Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Om noen gidder å svare meg seriøst... Trenger hjelp.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
Det lakker mot kvelden, og den stakkars trådstarteren sitter der vettskremt og venter på seriøse svar..
Hva med å spørre en prest om å få litt viet vann fra fonten, og så skvette ivei?
Hva med å spørre en prest om å få litt viet vann fra fonten, og så skvette ivei?
Sist redigert av Qwizleiz på 14 Jul 2007 12:51, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 35
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Stemmer... det er jo fullmåne!Nostradamus skrev:Jeg vet ikke hva jekk er. Går det an å bite i det? Før dagslyset kommer..usj..ludoburgero skrev:Tæring er ikke næring.Nostradamus skrev:Forstår du da ikke at jeg vokser på all næring du gir meg?
Jeg har vinger når jeg vil, men har du.. med den bilen der?
Du vokser ikke, jeg stjeler energi av deg med mine dypt penetrerende setninger som setter spor i mest bortgjemte kroker av sjelen din og livner seg frem i dagslys når du minst venter det. Først da vil det gå klart opp for deg hva det er jeg har sagt til deg her inne. Du kan ikke si om en jekk er dårlig før du har fått prøve den, og om det er slik som du sier, at du har disse vingene - og du attpåtil trenger å jekkes ned, ja - da virker ikke vingene dine. Ihvertfall ikke til landing. Og uten å lande vil du jo for alltid forbli uten bakkekontakt. Da ble det kanskje litt klarere for deg allerede?
Men jeg må ihvertfall få ønske deg lykke til med hva enn du skal bedrive kvelden med. Høres skrytelig nok ut som om det er av mer intime ting og tang. Likevel får jeg håpe at du en dag blir mer betenkelig og sympatisk. En mann i din alder bør ikke rine seg ut på ungdommen
God natt.
Antall ord: 251
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Jan 2007 16:50
- 17
99,99% av alle innlegg på dette forumet ender med drittslenging. Trekker meg sakte med sikkert ut av denne siden og kommer ikke tilbake.
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Feb 2007 21:46
- 17
- Lokalisering: Kongsvinger
Re: Om noen gidder å svare meg seriøst... Trenger hjelp.
Hei tror du burde kontakte et medium.Ikke sikkert det er et ondt vesen hos deg men kansje en urolig sjel.De er flinke til å tappe energi.Forsøk og be en bønn om kvelden.Forsøk også og meditere da tilfører du god energi til stedet,samtidig som du vil få mere energi.Meditasjon er også godt for sjelen. Lykke tilLadyDark skrev:Brått ble jeg kjempe trist og deprimert. Helt tom for energi og livslyst.
Hvordan i alle dager er det mulig...
Har i 2 uker følt at noe er her, men det som er så ekstremt dumt, er at jeg kan ikke se det jeg hører...
I går ble jeg usikker, for jeg hørte lyd som minnet om små føtter som løper barbent full fart over golvet. Jeg skvatt litt, for jeg var så opptatt med noe og lyden oppstod ut av det blå. Den var såpass klar at jeg trodde faktisk at det var et lite barn her som løp rett mot meg. Men jeg kunne ikke se en levende sjel. Følte noe stod rett ved siden av meg og nistirret på meg. Ikke en behagelig følelse, men jeg var ikke redd heller.
Jeg har merket meg at det er en svært negativ energi i huset her, som jeg oppfatter som truende. Ikke fordi jeg tror det, ikke fordi jeg ønsker det. Men jeg FØLER det så utrolig sterkt.
Nå som jeg er blitt deprimert, klarer jeg ikke gjøre noe med det. Orker ikke engasjere meg.
Føler meg nesten likegyldig. Men venter at noe kommer til å skje, for det merkes i luften her. Noe, men hva. *SUKK*
Jeg er faktisk veldig skeptisk til ting, men når jeg hører at noe flytter på seg og sjekker det ut, og finner bl.a klær som ligger som en sti på badet. (Etter hverandre)
Da undrer jeg meg. Samboeren hørte også lyden. Jeg trodde først det var ham, men han kom ned trappen i det jeg gikk inn på badet.
For et rampete vesen som er her.
Huff. Jeg har ikke energi til å hanskes med noe som helst. Vil bare sove.
Uvanlig til meg å være, for jeg er et svært energisk og rastløs menneske som elsker å stå opp tidlig. Forslag til hva jeg kan gjøre...
Antall ord: 402
Ravine
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mar 2006 18:02
- 18
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Lokalisering: Akershus
Takk.
Hvis jeg skulle henge meg opp i alle useriøse svar her inne, hadde jeg hatt nok å henge fingrene i. Jeg gjør det veldig enkelt; overser!
Takk til de som legger ut seriøse innlegg her, og som også har gitt meg gode råd.
Det kommer godt med, etter at ting ble mye verre her i kveld.
Jeg skal se om jeg kan finne et medium som kan hjelpe oss.
Til de som ønsker å svare mer useriøst på hva jeg skriver; bortkastet tid og energi.
Takk til de som legger ut seriøse innlegg her, og som også har gitt meg gode råd.
Det kommer godt med, etter at ting ble mye verre her i kveld.
Jeg skal se om jeg kan finne et medium som kan hjelpe oss.
Til de som ønsker å svare mer useriøst på hva jeg skriver; bortkastet tid og energi.
Antall ord: 88
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
Nei, nå er det visst leggetid her. Blir jo litt lei meg når det ikke ser ut til å komme noen løsning på dette seriøst store problemet som denne tråden startet med, menmen..
Sist redigert av Qwizleiz på 14 Jul 2007 12:54, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 36
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |
Uff da....håper du bare bytter nick og kommer tilbake, hehe :mozilla_wink: Hvem skal vi krangle med nå?
Kremt......i fare for å virke gammel.....Hva betyr å "disse"? Som i "disse nicket" og ikke disse på rompa...Hm....ikke helt oppdatert på "fjortis" slang
Kremt......i fare for å virke gammel.....Hva betyr å "disse"? Som i "disse nicket" og ikke disse på rompa...Hm....ikke helt oppdatert på "fjortis" slang
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Nå har ikke jeg lest igjennom alle svarene her, så mulig dette har blitt nevnt tidligere.
Det første jeg ville gjort er å gå til legen og ta en blodprøve. Den forteller deg om du mangler vitaminer evt. andre ting som kan gjøre deg trøtt og sliten. Dersom ikke han finner noe feil, så kan man begynne å fokusere på det paranormale.
(Jeg vet at jeg skriver svar som dette ofte. Men det er veldig mange som ikke sjekker med lege før de skylder på noe paranormalt.)
Det første jeg ville gjort er å gå til legen og ta en blodprøve. Den forteller deg om du mangler vitaminer evt. andre ting som kan gjøre deg trøtt og sliten. Dersom ikke han finner noe feil, så kan man begynne å fokusere på det paranormale.
(Jeg vet at jeg skriver svar som dette ofte. Men det er veldig mange som ikke sjekker med lege før de skylder på noe paranormalt.)
Antall ord: 90
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Der fikk vi på side 3 det første seriøse svaret på trådstarters problemer.BMFLEX skrev:Nå har ikke jeg lest igjennom alle svarene her, så mulig dette har blitt nevnt tidligere.
Jeg måtte flire litt da jeg leste "Jeg synes du er så skarp i kantene...
som en skorpe på et gammelt muggent brød "
Det er ferskt brød som er skarpt i kantene. Etter hvert som skorpen trekker til seg fuktighet (som må til for at brødet skal mugne) blir skorpen myk
Antall ord: 163
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Det som blir skrevet her er egentlig irrelevant. Det er den hånlige tonen noen benytter seg av, som er usympatisk. Spesielt den ''du som er så ung og uvitende'' bedreviter-tonen. Det er faktisk ikke sånn at man nødvendigvis er dum hvis man er ung. Selv mener jeg at så lenge et spørsmål er seriøst skal man svare seriøst, eller la vær. Det er ikke særlig ålreit å få den spydige tonen hvis man faktisk stiller et alvorlig spørsmål. Og det går an å stille alvorlige spørsmål selv om man er under 20. Jeg har alltid blitt tatt på alvor her, og det på tross av at jeg var 16 da jeg kom.
Antall ord: 125
Hide post links |
Hvis det er meg du hentyder til med" du er ung og uvitende" så må jeg si at det ikke er sånn jeg mener det. Men faller ikke helt i min smak og kalle folk p......sugere og det som er...Tror kanskje (med mine fordommer) at det ikke passer seg helt.... Lagt merke til at det er en del direkte personangrep her inne...Og med min "unike" observasjonsevne har jeg lagt merke til at disse utbroderingene av personers egenskaper vanligvis er overrepresentert av en aldersgruppe, selv om dette selvfølgelig ikke gjelder alle...Så kjip er jeg at jeg da blir fordomsfull.
*kan vi ikke alle bare være venner?*
*kan vi ikke alle bare være venner?*
Antall ord: 112
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Nei, det var ikke deg først og fremst. Jeg mente egentlig mest generelt sett.
Antall ord: 15
Hide post links |
hehe, bra.....følte meg litt truffet her Noe for meg å tenke på...Fosh fordommer, stikk!!!
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mar 2006 18:02
- 18
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Lokalisering: Akershus
.
Jeg var hos lege mange ganger i løpet av sv.skapet og i ettertid.
Jeg er visst sunn og frisk og prøvene ser bra ut.
Fikk skryt for at jeg trener og spiser sunt. =)
Jeg er visst sunn og frisk og prøvene ser bra ut.
Fikk skryt for at jeg trener og spiser sunt. =)
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Har du noen gang hørt uttrykketBA skrev:Der fikk vi på side 3 det første seriøse svaret på trådstarters problemer.BMFLEX skrev:Nå har ikke jeg lest igjennom alle svarene her, så mulig dette har blitt nevnt tidligere.
Jeg måtte flire litt da jeg leste "Jeg synes du er så skarp i kantene...
som en skorpe på et gammelt muggent brød "
Det er ferskt brød som er skarpt i kantene. Etter hvert som skorpen trekker til seg fuktighet (som må til for at brødet skal mugne) blir skorpen myk
"brødet var så gammelt at en kunne slå noen ihjel med det"?
Men ellers takk, det var i motsetning til det første seriøse svaret til trådstarters problemer, det første seriøse svaret om muggent brød.
Det blir vel noenlunde fuktig. Men jeg må innrømme at jeg er veldig kresen i matveien, så et muggent brød har jeg ikke spist, utenom i militæret, men det var oppskåret og veldig tynne skiver, så jeg fikk ikke den store følelsen av skorpen i det hele tatt.
Antall ord: 266
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
Hide post links |