Har dere drømt dere er døde?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
Har drømt noen ganger at jeg holder på å dø, men våkner alltid i det øyeblikket "jeg dør", rart ikke sant? At jeg aldri drømmer jeg er død liksom?
Antall ord: 33
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Aldri drømt at jeg er død, men har drømt at jeg har dødd veldig mange ganger. Da jeg var liten tok jeg ofte selvmord, som voksen i drømmen. Ganske skremmende for en 4-åring. Litt sykt også spør du meg.
Antall ord: 46
Hide post links |
Jeg visste jo jeg var død i drømmen. Jeg husker jeg tenkte, mens jeg svevde mot huset at , om det var riktig av meg å dra inn dit, etter min egen død, etter så lang tid. Samtidig var jeg så ekstremt nysgjerrig på hvordan tiden egentlig var, fordi jeg var usikker på hvor lang tid etter min død det var gått, og jeg var nysgjerrig ¨på om barndomshjemet mitt fremdeles va i familie. Jeg svevde og så på samtlige bilder på veggene i huset for å se om jeg kunne kjenkjenne f.eks barn eller barnebarn, se noen som lignet, evt se dem merket med navn, for å se om det var etterkommere av meg som eide huset, men jeg kjente ikke igjen noen ansikter, og konkluderte det med at jeg skjønte det ikke lengre var i familie.
Har også drømt å falle ut av et vindu for så og dø, i drømmen skjønte jeg ikke at jeg var død først, jeg møtte på et kjært, dødt, familiemedlem, og skjønte ikke helt først at jeg selv var død, men så gikk det opp for meg.
Men det var bare glede, igrunn, for jeg var så lykkelig over å se mitt avdøde familiemedlem, Men var litt sjokkert over at jeg hadde falt ut av vinduet og dødd....
Har også drømt å falle ut av et vindu for så og dø, i drømmen skjønte jeg ikke at jeg var død først, jeg møtte på et kjært, dødt, familiemedlem, og skjønte ikke helt først at jeg selv var død, men så gikk det opp for meg.
Men det var bare glede, igrunn, for jeg var så lykkelig over å se mitt avdøde familiemedlem, Men var litt sjokkert over at jeg hadde falt ut av vinduet og dødd....
Antall ord: 230
Hide post links |
Det var ingen Ut av kroppen opplevelse, jeg visste godt jeg var død i drømmen, og visste godt tiden var gått en stykke. Jeg vet hvem som bor i barndomshjemmet mitt nå, men i drømen var det helt andre mennesker..... Det bor en gammel dame og mann der nå, men i drømmen var kjøkkenet fylt med tripp.trapp stoler rundt et bord, og jeg visste med en gang at dem som bodde der drev som dagmamma.
Bildene var ugjenkjennelige. Bor på et lite sted, men det var helt ukjente ansikter.
Jeg visste godt jeg var død, men tidsperspektivet var liksom helt merkelig å forholde seg til, jeg hadde ikke noe begrep om hvor lenge jeg hadde vært død, men skjønte det var gått en stund likevel.
Bildene var ugjenkjennelige. Bor på et lite sted, men det var helt ukjente ansikter.
Jeg visste godt jeg var død, men tidsperspektivet var liksom helt merkelig å forholde seg til, jeg hadde ikke noe begrep om hvor lenge jeg hadde vært død, men skjønte det var gått en stund likevel.
Antall ord: 136
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Okt 2006 23:09
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Follo
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 5 ganger
...
Jegg drömte for noen uker siden at både jeg og skyggen min ble drept med kniv.Fikk med meg hele döds öyeblikket og alt...Ble egentlig ganske fasinert jeg da...
Antall ord: 33
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jan 2007 20:19
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente
- Har takket: 1 gang
Dødsdrøm
Hei!. Jeg hadde en merkelig drøm om at jeg døde. Jeg døde på en buss som kjørte av veien. Jeg hugser at rektor sa det i høyttalerne på skolen at jeg var omkommet. Alle ble fra seg. Jeg hugser jeg stod der, men ingen så på meg eller smilte til meg. Da jeg så på kroppen min var den skinnende og nesten gjonnomsiktig. Jeg gikk ned til bussholdeplassen og kjørte en buss hjem. Jeg satt meg ved siden av en gutt. Jeg hadde på meg en rød kjole og så var jeg plutselig gravid! ( Jeg er 13 år!). Gutten ved siden av meg frøs. Og jeg tok bussen mange ganger på rad. Jeg kom hjem til slutt og da tok jeg en sykkel og syklet lang veien, på en vinter. Jeg stoppet ved en innkjørsel og gikk opp i skogen. Etter det hugser jeg ikke mer. Men jeg har et spørsmål til dere, Hva betyr det egentlig å drømme at man dør, og hva betyr DENNE drømmen?
Drømmene sier jo masse..
Drømmene sier jo masse..
Antall ord: 185
Det du glemmer i morgen kan være det jeg husker aller best
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2005 22:43
- 19
Har ikke drømt, men sett dødsøyeblikket mitt. Ser forøvrig ofte når folk rundt meg skal dø en stund før de faktisk gjør det.
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Okt 2006 10:12
- 18
- Blitt takket: 3 ganger
Jeg drømte en gang at jeg døde faktisk, stod i gangen vår og plutselig bare falt jeg ut av kroppen, men da våknet jeg rett etterpå siden det var så skummelt. (var vel bare 7 år eller noe også)
Antall ord: 43
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Hide post links |
Jeg drømmer aldri at jeg "er" død, men at jeg er i ferd med å dø/bli drept for så og våkne rette etterpå .
Antall ord: 26
Hide post links |